به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۸
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۷/۲۱ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : ۱۱۸۳۴۸
هلوکاست حلب ادامه دارد

۵۵ کشته و دهها مجروح در بمباران حلب

گروه بين‌الملل: از صبح دیروز بمب افکن‌ها و موشکهای زمین به زمین روسیه بار دیگر بمباران بی‌رحمانه مناطق مسکونی شرق حلب را شروع کرده و صدها کودک؛ زن و غیرنظامی را به خاک و خون کشیدند.
۵۵ کشته و دهها مجروح در بمباران حلب
شبکه اورینت نیوز نزدیک به جیش الحر (مخالفان مسلح سوری) آمار کشته ها تا بامداد امروز چهارشنبه را ۵۵ نفر ذکر کرد اما یکی از فعالان رسانه ای در حلب گفته که بسیاری از اجساد در زیر آوار باقی مانده اند و تعداد قربانیان بسیار بالاتر از آمار اعلام شده است. وی گفته پس از تهدیدات امریکا، چند روز بمباران‌ها قطع شده بود اما از روز سه شنبه مجددا بمباران‌ها با شدت آغاز شده و بسیاری از مناطق ديگر در شرق حلب برای اولین بار مورد هدف قرار گرفته‌اند. آب در بسیاری از مناطق شهر قطع است و مجروحان بمباران‌ها بر اثر نبود دارو و امکانات پزشکی در سطح خیابان های ویران شده می‌میرند.

وی افزود: روس‌ها همه بیمارستان‌ها؛ مراکز درمانی و حتی منبع تغذیه آب و دیگر خدمات عمومی را با خاک یکسان کرده‌اند. وی فاجعه یک ماهه اخیر حلب را «هلوکاست حلب» نامید و افزود بشار اسد و روسیه و دیگر حامیانش قصد دارند همه ۲۵۰ هزار شهروند حلب را در زیر بمباران و محاصره و گرسنگی و تشنگی؛ قتل‌عام نموده و به خیال خود بر ویرانه های بجا مانده از شهر جشن پیروزی بگیرند.