به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۸:۴۱
 
۱۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۱/۱۳ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۱۲۴۶۹۵

گوگوش هم در دام فرمان دونالد ترامپ؟

گروه هنري: طبق فرمان جدید دونالد ترامپ مبنی بر ممنوع الورودی شهروندان 7 کشور از جمله ایران به ایالات متحده آمریکا یک سایت فارسی‌زبان در سوئد مدعي شد که فائقه آتشين «گوگوش» خواننده معروف ایرانی نیز در دام این قانون افتاده است.
گوگوش هم در دام فرمان دونالد ترامپ؟
به گزارش سایت «Iran Dn» که اخبار ایرانیان مقیم سوئد را به زبان فارسی پوشش می‌دهد «در پی‌ این ممنوعیت بسیاری از شهروندان ایرانی‌-آمریکایی از مرزها بیرون ماندند و در حال حاضر با وجود کار و زندگی‌ و خانواده خود در آمریکا، مقدور به بازگشت به کشور دوم خود (آمریکا) نیستند.» در ادامه این گزارش آمده است که خواننده معروف ایرانی گوگوش که دارای کارت سبز (گیرین کارد) آمریکا است نیز در دام قانون ترامپ افتاده است اما همین گزارش می‌افزاید که گوگوش شهروند آمریکا است.

این سایت بدون اشاره به منبع خود افزوده «خانم گوگوش که برای ضبط یک آلبوم جدید از آمریکا به لندن سفر کرده بود، پس از قانون جدید، هم‌اکنون در کشور انگلیس گیر افتاده و راهی‌ برای بازگشت به آمریکا ندارد و وکیل گوگوش طی‌ یک تماس تلفنی با او، خاطر نشان کرده که سفر دوبارهٔ این خواننده به آمریکا را اصلا در شرایط فعلی‌ توصیه نمی‌کند.»

هنوز هیچ منبع مستقل و یا نزدیک به گوگوش صحت این خبر را تایید نکرده است. این خواننده ایرانی پس از انقلاب سال 1979 در ایران برای سال‌ها فعالیت هنری خود را متوقف کرد و پس از خروج از این کشور بار دیگر خوانندگی را از سر گرفت. بنا بر این گزارش «شرایط فعلی‌ می‌تواند در رفت و آمد و برگزاری کنسرت برای تمامی‌ هنرمندان ایرانی‌-آمریکایی تاثیر منفی‌ بگذارد.»