به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۴
 
۷۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۹/۰۱ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : ۱۲۰۵۹۴
پيشنهاد شلاق‌زني در نماز جمعه!

پس مجازات این افراد چه مي‌شود استاد؟

پس مجازات این افراد چه مي‌شود استاد؟
صادق صدرایی

آقای رحیم‌پور ازغدی یکی از سخنوران و فعالان فرهنگی اصولگرایان اخیرا ابراز عقیده کرده است که باید آن‌ها که حقوق نجومی گرفته‌اند را در نماز جمعه شلاق زد. اینکه چنین حکمی را برای حقوق نجومی بر اساس کدام ماده‌ی قانونی کشف کرده‌اند یا اینکه مگر محل اجرای حکم شلاق در نماز جمعه است الان محل بحث نیست و غرض از نوشتن این چند خط موضوعی دیگر است. اگر برای آن‌ها که حقوق‌های نامتعارفی را دریافت کرده‌اند که قطعا اقدامشان غیر منصفانه، غیر اخلاقی و غیر عادلانه اما بنا به گفته دادستان کل کشور بر اساس قوانین و آیین نامه‌ها بوده است چنین حکمی در نظر بگیریم برای افراد ذیل باید چه حکمی صادر شود:
1- افرادی که پای تاییدیه جوانکی که یک دهه هم از عمر فعالیت اقتصادی اش نمی‌گذشت امضا کردند و آن فرد هم به بهانه‌ی دور زدن تحریم‌ها ده هزار میلیارد تومان از پول این مملکت را نوش جان کرد.
2- افرادی که به دروغ اعلام کرده‌اند که 950 نفر از مدیران دولت روحانی حقوق نجومی دریافت کرده‌اند و حتی پس از آن که مسئولان از قوای سه گانه این آمار را جعلی دانسته‌اند باز هم همین حرفشان را تکرار می‌کنند.
3- افرادی که به دروغ اعلام کرده‌اند که حقوق‌های نجومی مرتبط به سه سال اخیر بوده است در حالی که بنا بر گزارش دیوان محاسبات چنین حقوق‌های کلانی به این شکل حداقل از سال 88 پرداخت می‌شده است.
4- افرادی که در‌ تریبون نماز جمعه که قاعدتا باید از نگاه جناب ازغدی و همفکرانشان‌ تریبون مقدسی باشد اعلام کرده‌اند که سعودی‌ها یک میلیارد دلار به خاتمی پرداخت کرده‌اند تا نظام را دچار چالش کند و تا به امروز یک برگ سند هم برای اثبات این ادعایشان ارائه نکرده اند.
5- افرادی که در همین‌ تریبون نماز جمعه که بر خلاف مظلوم‌نمایی‌های جناب ازغدی همواره در اختیارشان بوده است اعلام کرده‌اند که اسنادی از نفوذی بودن مسئولان را در اختیار دارند ولی تا به امروز هنوز یک برگ از این اسناد ادعایی‌شان را ارائه نداده اند.
6- افرادی که با سوء استفاده از اعتماد یکی از ائمه جمعه به این جماعت و زودباوری‌اش به دروغ اطلاعات غلطی را به وی می‌دهند و او هم در نماز جمعه بر اساس این خبر دروغ اعلام می‌کند که صالحی، دانشمندان هسته‌ای که به اصطلاح حزب‌اللهی بوده‌اند را اخراج کرده است و چند ساعت بعد با توضیحات رییس سازمان انرژی اتمی متوجه می‌شود که آش این دروغی که به وی منتقل شده است به شدت شور است و از صداوسیما می‌خواهد که این بخش از نماز جمعه‌شان حذف شود.
7- افرادی که در موضوع املاک نجومی که بنا به گفته دادستان کل کشور در بخشی از آن تخلف قطعی از مقررات قانونی رخ داده است به جای آنکه عذرخواه و شرمنده‌ی مردم باشند به دنبال محدود کردن رسانه‌ها بودند.
8- افرادی که با وجود اعلام مقامات ارشد قضایی درباره‌ی تخلف قطعی بودن بخشی از واگذاری‌های املاک شهرداری تهران همچنان اصرار دارند که رسانه‌های افشاگر دروغ نجومی گفته‌اند تا حقوق نجومی پوشش داده شود.
9- افرادی که با مصلحت اندیشی‌های نا بجا پرونده‌ای قضایی را که می‌توانست مایه‌ی فخر جمهوری اسلامی در برخورد با افراد ظاهرا خودی باشد تبدیل به خسارتی به حیثیت کشور کرده اند. اگر بخواهیم در نماز جمعه آن‌ها که حقوق‌هایی را که مجموعش در این شش سال کمتر از 25 میلیارد تومان بوده است را شلاق بزنیم با این افراد باید چه کنیم حضرت استاد؟

کاربلد
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۹/۰۱ ۰۸:۵۴
معلومه باید با همه ی متخلفان برخورد بشه ولی قانون باید برخورد کنه نه من نه شما بهار نه هیچ کس دیگه ای شما هم بهتر بود برای مستند حرف زدن لینک سخنرانی ایشون را میذاشتید نه این که یه جمله را بیارید و تحلیل کنید هر جمله ای همراه با جملات قبل و بعدش معلوم میکنه که منظور گوینده چی بوده این هم نوعی تحریفه دقت کن بهار جان (345438)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۹/۰۱ ۰۸:۵۹
و البته حکم آنکه جوانک خود را جزء مدیران ارشد نفتی کرد (به صورت دستوری به وزیر نفتش) تا اینکه هم کار کند و هم به درسش ضربه نخورد. (345439)
پبشنهاد خوبی است!!
Romania
۱۳۹۵/۰۹/۰۱ ۱۰:۱۱
قول می دهم اگر هر هفته یکی از مسولان و مدیران رو بیارند و در نماز جمعه شلاق بزنند من هر هفته در نماز جمعه شرکت خواهم کرد. (345442)
ایرانداد
Romania
۱۳۹۵/۰۹/۰۱ ۱۱:۱۲
با این افراد هیچ کاری نمیتوانیم بکنیم! چرا الکی خودمان را گول میزنیم! اینهایی که نام بردی از مصونیت پولادین برخوردارند، همینکه جایزه نمی خواهند جای شکرش باقیست! (345444)
عبدالله قاسمی -سمنان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۰۹/۰۱ ۱۳:۳۵
با این افراد باید چه کنیم حضرت استاد؟ (345446)
رضا .ف
Russian Federation
۱۳۹۵/۰۹/۰۱ ۱۷:۵۵
پیشنهاد خوبی است بشرط اینکه جناحی نشود هر کس به بیت المال دست اندازی کرد رسوا شود و مال نامشروعش ضبط شود ولی اگر از همین هفته شروع شود یکقرن طول میکشد تمام شود .چرا نباید مسئولین قبل از مسئولیت مقدار مالشان شفاف در مطبوعات چاپ شود تا مردم بدانند در حین صدارت چه کارهایی انجام داده البته این فقط یک رویا میباشد و ما فقط شعار میدهیم و از عمل خبری نیست اختلاسگران آسوده بخورید و بیاشامید که از مجازات خبری نیست . (345456)