به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۶۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۵/۱۲ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۱۱۲۸۳۵

اگر جای ارتشی‌های عزیز بودم …

گروه سياسي: سايت انصاف نیوز نوشت: حسن عباسی و حرف هایش آنقدری که از طرف رسانه های متعلق به دو سوی سپهر سیاست ایران بزرگنمایی می شود اهمیت ندارد و خودِ این بزرگنمایی ها یکی از دلایل مشتبه شدن امر بر وی است. استراتژیست! قصه ی ما که اصولا عادت به بیان مطالب شاذ و عجیب دارد این بار از ارتش گفته است و این نظریه را ارائه داده که «اگر کشور را آب ببرد ارتش را خواب می برد». ارتشی های عزیز ما هم ناراحت و دلواپس شده اند و خطاب به او گفته اند که ما در دفاع هشت ساله و کجا و کجا از خاک این کشور دفاع کرده ایم، حرفت را پس بگیر و عذرخواهی کن و گرنه سر و کارت با عدلیه است.

اگر جای ارتشی های عزیز بودم نه تنها کار را به اعتراض رسانه ای و شکایت قضایی نمی کشاندم بلکه سر تا پای عباسی را هم طلا می گرفتم. تعجب نکنید، دلیل این حرفم خیلی ساده است؛ در برابر آن «آبی» که جناب عباسی و همفکرانش در توهمشان به این نتیجه رسیده‌اند که دارد کشور را می برد طبق قانون و دستور مرحوم امام و رهبری فعلی نظام، نظامیان باید در «خواب» باشند و اتفاقا این در خواب بودن ارتش در برابر چنین موضوعاتی درست ترین کاری است که آنها می کنند.

این که ارتش خودش را درگیر سیاست بازی ها نمی کند، با دولت های منتخب اکثریت سر جنگ ندارد، دولت موازی تشکیل نمی دهد، خرج تبلیغات برای نابود کردن هر که مثل خودش نمی اندیشد از بیت المال نمی دهد، در هر انتخاباتی برای پیروزی اقلیتی تندرو در یک جریان سیاسی وارد میدان نمی شود، هر روز درباره ی مسایل مختلف اقتصادی و فرهنگی و سیاسی اظهار نظر نمی‌کند، فعالیت‌های اقتصادی را با حضور نابجا مختل نمی‌کند، هر روز با اعمال و گفته‌های رنگارنگ برای نظام در حوزه‌ی سیاست خارجی هزینه تراشی نمی‌کند و … همه‌ی این‌ها و مثل این ها اتفاقا افتخار ارتش است و باید خطاب به آقای عباسی گفت: خیلی ممنون بزرگوار! طبق تعریف شما از «آب» و «خواب»، ارتش جمهوری اسلامی ایران وقتی کشور را آب ببرد در خواب است و به این در خواب بودن هم افتخار می کند.