به روز شده در ۱۴۰۳/۰۹/۰۲ - ۱۸:۰۹
 
۱۹۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ساعت ۰۰:۲۱
کد مطلب : ۸۷۰۳۶
بهنوش بختیاری دلواپس چيست؟

اندرحكايت دلواپس شدن اين خانم بازيگر!

اندرحكايت دلواپس شدن اين خانم بازيگر!
گروه سياسي: علی اصغر شفیعیان روزنامه‌نگار در نقدي نوشت: یادداشت فیسبوکی‌ام درباره‌ی اظهارنظر بهنوش بختیاری که در روزنامه‌ی آفتاب یزد هم بازنشر شده بود، واکنش‌های بسیاری داشت البته در رسانه‌های دلواپسان، تعدادی مصاحبه و گزارش و یادداشت و حتی بیانیه! هر چند دلواپسان حتی از همان هم تلاش کردند که ماهی بگیرند اما از تاثیرش کاملا راضی هستم. ضمن این که به دلواپسان پیشنهاد می‌کنم روی این کار کنند که زمینه‌ی مناظره‌ی بهنوش بختیاری و دکتر ظریف درباره‌ی ترکمنچای خواندن توافق وین فراهم شود، در زیر به چند نکته درباره‌ی نقدهای این روزها به آن یادداشت اشاره می‌کنم:

1. رسانه‌های دلواپس با زرنگی به تحریک تعدادی از هنرمندان پرداخته‌اند، از جمله پوران درخشنده، بهزاد فراهانی، جهانگیر الماسی نظراتی را داده‌اند، مثلا مهران رجبی در در حمایت از موضع بهنوش بختیاری گفته که «مگر شما می توانید آینده توافقات را ترسیم کنید؟». احمد نجفی هم در برداشتی غلط گفته «این درست نیست که بخواهیم افراد را متهم به دلقک بازی و نادانی کنیم»، در حالی که یک پزشک در موضوع پزشکی داناست و در خیلی از حوزه‌ها دانا نیست؛ این توهین نیست. مانند بنده که در بازیگری و کارگردانی حتما دانا نیستم

اما آقای آرش میراحمدی گفته «ما هم به عنوان یک عضو از جامعه حق اظهار نظر داریم» و خانم مرجانه گلچین هم گفته است که «هنرمندان با این شرایط ترس از بابت اظهار نظر خواهند داشت». هر دو درست می‌گویند، هم ایشان حق اظهارنظر دارند و البته نظر هر کسی کارشناسی محسوب نمی‌شود، ستاره‌های سینما باید مراقب حرف‌هایی که می‌زنند باشند، شاید نظر غیرکاشناسی آنها به دلیل محبوبیت‌شان جدی گرفته شود یا مورد سوءاستفاده قرار بگیرند.

مرجان شیرمحمدی در جایی نوشته که «اتفاقا شخص او [بهنوش بختیاری] یکی از مهمترین بازیگران این سرزمین است»، من هم در این شکی ندارم اما فقط بازیگر مهم هستند نه دیپلمات خوبی! کوروش معصومی هم در اینستاگرامش مفصل نواخته است که به نظرم اگر این یادداشت را بخواند جوابش را می‌گیرد.

اما قابل توجه هنرمندان: از دلواپسان سیاسی بهنوش بختیاری درخواست می‌کنم که این خبر با تیتر «نماد شیطان پرستی روی صورت بهنوش بختیاری+تصویر» که پارسال در رسانه‌هایشان منتشر کردند را حذف کنند، خوبیت ندارد که یک هنرمند که امروز فاخر و دلواپسش می‌خوانند، به شیطان پرستی متهم شده باشد[!] پرونده‌ی گذشته‌اش را پاک کنید، مگر ملاک‌تان حال بهنوش بختیاری نیست :)

2. نمی‌دانم بهانه‌ی کسانی که جنبش حمایت از سلمونی و بقال راه انداختند چه بود؟ من نوشتم که «او یک بازیگر طنز و شومن است و اندازه‌ی همان سلمونی یا بقال می‌توان روی نظرش حساب کرد و بس». این اشاره به سلمونی و بقال به خاطر این بود که یک هفته قبل از آن یادداشت، در فیسبوک نوشته بودم:

«فردای توافق وین، رفته بودم سلمونی. آقای سلمونی پرسید حالا با توافق چی میشه؟ پرسیدم نظر خودت چیه؟ گفت «خیلی خوبه، البته 7 – 8 سال طول میکشه تا تاثیر بگذاره». همان روز رفته بودم بقالی، یکی از فروشنده همین رو پرسید و باز نظر خودش رو پرسیدم و جواب همان بود که طول میکشه! این یعنی خیلی‌ها انتظار واقعی دارند نه یک شبه. این اندازه از درک و فهم هر چند مربوط به بخشی از جامعه است اما همین هم باعث افتخار است».

بنابراین آنهایی که عوام فریبانه قصد داشتند آن عبارت را توهین به فهم سلمونی و بقال بخوانند، بدانند که ما به نظر همه احترام می‌گذاریم و این دلواپسان هستند که چون نظر اکثریت مردم را درباره‌ی توافق می‌دانند، حاضر به رفراندوم و نظرسنجی در این باره نیستند و به جایش به سراغ علم کردن دلقک‌های همسو می‌روند.

3. اما داستان «دلقک»: بازیگران طنزی که اینقدر لودگی می‌کنند، چه نام دارند؟ یعنی آیا کار بهنوش بختیاری با چارلی چاپلین قابل مقایسه است؟ آیا چاپلین هم لودگی می‌کرد و وسط کار «پخ» می‌کرد تا تماشاچی بخندد؟ ای کاش منتقدین ما کمی شجاع بودند و کمدین‌های ما را به نقد می‌کشیدند. اما نظر دو کارشناس را به عنوان نمونه می‌آورم:

«نیما شعبان‌نژاد» همان «نیما» در «خندوانه»، که کارگردانی تئاتر خوانده و از سال 83 به طور حرفه‌ای تئاتر کار می‌کند در یک مصاحبه گفته است: «حتی کمدی‌ام هم لودگی نیست. جایی گفتم من از بچگی دوست داشتم دلقک باشم اما تصور مردم ما از دلقک اشتباه است. دلقک لوده نیست، دلقک آن کسی است که در سیرک کار می‌کند. اصل بازیگری از همان ماسک دلقک می‌آید. اصلا دلقک یعنی بازیگری».

ابراهیم نبوی، طنزپرداز معروف که برای سریال‌های طنز بسیاری در صداوسیما طنزپردازی کرده، در پاسخ به این پرسش که «بسیاری از هنرهای مدرن امروزی ریشه در گذشته دارند. آیا کمدی استند آپ نیز چنین پیشینه ای را در زبان فارسی دارد؟»، گفته است: «من ریشه‌های این نوع نمایش را جز در بعضی برنامه‌های دلقک‌های دربارهای مختلف، که بیشتر از دوره قاجار نقل شده، نمی دانم. اعتماد السلطنه در روزنامه‌اش بارها به اجراهای مختلف "کریم شیره ای" و سایر دلقک‌های دربار ناصرالدین شاه مثل "شیخ شیپور" و بقیه اشاره می‌کند، ولی اغلب آنها با وجود تک نفره و خنده دار بودن، با استندآپ کمدی که ما درباره آن حرف می زنیم، کمی تفاوت دارد».

می‌دانید که برنامه‌ی آبرنگ خانم بهنوش بختیاری در شبکه‌ی نسیم هم در همین قالب اجرا می‌شد که البته در آن مقطع دلواپسان به خاطر لودگی بسیار آن برنامه اعتراض کرده بودند. بسیاری در ایران تصور غلطی از دلقک دارند، از جمله خود خانم بختیاری که در مصاحبه‌ای گفته بود: «متاسفانه چند وقت پیش داشتم از جایی چیزی می خریدم وقتی کمی توضیح دادم و صحبت کردم مرد فروشنده گفت صدایت چقدر شبیه این دختر دلقکه تو تلویزیون است. دلقک؟! هنوز مردم فکر می‌کنند کسی که می خنداند، دلقک است».

در مجله‌ی دنیای تصویر در حاشیه‌ی مصاحبه‌ای با جیم کری، کمدین معروف نوشته بود: «پیتر سلرز زمانی گفته بود «ما دلقک ها، زندگی غم انگیزی داریم» و حالا کری اگر هم الزاماً آدم غم انگیزی به نظر نمی‌رسد کاری هم نمی‌کند که به سنت رایج کمدین های عصبی پایان داده شود».

نمی‌دانم حق داریم خانم بهنوش بختیاری را با پیتر سلرز مقایسه کنیم یا خیر؟ البته مقایسه‌ی او با کمدین معروفی مثل پیتر سلرز صحیح نیست. مضحک اینجاست که «الهه راستگو»ی معروف در مصاحبه‌ای در واکنش به آن یادداشت، بهنوش بختیاری را با بهلول، عبيد زاکاني و شيخ بهايي مقایسه کرده است!

4 – سیدعلی آقای طاهری، نماینده‌ی پایداری‌چی مجلس گفته است: «توهین به خانم بهنوش بختیاری به‌دلیل انتقاد هسته‌ای نشانگر فضای خفقان است. چطور بازیگران هالیوود اجازه اظهارنظر درباره مذاکرات را دارند، اما هنرپیشه‌‌های ایرانی حق اعتراض و اظهارنظر ندارند».

همینطور محسن جندقی در روزنامه‌ی «وطن امروز» در یادداشتی با تاکید بر این که «بهنوش بختیاری را می‌توان یک زن فعال ایرانی دانست. اصلا بهنوش بختیاری را نماینده زنان خیلی معمولی ایران بدانیم» ...، نوشته است: «نویسنده‌ای که به بهنوش بختیاری توهین کرده، وقیحانه نوشته روی نظر وی به اندازه همان بقال و سلمونی می‌توان حساب کرد! اولا اگر نظر بختیاری ارزشی نداشت نویسنده فوق اینقدر عصبانی نمی‌شد و توهین‌ها و افتراهای وی به این بازیگر نشان می‌دهد نظر بختیاری ارزش آن را داشته که آقای نویسنده دست به قلم ببرد. ثانیا آقای نویسنده به راحتی خود را بالاتر از یک بقال و یک سلمانی دیده است و گویا بقال‌ها و سلمانی‌ها جزو انسان‌های درجه چندم در ایران هستند! این نگاه درجه‌بندی و توهین‌آمیز نه حمله به بهنوش بختیاری که توهین به هموطنانی است که شغل‌های مختلف دارند. آقای نویسنده به راحتی خود را برتر از یک بقال و یک سلمانی شریف می‌داند و فکر می‌کند بهتر از بقیه می‌فهمد و شعور والایی دارد!»

اول اینکه آقای وطن امروز! آیا پگاه آهنگرانی و باران کوثری را هم زنان ایرانی می‌دانید که حق داشته باشند در بخش فرهنگی ستاد انتخاباتی این و آن فعالیت کنند؟ یا فقط اگر بهنوش بختیاری و شاید فردا روزی تتلو درباره‌ی راکتور آب سنگین یک اظهارنظر تخصصی همسو با دلواپسان داشته باشد، زن فعال ایرانی به حساب می‌آید؟

دوم این که شمای وطن امروز که می‌گویید از جریان «انحرافی» جدا شده‌اید، لطفا راه «انحرافی» نروید؛ اصلا نقدی به خانم بختیاری نبود، نقد به دلواپسانی بود که به اظهارنظر همچو اویی آویزان شده‌اند و آن برایشان از نظر دکتر صالحی مهم‌تر است و توافق را با این حرف‌ها رد می‌کنید، وگرنه ابرازنظر و انتشار آن حق همه است، چه خاتمی و ظریف و چه احمدی‌نژاد و بهنوش بختیاری! لطفا منحرف نشوید از موضوع.

5. در ابتدای همان یادداشت به صراحت نوشتم و باز تاکید می‌کنم که «این استفاده از چهره ی یک «زن» بازیگر طنز آن هم بهنوش بختیاری، بسیار هوشمندانه بود، تبریک به دلواپسان هسته ای». اعتراضم جناحی نبود و برای همین هم در همان یادداشت نوشتم که با استفاده از شجریان در 88 هم مخالفم، یا با اظهارنظر غیرکارشناسی هر کسی دیگر. هر کسی حق اظهارنظر دارد، چه بقال و سلمونی و حتی دلقک. گیر کار، اظهارنظر او نیست؛ پرچم شدن آن اظهارنظر توسط دلواپسان بود که چون کلاه خودشان پشمی ندارد، به پشم کلاه بهنوش بختیاری آویزان شده‌اند.

با توجه به این که در یادداشت قبلی تاکید کردم «مضحک آنجاست که دلواپسانی حرف علی اکبر صالحی و جواد ظریف را به اندازه‌ی یک دلقک هم قبول ندارند» ولی دلواپسان و برخی منتقدان بر اهمیت نظر بهنوش بختیاری همچنان تاکید دارند، پس مناظره‌ای بین بهنوش بختیاری و دکتر ظریف برپا شود تا مردم آگاه شوند که واقعیت توافق چیست؟ هر چند باز هم توصیه می‌شود از آویزان شدن به نظر غیرکارشناسی بهنوش بختیاری‌ها دست بردارند.

حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۰:۳۳
اين تيپ آدما براي بودن حاضرند هر روز به يك رنگ دربيان. بهرحال براي حضور در سيما، بايد عليه تيم هسته اي و اصلاح طلبان و... تبلیغ كرد (319193)
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۰:۳۰
اينم مثل الهام چرخنده ...... (319280)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۱:۲۶
دلواپس شدن و انتقاد فیلم الواقع بد نیست و ضرر هم ندارد . آنچه مشکل ایجاد میکند از موضع عقل کل حرف زدن است و آلت دست سیاسیون هدفمند شدن است که شک آدم را به عملکرد کسانی مثل خانم بختیاری یا افتخاری و تتلو و.... عمیق تر میکند !! (319295)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۲۳:۰۷
همه حق اظهار نظر دارن . پس نباید حساس بود . بنابر این باید آستانه تحمل انتقاد را بالا ببریم . (319438)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۳:۴۵
ببخشید دوستان خانم چرخنده دقیقا چه کار کردن؟ (319339)
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۵:۲۹
بازیگران اخراجی ها و تتلو و.... شهره خاص و عامن الان ابزار دستن متاسفانه اصلا داخل بحث نیستن وقت می ذاریم (319371)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۲۰:۱۰
عجب لنزها یی هم زده ، سبز سبز (319417)
بروجرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۲۰:۳۸
چقدر هم که تابلو هستند. (319424)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۱:۰۱
این تیکه نماینده آزادیخواه مجلس را حیفم آمد به آن اشاره نکنم:– سیدعلی آقای طاهری، نماینده‌ی پایداری‌چی مجلس گفته است: «توهین به خانم بهنوش بختیاری به‌دلیل انتقاد هسته‌ای نشانگر فضای خفقان است ..... (319287)
بروجرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۲۰:۳۹
به خاطر ازادی بیان در زندان هستند (319425)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۱:۰۶
1 سوال. چرا وقتی یه بازیگر موافق جریان شما حرف میزنه میشه جامعه هنرمند و نظرش محترم و جزء نخبگان! اما یکی که پیدا میشه بر خلاف نظر شما حرف میزنه میشه نان به نرخ روز خور(تازه نان رو الان به نرخ شما میدن) یا مثلا غیر کارشناسی و... و کلی هم مسخره و توهین پشتش میاد؟
بی انصاف باشیییییییی!نظر منو باز چاپ نکنییییییییییی! تهمت بزنییییییییییییییی! کاشناس باشییییییییییییییییییی! قربانت بوس بوس! (319291)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۲۰:۳۵
آیا ایشون هنرمند بزرگی است واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میشه افتخارات بین المللی شون رو نام ببرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مانمیگیم خودشون میگن.بروببین کیارستمی، فرهادی، کیمیایی، تقوایی و... که بزرگان سینمای ایران هستند و درجهان هم حرفی برای گفتن دارند کدام طرف ایستاده اند و مواضعشان به کدام جناح نزدیک است.همین آقای حاتمی کیای خودتان هم که هنرمندمحترمی است 88به کی رای داد؟؟؟؟؟؟
آری، اینچنین است برادر (319420)
بروجرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۲۰:۴۰
معلومه چی نوشتی اصلا؟؟؟؟؟؟؟ (319426)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۱:۱۹
گاهی بعضی ها برای مطرح شدن زیادی دست پاچه میشوند . خیلی هم دست پاچه!!! (319293)
زهره رهنورد
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۱:۵۷
هنرمند تعریف خودش رو داره و لودگی و شکلک در آوردن هم تعریف خودش رو.
درود بر هنرمندان پر افتخار، محبوب، اهل فن و با شرف، نظیر لیلا حاتمی علی مصفا فرهاد اصلانی فاطمه معتمد آریا اصغر فرهادی و ... (319302)
میلاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۱:۵۸
و سر انجام واکنش سایت مدعیان آزادی بیان ماهیت واقعی خود را به نمایش عموم گذاشت!!!! (319303)
وزش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۴:۰۰
از این جنگولک بازی ها دیگه گذشته. هنرمندی که مثل شجریان دستاویز به این اون نمی شود هنرمند ست .نه اینا که به هر رنگی درمیان . هنر اگر داری برای مردم خرج کن نه برای امثال رسایی . (319343)
حق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۴:۰۶
اقا منافع گاهی حکم می کند که حرف های اینچنینی بزنیم:!

مگر الهام چرخنده، امین حیایی، شریفی نیا، مریلا زارعی و عده ای دیگر برایشان حکم نکرد البته مردم هم فراموش نمی کنند اگر هم فراموش کردند امثال ما هستند که یاد اوری کنند. (319347)
بروجرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۴:۲۸
این اظهار نظرها فقط برای مطرح شدنه و فکر نمیکنم هیچ تفکر خاصی پشتش باشه . (319354)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۴:۲۹
بهنوش بختیاری در صفحه ی اینستاگرام جواب کوبنده ای به امثال شما و دار و دسته ی شما داد . جگرم حال آمد ! برید خودتون رو اصلاح کنید ! (319355)
بروجرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۲۰:۳۷
شما دلواپس بهنوش نباش جناب . (319421)
شهراد
United States
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۴:۳۸
زنده یاد شاملو همیشه می گفت غم نان اگر بگذارد همه آزادی خواه می شوند. ربین رانات تاگور هم می فرماید زندگی شرافتمندانه تاوان سنگینی دارد که هرکس را توان پرداخت آن نیست. امیدوارم نظر سرکار خانم بختیاری واقعا نظر خودشان باشد. در این صورت از ایشان باید خواست تاریخ معاصر را مجددا از منابع موثق مطالعه نمایند چون ایشان نه عهدنامه ترکمنچای را فهمیده اند و نه برجام را. ولی اگر نظر خودشان نباشد و فقط برای نامی و نانی این کار را کرده اند برایشان متاسفم (319359)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۵:۳۲
مصادره کردن توافق خخخخخ (319375)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۷:۱۰
صدا سیما لااقل نظرات مخالف را سانسور میکند. شما که نظرات مخالف را سرکوب میکنید. حالا یه کسی یه نظری داد. اینقدر جبهه گیری نداره. (319387)
دکتر
United States
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۰:۴۵
به نظر من این خانم ......شاید یکبار هم قراداد ترکمنچای را نخوانده است وهیچ اعتقادی به حرفهاعی که زده ندارد (319196)
بروجرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۴:۳۱
فکر کنم یه چیزی گفته و الان توش مونده بنده خدا (319356)
بهاره
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۵:۱۵
اگه همون موقع یکی از این خانم می پرسید در حد دو جمله فرار داد ترکمان چای تعربف کن ولله اگه میتونست
به نظرمن عیبی نداره که هرکسی بخواهد نظرش را در مورد توافق بگه چه موافق چه مخالف چه دلواپسی مثل بهنوش بختیاری به هر حال مسئله مهم و روز مملکت فقط نمیدونم چرا بعضی هامون بدون کوچکترین درک و فهمی از این مسئله دهنمون را به گل افشانی باز میکنیم بخدا یکم تحقیق و مطالعه تا حالا هیچ کس و نکشته (319366)
دکلواپسان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۰:۵۲
چه اشکالی دارد. دلواپسی هم مثل برخی بیماریهای دیگر وا گیر است. امیدوارم خداوند ایشان را شفا دهد. (319198)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۵:۲۷
هرچند انتظار تاثیر مثبت توافق داره حوصله همه رو سر می بره ولی با در نظر داشتن حداقل درک از مسائل پیرامون می شه فهمید وقتی جای جنگ گفتگو هست کدوم بهتره بعدش اگر دوستان دلواپس جویای جنگن بسم الله یمن فلسطین عراق سوریه برید ملحق بشید . (319370)
شاپرک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۱:۰۶
توهین کردی، حالا چرا ماست مالیش می کنی؟
این خانم یه نظری داده، درست یا غلط با خودش، ولی چرا توهین میکنی و بعد هم می گی که دلقک بودن چیز بدی نیست؟ خودت می دونی که فرهنگ عامه ما لودگی رو همون دلقک بازی می دونن و فرقی بین این دو تا کلمه نمیزارن. کار زشت خودتو توجیه نکن. (319200)
نیوشا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۲:۴۷
توهین نکرده جناب شاپرک.
شما از بهنوش جونتون بپرسید قرارداد ترکمنچای چی بود در چه سالی و در کجا منعقد شده؟ اصلا بین چه کشورهایی بود و اصل قرارد داد چی بوده؟ ببینید اصلا میدونه؟!! ضمنا این خانم کمدین نیستند . تمام فیلمهاشون را نیگاه کنید فقط با پخ کردن و کج کردن دهن میخواهند مردم را بخنداند ..... (319318)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۴:۰۴
تركمنچاي خوندن توافق هسته اي توهين نيست؟ خودت ميدوني كه فرهنگ عامه ما تركمنچاي رو قرار داد ننگين ميدونن و كساني كه قرار داد رو بستن خائن به وطن. تركمنچاي خوندن قرار داد در فرهنگ عامه يعني خائن گفتن به تيم هسته اي. اين توهين نيست؟ (319345)
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۴:۳۹
درسته!هرکس یه نظری داره.باید به نظر همدیگه احترام بزاریم.میتونیم انتقاداتمونوبگیم اما توهین نه! (319360)
کار، آزادی، جامعه ی مدنی
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۷:۱۰
حالا تو چرا جوش آوردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نکنه میخوای ازبهنوش بختیاری دفاع کنی؟
یک موردقابل دفاع درزندگی ایشون نام ببر!
یک فیلم متوسط که دیگه حوزه ی تخصصی ایشونه؛ نمیگم فیلم خوب یک فیلم متوسط نام ببر!!!!!! (319388)
عطااله محمدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۱:۰۷
نظرشون در مورد سينما و كارهاي كمدي شايد ارزش خوندن داشته باشه و لاغير
اونجاش خيلي خوب اومد كه دكتر ظريف با بهنوش خانم بختياري مناظره برگزار كنن!!!!!
جمعيت دلواپس نشون داده از طناب پوسيده تر از اسم هنرمندا هم استفاده ميكنه و بقول قديميا حيا را خورده و ابرو را قي كرده (319201)
حق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۴:۱۰
به شما قول می دهم نظر ایشون در مورد کمدی و حتی بازیگری هم ازش خوندن ندارد یادم می اید یکی از همین بازیگران مانند این خانم که فقط به واسطه حضور بی اندازه و مستمر در جلوی دوربین این فیلم ان فیلم این سریال ان سریال اسمی دست و پا کرده بود در مصاحبه ای حتی یک متد بازیگری را نمی شناخت. (319349)
بچه پول ندار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۱:۰۹
دلواپسان الان با تتلو هم يكدل و همصدا شدن و كاملاً نظرشون به هم نزديكه!!! فقط خالكوبي و پارتي و آهنگ كي از پشت لباستو ميبنده چي ميشه نميدونم!! (319202)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۶:۰۳
زنده باد مخالف من (319382)
فربد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۱:۱۲
البته این درسته که همه حتی بازیگران حق انتقاد دارن ولی سوال اینجاست...چرا فقط موضوع هسته ای؟چرا ی عده خاص؟...یعنی در زمینه های دیگه هم این اقایون موافق انتقاد هستن؟؟؟.. (319203)
امیر
Hungary
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۱:۱۷
هر کسی که از راه رسیده شده کارشناش توافق هسته ای!!!
واقعا جای تاسف داره که هرکسی توی هر شغل و منصبی به خودش اجازه میده در مورد هر مسئله ای حتی اگه در حیطه تخصص کاریش نباشه اظهار نظر کنه. (319204)
صبا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۱:۱۸
فقط قصدش توی چشم بودن حالا به هر وسیله ای مهم نیست.اصلا هر فیلمی که این خانم بازی کنه رو نمی بینم از بازیش خیلی بدم می یاد (319205)
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۴:۱۹
مثل چند وقت پیش که پروژه داستان یک چوپون رو که ازش خواستگاری کرده رو به راه انداخته بود (319351)
رها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۴:۲۴
ای بابا چه مقیاسه ای
منظره ظریف و ایشون ؟؟!!!!
این کجا و آن کجا (319353)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۱:۲۰
تو دلواپسی ایشان قطعا پول بوده خانمها و اقایانی مثل الماسی وشریفینیا وایشان پول را به هر چیزی ترجیح میدن دلقک شافت داره و تو اون نقابش انسانیت (319206)
سید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۱:۳۱
من درشهر سیکل گرفتم که زن شیرفرهادبشوم .خانم بختیاری هرکس بایددراندازه تخصصش حرف بزندودرهمان موردتخصص خودش .عجیب است این مثلث شوم نتان یابو.جمهوری خواهان امریکا.ودل واپسان ایران.رابطه اینها چیست پیداکنید پرتقال فروش را.اماجواب اوباما به نتان یابو زیبابود که موشکهای حزب الله اسرائیل رانشانه رفته نه امریکا را.خدابه همه عقل بدهد (319207)
سارا
United States
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۱:۳۶
والا چن وقت پیش این خانوم یه مطلبی تو اینستا پخش کرد در مورد افراد تی اس آون وقت واقعا گفتم ایول یکی به داد این بنده خداها رسید ولی الان میبینم ایشونم قاطی مسائل سیاسی شده. البته من از بازیگرایی مث پگاه آهنگرانی که حاضر شد حرف حقو بگه موقعی که امثال خانوم بختیاری از ترس ممنوع التصویر شدن سایلنت بودن خوشم میاد ولی آخه بهنوش بختیاری رو چه به سیاست! دیدن فالور اینستاش زیاده مخشو زدن. هه (319208)
مسعود
Norway
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۱:۳۷
لطفأ از اين خانم بپرسيد دلواپس رشد كارتن خوابها هم هستين؟ در مورد امار طلاق ، اعتياد چى؟ هيچ وقت زمان سر سلسله پاكترين دولت ايران و اختلاسهاى چند هزار ميلياردى هم دلواپس بودين؟. ولى اينو بدانيد ظريف خيلى با هوش و اصلا اجازه نداد كه محدوديتى براى اون دختو ١٣ ساله كه تو زير زمين خونشون بمپ اتم مى سازه بوجود بياد و اسمى هم از اون برده نشده! (319209)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۱:۳۹
کاملا توهین ها حساب شده بوده و برنامه ای که این شخص نظریه داده مربوط به رادیو جوان و فرزاد حسنی ظاهرا بوده و سه هفته قبل هم یک برنامه داشت همین برنامه ای که این شخص نظریه داد که در ان یک پیرزنی به انگلیسی صحبت میکرد و میهمانان برنامه باید تشخیص میدادند چه کسی است که جواب را حسنی گفت وندی شرمن منتهی قبل از ان یکی از میهمانان در کمال ناباوری گفت مادر وزیر امور خارجه؟
که من وقتی از رادیو ماشینم شنیدم ماتم برد .
اینها همه اش برنامه ریزی شده است و علیه تیم دولت دارند کار می کنند (319210)
مهسا
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۱:۳۹
شما به فکر رنگ رژ لب و مدل آرایشت باش تو رو چه به اظهار نظر در مورد مذاکرات
خانم محترم شما به جای جامعه شناسی بهتره اندکی زیرنظرمتخصص رفتارشناسی دوره هایی رابگذرانی و مجبورنباشی برای مطرح کردن خودت با انواع اقسام سگ ها وگربه ها عکس بگیری (319211)
بهار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۵:۱۸
مخصوصا اون کلاه گیس های سبز و صورتی و بنفش پلاستیکی ارزون قیمتش که رو سر میزاره من و کشته (319367)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۱:۴۳
مردم نشان خواهند داد حرف های این بازیگر را پسندیده اند یا نه .
حالا بازیگرا خوب شدن؟
خانم بازیگر حتما برای شما لازم است تاریخ خواندن و بروید سوادتان را کامل کنید منتهی ملتی که شادی کردند را حق نداری به ندانستن تاریخ متهم کنی. (319212)
سوری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۱:۵۳
بیچاره دلواپس اینده بازیگری خودش بوده این خانم . یه چیزی شنیده وخواسته یه جوری محکم کاری کنه واسه ی آینده
شنیده که دلواپسان مصونیت سیاسی دارند. وکسی نمیتونه کاریشون داشته باشه!!! (319213)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۱:۵۸
اینا هر جا یکی به نفعشون حرف بزنه چنان در بوغ و کرنا
میکنن که ادم میمونه چی بگه ،همین اظهارات تاجیک در فرانسه
که بهنود هم اونو تایید کرده رو باهاش چکار کردن وگرنه بهنود وتاجیک
تو ایران بودن چه بلاهایی که سرشون نمیومد اقا حرف اخر هر کسی یه
دوره ای داره تموم میشه و میره یکی با نیکی و دیگری با بدنامی و نفرین. (319215)
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۲:۰۱
اصول وپایه های توافق وحمایتی که توده مردم از آقای ظریف و همکارانشانمی کنند خیلی محکم تر از اینه که با حرفای خانم بازیگر که بجای خود محترم و دوست داشنتنی هستند ولی در مقایسه با اساتید این رشته قابل حساب نیستند بخواهد به آن کوچکترین گزندی بزند.......این فقط یک اظهار نظر هستش پس خون خودتون رو کثیف نکنید....البته دلواپسان بدانند که توده عظیم هنرمندان حامی این توافق هستند پس آب در هاون نکوبند (319216)
ایرانی بیدار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۲:۰۴
چراعصبانی شدید
ایشون هم نظردادند قطعاخیلیام نظرشون اینه مثل خودمن
مگه ما ایرانی نیستیم
شمادرموردهمه تصمیم غلط میگیریدماحتی حق اعتراض خشک وخالیم نداریم؟چراجوش اوردین؟جواب منطقی داریدبدین بابستن دهن مردم ترکمانچای امضانکنید (319217)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۲:۱۴
به نظر من هیچ اشکالی نداره چند بازیگر در مورد مسایل توافق اظهار نظر کنن به شرطی که بقیه بازیگران و هنرمندان هم بتونن در مورد سایر مسایل اظهار نظر کنن و ممنوع الکار وممنوع التصویر نشن (319219)
الناز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۲:۱۴
اصلا هنرپیشه ی خوبی نیست هر وقت ببینمش کانالو عوض می کنم. (319220)
رامتين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۲:۱۴
تقصير خودمون به امثال اين بانو القابي نظير كمدين و طنز ... مي دهيم..... (319221)
یه بنده خدایی که دلواپسی نداره جز بیکاری و بی پولی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۲:۱۶
این که كه دلواپس بشه تتلو واسه انرژی هسته اي ميخونه
ماروباش مملکت رو دادیم دست کیا؟؟؟؟؟؟ (319222)
پرنده
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۲:۱۷
..... تورو چه به نقد توافق هسته ای! (319223)
!B@
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۳:۰۱
شغالی
گر

ماه بلند را دشنام گفت -

پیران شان مگر

نجات از بیماری را

تجویزی این چنین فرموده بودند.

فرزانه در خیال خودی را

لیک

که به تندر

پارس می کند

گمان مدار که به قانون بوعلی

حتا

جنون را

نشانی از این آشکاره تر

به دست کرده باشند
...…..................
حالا شده حکایت این خانوم تلخک
بهترین کار هم اهمیت ندادن به امثال ایشان است (319224)
احمد ع ع ع
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۶:۴۳
حرف حق هرکس که بگویند نکو. مگر نشنیدی خداوند به نوح در مور چهار نصیحت شیطان به چه گفت. گفت این چهار سخن را از او بپذیر. از شیطان اگه حرف حقی زد باید پذیرفت. مگه باید مردم اظهار نظر نکنند فقط شما فتنه گران و اصلاح طلبان هر کاری و نظری بدین. (319226)
اميد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۶:۵۰
واقعا براي اين دلواپسان متاسفم وبيشتر براي مردم ايران كه چنين إفرادي مجلس نمايندگي أنان را أشغال كرده أند وجاي إنسان هاي فرهيخته را گرفته أند (319227)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۷:۰۴
اگر راست میگی برو خودتو اصلاح کن. (319228)
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۴:۴۱
من به خانم بختیاری کاری ندارم اما این درست نیست که بگیم هرکس کاراش اشتباهه حرفاشم اشتباهه؟!؟ (319362)
ایمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۷:۱۲
تحمل انتقاد رو داشته باشین (319229)
فرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۷:۱۴
بهنوش بختیاری حرفی زده! اصلا حرف ایشان هیچ تاثیری نداره! ابقا و ارتقا و انتصاب مدیران فاسد دوران نکبت بزرگترین زمینه شکست روحانی است. دوست عزیز (319230)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۰:۵۲
معلومه تو کدوم دوران فساد شده دوست عزیز (319284)
امیر م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۷:۲۲
متاسفانه در ایران مد شده است همه در امور سیاسی اظهار نظر کنند اگر قبول کنیم سیاست علم است و آدم خاص خودش را می طلبد ،آن را به اهلش واگذار خواهیم کرد.بهنوش بختیاری ،من ،تو و همه ما ،از اظهار نظر نسنجیده در موردی که سیاستمداران کارکشته جریان های سیاسی اعم از چپ و راست در مورد آن و نتایجش نمی تواند پیش بینی قابل قبولی داشته باشند باید سکوت کنیم.اما از طرف دیگر اهانت به هیچ کس قابل قبول نیست حتی بهنوش بختیاری (319232)
ما و شما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۷:۴۱
نمی دانم خوانندگان عزیز از روان شناسی چقدر سر رشته دارند. در روانشناسی کاربردی 9 تیپ شخصیتی تعریف شده است.
به لحاظ تیپ شخصیتی سرکار خانم بختیاری در رده تیپ شخصیتی 2 قرار می گیرند. همه تیپهای شخصیتی محترم هستند ولی مزایا و معایب خود را دارند. شاید اگر ما دیگران را بهتر بشناسیم قضاوت بهتری از رفتار و گفتار آنها داشته باشیم و حتی اگر در مورد خودمان این کار را انجام دهیم. اینا رو گفتم که بروید تیپ شخصیتی 2 را بررسی کنید و دیگر از رفتار و گفتار ایشون ناراحت نشید. (319233)
ماها
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۷:۴۹
بسیاری از مردم مثل بقال و سلمونی از انتقاد همفکران منطقی اعتدالی خود راضی ترند تا از به اصطلاح موضع دفاع مغرضانه دلواپسان از آنها. (319234)
ميهن پرست1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۷:۵۰
بالاخره امثال اين خانم بايد ي جوري بيفتن سر زبونا ديگه. (319235)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۷:۵۶
این اولین بار دلواپسان نیست که برای رسیدن به اهدافشون دست به هر کاری میزنند و آخرین بارشون هم نخواهد بود. (319236)
پرویز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۷:۵۸
هر کس می تونه با نگاه و دیدگاه خودش ببینه. آدم خوش بین نیمه پر لیوان رو می بینه و اونی که بدبینه نیمه خالی لیوان رو می بینه. (319237)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۸:۰۴
جناب آقای بهار نیوز جان عزیز
شما لطفا خودتون را ناراحت نکنید چون ملت ایران به آن حد از شعور اجتماعی رسیده اند که بتوانند تشخصیص بدهند افرادی که سواد الفبای سیاست و کشورداری را بلد نیستند و می خواهند درباره مسائل کلان کشورداری اهار نظری بکنند دست آموز عدهای اهریمن پلید هستند برای چنر غازی که خودشان را به آن بفروشند.
و گرنه این خانم چی میدونه اتم چیه ! سیاست چیه! مذاکره چیه!
اندگی بتونه سرخابی مالیده به صورتش و فکر می کنه که کی هست؟ عده ای نوجوان هم برای اینکه به مراد دلشون برسند اینها را تحویل میگیرند.... (319238)
ثمن
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۸:۱۰
آینده تحریم ها که مشخص شد و بیت المال چپاول گردید و کاسبی برای قشر خاصی بود و توافقات همین قدر که اسرائیل و عربستان را عصبانی کرده برای مه بس است فقط مانده ایم چرا افراد داخلی همسوی آنها شده اند (319239)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۸:۱۰
من موندم که چرا هنر پیشه هایی که در زمینه سریال با صدا و سیما همکاری دارند همه یویی شدن "دلواپس"!!! آخه عزیزم این نون خودن داره!!! نه خدا وکیلی؟؟؟ آخه چرا؟ اینهایی که برای یه لقمه نون همه چیزشون رو فدا می کنند حتما در آینده برای همین لقمه نون.............شک نکنید... (319240)
کیارش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۸:۱۳
نظر دادن مشکل نداره خانم بختیاری . منتهای مراتب باید در چیزی غور کرد و دانش مربوط به آن را داشت سپس اظهار نظر کرد. نمی دانم چقدر دانش سیاسی دارید و لی مطمئنا از شخصی چون آقای ظریف و حتی خانم افخم دانش سیاسی تان به مراتب پایین تر است. لطفا در امور تخصصی خودتان نظر دهید و کار را به کاردان بسپارید. (319241)
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۸:۱۶
من نمی دونم شما چرا ناراحتیت؟ بابا این دلواپسا هر روز به یه چیز متوسل میشن که اون فرش استکبارستیزی رو نگه دارن اما زور بیخوده . فرشه کشیده شده و مردم ما میخان با دنیا تعامل داشته باشند. (319242)
محسن محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۸:۱۸
آقایون دلواپس اگر به من برسید و مشکلات منو حل کنید قول می دم دلواپس 2 آتشه بشن و رو دست بهنوش بختیاری بلند میشم تا کف کنه. (319243)
منصف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۸:۲۰
پرداختن به اظهارات یک نابازیگر که حتی در حیطه کار تخصصی خودش هم حرفی برای گفتن ندارد و صرفا برای معروف شدن با اقلیت 4 درصدی هم عقیده میشود ، فقط به گنده شدن او کمک میکند و بهتر است اصلا نظر این خانم جایی مطرح نشود (319245)
پرویز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۸:۲۲
اصلاح طلبان با 95 درصد رای همینطور دست رو دست نذارن و باید یاد بگیرند از دلواپسان که با 5 درصد رای چه مخی زدن از هنرمندان عزیز . (319246)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۸:۲۲
نمی دونم این عده چطور به خودشون اجازه می دند در مسائلی که در تخصص و فهم اونها نیست دخالت کرده و نظر بدند .

اینها فکر می کنند جزو نوابغ این کشورند . (319247)
رضا درودگر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۸:۲۴
مقايسه بهنوش بختيارى كه براش فرقی نمیکنه در یک مجموعه طنز90شبی چیپ و آبکی بازی کنه یا سینمایی مسعود دهنمکی با بانوان فریخته آگاه و باشعوری چون باران کوثری و پگاه آهنگرانی که بیشتر از بازیگر روشنفکر و هنرمند هستن،توهین به این دو گرامی و جامعه هنریه.
بنظر من اصطلاح شومن مناسب و در خور خانم بختياريه (319249)
رضا
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۸:۲۵
واقعا جای تاسف داره هنرمندی که اعتبار و محبوبیت خودش رو (اگر ایشون را واقعا محبوب در نظر بگیریم!!!!) از مردم وام گرفته، از همون سلمونی و بقالی، به جای اینکه نگران آینده، شغل، درآمد، تحصیلاتو.. مردم باشه کارشناس مسائل هسته ای شده!!خانم بختیاری شما بهتره همون شاسخین خودتو بغل کنی، کاش غم مردم رو داشتی نه دلواپسی مسائل هسته ای (319250)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۸:۲۷
خداییش دلقک خوب اومدین (319251)
صادق
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۸:۳۳
تا دیروز هنر پیشه و هنرمند همه شان با یک تیر به بهانه الوده بودن آنان به مسایلی میزدیم چطور شده امروز کلمه ای باب دل دلواپسان آن هم به تعبیر خوشان شنیده اند خانم بختیاری موضوع بحث شده ودر ثای ایشان بهتر تور کار خودش اظهار نظر فرمایند نه در کار دیپلمات (319252)
کنعانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۸:۳۵
هنر مندان لطفا نگران حجاب خود باشند نه مردم (319253)
رضا
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۸:۳۸
بهنوش بختیاری در یک برش: در برنامه خندوانه با آب و تاب از دروغی که به یک مخاطب گفته بود تعریف می کرد در نهایت مخا طبی که به او اعتماد کرده بود را فردی با ضریب هوشی پایین معرفی کرد. (319254)
علی از قم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۸:۴۰
از بهنوش بختیاری هم متنفر شدم و فیلم های او را هم مثل فبلم های امین حیایی بایکوت می کنم و به دیگران هم توصیه می کنم فیلم هایش را نبینند. (319255)
خراسان واقعی ام آرزوست
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۲۰:۳۸
مگه تاحالا نگاه میکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (319423)
وب سایت سینمانگار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۸:۴۲
حمله گروه انصار حزب‌الله به «خندوانه» و انتقاد شدید از رامبد جوان

لینک این خبر در سایت سینمانگار:

http://www.cinemanegar.com/articleview.php?cat=34&id=10200&fest=0 (319256)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۸:۵۰
گل گفتی
موافقم 100 درصد
نه 4 درصد و نه 63 درصد
100 درصد (319257)
یوسف
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۸:۵۰
احسنت ؛ دست مریزاد (319258)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۸:۵۳
ای کاش بهنوش بختیاری یکم فکر میکرد و میدید بازیچه این پایداری ها شده
جایی که حرف اونها رو تکرار میکنه ازش تعریف میکنن , حالا اگر برعلیهشون حرف بزنه
میان با گشت ارشاد میبرنش.
من برای ایشون تو جایگاه خودش ارزش زیادی قائل هستم. (319259)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۹:۰۳
آیا بهنوش بختیاری حق اظهار نظر خود در مورد مسائل سیاسی را دارد یا نه ؟
شما چرا با یک اظهار نظر خود را گم کرده و از آن انتقاد گردید ؟
می دانم انتشار نمی یابد مثل قبل ها!!!! (319261)
امیر ازقم
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۹:۱۰
خانم بختیاری جز بازیگزان از رده خارج شده ی سینما هستند !طبیعی هست که این کارها را در پیش بگیرد تا شاید سفره ی صدا و سیما برایش پهن بماند!آری برای اینکه چند وقتی بروی آنتن باشی نیاز است .....تا شاید مدیران رسانه ی میلی از تو خوششان بیاید!.......... (319262)
...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۳:۱۵
اگر از رده خارج بود این همه حمله برای چیه توجیه برای چیه توهین دیگه چیه کاری به هنرمن بودنش نداریم او یک شهروند ایرانی است کاری هم به ایران بودنش نداریم یک شهروند خارجی (319327)
بر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۵:۲۹
خدایش شما اصلاحطلبان دیگه کی هستسد (319372)
ehsan
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۹:۱۱
بعد من هرجا میگفتم بعضی از بازیگرها دنبال دلالی هستند کسی باورشون نمیشد! (319263)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۹:۲۴
خیلی جالب اقایان دلواپس خانم فاطمه معتمد اریا وباران کوثری پگاه اهنگرانی وخیلی های دیگر به خاط اظهارنظرشان ممنوع اکار کردن اعتراض نکردین به این خانم فقط یک نقد اونم درست شده شما دارین از نماینده مجلس وروزنامه وطن امروز دارین حمایت میکنین عین خانم چرخنده (319264)
چ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۹:۲۸
بازيگره ديگه اسمش روشه ... فقط ميخواد مطرح باشه و فراموش نشه به هر قيمتي كه شده ... مثل اون يكي كه چادري شد و الهاماتي بهش شد و كلي بودجه بهش دادن ... خوب اينم ميگه مگه من چي كم دارم ؟!!!! (319265)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۹:۳۱
اصلا به این موضوع ها نپردازید شان دکتر ظریف قابل قیاس با هیچکی نیس ظریف ریس جمهور ایران بعد از هشت سال روحا نی خواهد بود و من هم از همین الان عضوی کوچک از ستاد ایشون هستم (319266)
هومن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۹:۳۲
ببین از کجا به کجا رسیدیم؟؟
از فروغ فرخ زاد و پروین اعتصامی به بهنوش بختیاری
از فرهاد مهراد و فریدون فروغی به امیر تتلو
خدایا آخه تو چقد صبوری؟ (319267)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۹:۴۰
آقای شفیعیان
با آنکه با اظهار نظر خانم بهنوش بختیاری موافقت که ندارم هیچ، مخالفت هم دارم و معتقدم مقایسه برجام با ترکمانچای از سوی ایشان به غایت مقایسه ای بی ربط و غیرمنطقی است، ولی پاسخ مجدد شما را هم خیلی زیبا و منطقی نمی بینم. از ابتدا خوب بود در یک کلام، موضعگیری و نوع ادبیات مطرح شده از سوی خانم بختیاری را به صورت منطقی و بدون عصبانیت و با حفظ احترام به ایشان به نقد می کشیدید. ولی شما از ادبیات خوبی برای نقد ایشان استفاده ننمودید، راهکار جبران آن اشتباه، تنها یک عذرخواهی ساده بود و تمام . (319268)
علی
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۹:۴۱
دلقک کجا و توافق هسته ای کجاااا
تو برو پخخخخخ کن خخخخ (319269)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۰۹:۵۵
امیدوارم که کنگره امریکا توافق را با قدرت رد کند و جنگ بشه تا ببینیم دلواپسان کجای این جنگ قرار میگیرند ،،از این مطمئّنم که دلواپسان صد سوراخ برای زمان جنگ خریده اند که در لانه موشی خود تا پیان جنگ باقی بمانند و مردم را گوشت دم توپ کنند ،،ما اصلا" امکانات هسته ای نمیخواهیم و میخواهیم بعد 37 سال تنش آرامش داشته باشیم ،خوب باید کی را ببینیم،خدا هم ما را فراموش کرده. بهنوش بختیاری هر کس که باشد،باشد اما سواد ندارد. (319271)
م ث
Estonia
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۱:۰۴
"ما" اصلا" امکانات هسته ای نمیخواهیم
پردیس خانم از کی شما "مو" شدید؟ (319288)
شیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۴:۰۵
یه چیز جالب تو شما بهارنیوزی ها هست دور هم هستین و خودتون رو مردم میدونید و از طرف مردم هم حرف می زنید. سایت بهار نیوز سایت اصلاح طلبان تندرو هست من اینو فهمیدم چون مدت هاست این سایت رو رصد می کنم. در حد خودت حرف بزن بهار نیوز. هرچند این نظر ممکنه انتشار داده نشه ولی اونی که باید ببینه می بینه (319346)
حسین
Russian Federation
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۴:۲۰
مگه نمد دونی خلیی هاشان مجوز اقامت در کشورهای امریکایی و اروپایی را دارند و برخی هاشون بچه هاشون را در این کشورها به دنیا می اورند (319352)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۰:۰۴
اگر واقعا" رنگ سبز اینقدر برای نظام سیاسی کشور حساسیت دارد ،بهترین کار این است که رنگ سبز پرچم کشور را بردارند و بخاطر رنگ سبز خود و دیگران را نیازارند.حتی در مراسم مذهبی هم ممنوع کنند. (319273)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۰:۱۴
منم دارم از کار این دلواپسان دلواپس میشوم (319274)
رضا
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۰:۲۳
دلواپسی موضع نون و آب داری است. (319275)
شسی
Germany
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۰:۲۴
زنده باد مخالف من از نظر شما یعنی کشک اظهار نظر این بنده خدا چی بود که شما بهش گیر می دین یعنی طاقت یه اظهار نظر ساده رو ندارید واقعا اگر می خواید کسی دیگه در مورد توافق حرفی وسط نیاره از رئیس جمهورتون نه نه صحبت کردن بلد نیست از اقای ظریف بخواید شفاف با مردم در مورد توافق صحبت که و توضیح بده نه اینگه زدوبند سیاسی بکنید اونم با اسرائیلی ها و امریکایی ها که بخواید به مردم نشون بدید توافق برد برد کردید (319276)
....
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۳:۱۲
اگر به این اظهار نظر دوستان تفکر اصلاح طلبی میگن متاسفم (319326)
یک حقوقدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۴:۳۶
دوباره تو اظهار نظر کردی گفتم بهت برو اول چگونه نوشتن یاد بگیر بعد نطق کن (319358)
فريبرز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۰:۲۴
مناظره تلويزيونى ظريف با ايشون بسيار پربيننده خواهد بود (319277)
یک حقوقدان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۰:۳۳
خدا را شکر که این بختیاری چهره واقعی خودش از زیر آن ماسکی که برای خودش درست کرده بود نشان داد. ایشان به همه عمل های مکرر بینی و صورت خودشان برسند و لازم نیست ادای انسان های فرهیخته و با فرهنگ نشان بدهند چون دیگه همه این بازیگر شناختند. (319281)
محسن
Europe
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۰:۴۲
مابه این اقای تدبیروامید رای دادیم اما معلوم می شود اصلا انتقادپذیرنیست.یک بار می گوید بروید به جهنم یک بارمی گوید تازه به دوران رسیده.حالاهم این طوربه هنرمندان (319282)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۰:۴۶
بازیگری واقعا هنر نیست فقط یک شغل مثل هر شغل دیگری. همانطور که مثلا ما شاطر خوب داریم بازیگر خوب هم داریم که کارشو خوب انجام می ده. (319283)
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۱:۰۵
شماها از اون دمکراسی قلابی که همش ازش دم میزنید و مدعی هستید خجالت بکشید ! اینقدر به این بنده خدا توهین نکنید اصلاح طلبان دمکرات! شما طاقت و تحمل مخالفان خودتون را ندارید ! نظرهاتونو که خوندم بیشتر ازتون و افکارتون بدم اومد ! که چقدر راحت به خودتون اجازه میدین که به فکر و اندیشه مخالف توهین کنید! این خانم یه نظر داده مثل خیلیها که نظر میدن ولی به طبع شماها خوش نیامده متاسفانه! و دارین بمبارونش میکنید!!! (319289)
رضا
Germany
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۱:۲۵
بهارنیوز اگر موافق شما نظر داده بود باز هم همین عکس رو ازش میگذاشتی؟؟ (319294)
نوی
Germany
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۱:۲۷
همش واسه پوله (319296)
متاسفم
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۱:۳۶
برام تو این دو سال ثابت شد که اصلاح طلبی یعنی دیکتاتوری محض، تا یکی مخالف شما حرف میزنه زود توهین میکنید (319297)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۱:۳۸
زنده باد مخالف من !!!!
این عبارت زیبا یعنی اینکه هر کی هر نظری مخالف من داد، هر چی فحش و ناسزا و تهمت است باید بارش کنم!!!!
بهار کافیه متن خودت و کامنت هایی که گذاشتن رو نگاه کنی تا ببینی تمام ویژگی هایی که در پایین گفتی نباید یه متن داشته باشه رو دارا هستن!!
بازم درود بر آزادی بیان!!
زنده باد مخالف من!!! (319298)
سید محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۲:۰۱
در کشور ما یکی از رموز موفقیت بازیگر بودن است این بازیگر بودن شامل لباس .کلاس و شخصیت ظاهری ...زیبا حرف زدن ... خوب نمایش بازی کردن ... عوامانه برخورد کردن ... غیر تخصصی بودن ... وقتی قهرمانان کشتی جای سیاست مداران را در شورای شهر و مجلس میگیرند ... ووقتی بازیگران اسوه ایمان میشوند و وقتی بعضی مدیران بجای تخصص بازیگران خوبی هستند ... بهنوش بختیاری هم سیاستمدار حرفه ای میشود و نظرش از نظر بزرگترین اساتید سیاست و اقتصاد باارزش تر میشود اصل جریان نیاز به بازبینی دارد (319305)
جواد راد
United States
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۲:۰۳
به نظر بنده در این گونه موارد سکوت کردن و اهمیت ندادن به اظهارات چنین افرادی بهتر است و اگر هم می خواهیم انتقاد کنیم باید تا جای ممکن از واژه های خنثی استفاده کرد تا بهانه به مخالفان داده نشود. (319306)
-------------
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۲:۲۲
دلواپسان محکومند (319312)
س.و
United States
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۲:۲۹
فکر می کنم این خانم اعتقاد فکری خاصی ندارن وبیشتر به فکر مدل اریش مو ولباسشان است ودلوابسان هم مطمعنا اعتقادی به ایشان ندارن واگر براشان مقدور باشه کل سینما وتعاتر راتعطیل می کنند (319313)
حسین
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۲:۵۵
متن این یادداشت بسیار ضعیف بوده و درخوره یک سایت خبری نیست. بیشتر در حد و اندازه ی یک وبلاگ ساده می باشد. (319319)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۳:۰۸
مگه مدرک سواد می آورد . چرا کسانی فکر می کنند فقط خودشان می فهمند . اگر چنین است چرا انتخابات صورت میگیرد . دریافت حقیقت بدون اطلاع از جزییات امکان ندارد . مگر قراردادهای ننگین قبلی را سلمونی ها و ... بسته بودند . چرا مردم را به حساب نمی آورید . چرا به خاطر معروف شدن و سرزبان افتادن هر حرفی میزنید تا زبان ها را ببندید . (319323)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۳:۲۵
این مدل حمله به افراد هیچ جایگاهی در گفتمان اصلاحات نداره،بنا نیست ما اصلاح طلیا با بدست اوردن قدرت شروع به بگیرو ببند دیگزان کنیم.این تو منش،اصلاحات نیست و بیشتر به اصولگرایی شبیه.همه در اظهار نظر آزادند.حتی مخالفای توافق خوب هسته ای. (319328)
نیما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۳:۲۵
سلام بهار عزیز: خدایا شکر بلاخره زنده ماندیم و یه دلوابس خوش تیب هم دیدیم. (319329)
سيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۳:۲۸
بهنوش بختياري !!!!!!!!!!
آخه آدم چي بگه ؟؟؟؟؟ (319330)
یک دلواپس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۳:۳۰
اگر خانم بختیاری فقط یک بازیگر است و از دیپلماسی سر در نمی‌آورد، خب همه مردم مثل ایشون هستند. پس چرا آقای روحانی صحبت از رفراندوم توافق هسته‌ای می‌کنه؟
یعنی می‌خواد با رای غیرکارشناسان در مورد توافق تصمیم بگیره؟
یک بام و دو هوا یعنی همین! (319331)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۳:۳۵
جالبه دلوابس اینشکلی هم داریم. (319332)
محسن کریمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۳:۴۱
هم از هم بیشتر دنبال منافع جناحیتون هستید !! (319336)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۳:۴۲
فراموش نشه احمد نجفی رفیق فابریک احمدی نزاد است. (319337)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۳:۴۴
من نمیخوام به ایشون توهین کنم اما ایشون اصلا در حدی نیستند که این همه نسبت به نظرشون واکنش نشون بدید و با دست خودمون بزرگش کنیم. یک نفر نظر شخصیش بیان کرده. همین (319338)
هادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۳:۵۵
شما که مدعی آزادی و دموکراسی هستین چرا از دماغتون داره آتیش میاد آقایون
هرکی هر نظری داره می تونه بده
شماها مثل ریس جمهورتون دیکتاتورین (319340)
رسول
United States
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۳:۵۶
امثال خانم بختیاری فقط وسیله هستند!این حرفهاسخن کسانیست که با ندانم کاری وبیکفایتی مملکت راتا آستانه جنگ پیش بردند.همچین به اصطلاح هنرمندانی هم که نان خور صداوسیماهستند مجبورند با ساز گردانندگان این رسانه!!!برقصند.شماهم امثال ایشون رابزرگ نکنید خواهشا!ایشون یک بازیگردرجه سه تلویزیونی هستند که هیچ مخاطبی ندارد. (319341)
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۴:۰۷
مشکل بزرگ این است که حاضرنیستیم بگیم اشتباه کردیم برادر عزیزدرمورد این خانم اظهارات ناصوابی بیان کردید قبول کنبد (319348)
فرید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۴:۱۵
بچرخ بهنوش (319350)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۴:۳۵
راستی از مدیر برنامه ات چه خبر؟ (319357)
م.ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۴:۴۰
من یک اصلاح طلب قدیمی ام اما به خدا حیرت می کنم از این واکنش هم طیفیام. اخه عزیز من بهارجان رفتار شما هم که کاملا مستبدانه است. یعنی به صرف مخالفت یه بازیگر باید اینجور لهش کرد؟! واحیرتا که ما جهان سومیها.... (319361)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۵:۰۷
واکنش بهنوش بختیاری به توهین رسانه حامی دولت؛ پس تکلیف آزادی بیان که انقدر ازش دم میزنن چیست؟/من از بقال‌ها، سلمونی‌ها و سایر اقشار زحمتکش عذرخواهی میکنم (319363)
محمد
Germany
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۵:۱۴
دلواپس-تتلو پیوندتان مبارک (319365)
رضا
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۷:۵۶
اظهار نظر یک بازیگر در مورد توافق هسته ای در نهایت از نظر وزن تخصصی در حد اظهار نظر عمومی (مثلا دانشجویان، کسبه، اساتید و ....) ارزش و اعتبار دارد. حال چرا تا اینقدر برای دوستان دلواپس جذابیت پیدا کرده جای تعجب نیست. بسیار خوب. حال که تا این حد به نظر طبقات مختلف مردم در این موضوع همگانی اهمیت می دهند و می دهیم پس بیاییم از قضیه رفراندوم هسته ای حمایت کنیم. والسلام (319403)
متعجب از زمانه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۱۹:۳۴
اساسا بعضی آدمها ..... ابزار دلواپسان هستند مثلا ببینید سیما در ایام راهپیمایی و یا انتخابات بدحجابهایی را برای حمایت نسان می دهد که آدم شرمش میشود نگاه کند و این در حالی است که پس اتمام و در جای دیگر از نظر دلواپسان می شوند .... نماد شیطان پرستی نتیجه اینکه به هر مرامی معتقد هستند نگذارند ازشان سو استفاده شود آنهم برای دو ریال پول و یا معروفی در سیمای میلی
لازم به ذکر است بنده در دو دوره اصلاحات به خاتمی را ندادم و همچنین به موسوی در ۸۸ (319415)
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۲۲:۴۰
به جای تخریب استدلال کنید اگه راست می گید. براتون متاسفم (319432)
شادنوش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۲۲:۴۵
اینجا همه فکر میکنند که دکتر مهندس سیاستمدار تکنسین روانشناس و.... هستند . خانم شما دیگه در حال بازنشستگی هستیدو باید کم کم نقش مادر بزرگ ها را بگیرید چکار دارید که میخواهید با این شلوغ بازی ها خودت را بزرگتر از آنچه هستی جلوه بدهی؟؟
برو به بچه ها و شوهرت برس و این چند صباح را خوش باش . (319433)
مهران
Romania
۱۳۹۴/۰۵/۱۷ ۲۳:۰۳
درد شهرت و دیگر هیچ ...
فقط به هر بهانه میخوان تو چشم باشن ... فقط ایشون نیس که (319437)