گروه فناوری: رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه پیشبینی نمیشود پیامکهای تبلیغاتی به صفر برسد، گفت: اقداماتی در این زمینه انجام دادیم که اگر واقعا کامل نباشد، ممکن است اقدامات دیگری هم انجام شود.
گروه فناوری: بررسی تارنمای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران(رگولاتوری) در آخرین روز دومین ماه پاییز نشان داد تا عصر چهارشنبه (30 آبان ماه) 25 هزار و 465 فقره سیم کارت شخصی بهدلیل ارسال پیامک مزاحم قطع شده است.
گروه فرهنگ و هنر: وزارت بهداشت و درمان درحالی طی روزهای اخیر برای اعمال ممنوعیت تبلغیات برخی اقلام در رسانهها به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان صداوسیما نامه نوشته است که این قانون با وجود تصویب در دو سال اخیر، آنچنان که باید از سوی برخی رسانهها جدی گرفته نمیشود.
گروه فناوری: اگرچه علیرغم کاهش پیامکهای تبلیغاتی هنوز هم این شیوهی تبلیغات برای کسبوکارها کاملا از بین نرفته، اکنون تماسهای تبلیغاتی هم به آنها اضافه شده و به اذعان مشترکان، طی چند ماه گذشته نیز افزایش یافتهاند.
گروه فناوری: رئیس سازمان ملی تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ایران گفت: شمار درخواست ها برای قطع پیامک های تبلیغاتی از سرشماره ها، تاکنون به بیش از 30 میلیون مشترک رسیده است.
گروه ورزشی: رئیس کمیته بازاریابی سازمان لیگ در حالی خبر از آماده شدن پیشنویس قراداد تبلیغات محیطی میدهد که هفته گذشته رئیس این سازمان از امضای قرارداد با شرکت جدید تبلیغات محیطی خبر داده بود. حرفهای ضد و نقیضی که دوباره باشگاهها را در رسیدن به نوایی از طریق درآمد تبلیغات محیطی ناامید میکند.
گروه فرهنگ و هنر: مهمترین پاشنه آشیل هر دو ویژه برنامه 2018 و فصل داغ فوتبال را نه در انتخاب و عملکرد مجریان و شیوه مدیریت برنامه توسط آنها که باید در همان نگاه تبلیغات محور و اقتصادیای دانست که نه تنها بر برنامههای زنده ورزشی که بر کلیت برنامههای تلویزیونی سایه افکنده و هویت اصلی آنها را تا حدود ...
گروه فرهنگی-رسانه ها: روزنامه قانون نوشت: شنیده می شود بانک ها به عنوان مشتریان نقد و پروپا قرص تبلیغات تلویزیونی جام جهانی پای به عرصه گذاشته و با پرداخت رقمهای سنگین، قصد تبلیغات برای برندهای خود راداشتند.بهگونهاي که حتی حاضر شده اند برای یک تبلیغ 17 ثانیه در بین دو نیمه ...
گروه فرهنگ و هنر: زنان و مردان ایرانی با به تن کردن لباسهای ایران باستان و پوششهای محلی همراه با شادی و پایکوبی در خیابانهای روسیه، درحالی تصویری متفاوت از کشوری که رسانههای جهان، نام آن را برخی مسائل سیاسی پیوند زندهاند، نشان میدهند که مسؤولان تسلیم هزینههایی شدهاند که اجازه نداده ایدههای ...
گروه اقتصادی: فروش اقساطی ویلا، تورهای آخر هفته، اعلان تخفیف های فروشگاهی، تحصیل در خارج، عرضه لوازم خانگی قاچاق و حتی کالاهای بهداشتی و آرایشی غیراستاندارد تنها بخشی از محتوای هزاران پیامک تبلیغاتی است که وقت و بی وقت از سیم کارت های شخصی روانه تلفن همراه مشترکان می شود.
گروه فرهنگ و هنر: «۵ میلیون دانشجو و فارغالتحصیل به همراه ایرانیان مقیم خارج مثل «سلبریتیهای مجازی» برای گردشگری ایران تبلیغ میکنند. قرار نیست آنها در ایران توری اجرا کنند یا خدمتی را بفروشند، کار آنها فقط بازاریابی و تبلیغات است و در ازای هر گردشگری که جذب کنند، دستمزد میگیرند.»
گروه فرهنگی: فضای کم قسمت بانوان نسبت به آقایان و تبعیضی که حتی در حمل و نقل شهری اعمال شده است، میلههایی که به سقف چسبیدهاند تا دست کمتر شهروندی به آن برسد، نبود دستگیرهای که حتی بتوان به آن تکیه کرد و حالا تبلیغاتی که در اتوبوسها چشم را آزار میدهند و سر درد میآوردند!