به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : ۱۲۷۰۹۹

تکذیب نقل‌قول علم‌الهدی درباره ثواب صیغه

گروه سیاسی: سایت حجت الاسلام علم الهدی مطالب منتشر شده به نقل از وی درباره اینکه" زنان ایرانی که صیغه مردان عراقی می شوند ثواب می کنند" را تکذیب کرد.
سایت امام جمعه مشهد نوشت: در روزهای اخیر با بالا گرفتن تب انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ گروههای سیاسی و احزاب جنگ روانی علیه رقبای خود را مهندسی می کنند و در این راستا شخصیت های اجتماعی ، سیاسی و مذهبی نیز از تخریب ایشان بی نصیب نیستند. رهبری معظم انقلاب، مراجع معظم تقلید، اساتید دانشگاه و فضلای حوزه در فضای رسانه ای با تقطیع و دروغ پردازی و شایعه پراکنی مورد هجوم قرار می گیرند. در فضای مجازی پوستری در حال انتشار است که متاسفانه بعضی کانال های اصلاح طلب مسما به نام های ارزشی نیز آن را انتشار داده اند که کاملا کذب می باشد. در ذیل نمونه آن را مشاهده می فرمایید:

لازم به ذکر است آیت الله علم الهدی تا کنون در مورد این موضوع هیچ اظهار نظری نکرده است. و این مطلب به حدی منزجر کننده و ساده لوحانه است که مخاطب هوشمند رسانه به راحتی نادرستی آن را تشخیص می دهند. از رسانه ها، احزاب و گروههای سیاسی، علی الخصوص کسانی که مدعی اخلاق هستند خواهشمندیم اخلاق و انصاف را رعایت کنند. آیت الله علم الهدی به هیچ عنوان برای شما رقیب سیاسی نیست و بطور کلی خود را یک شخصیت سیاسی نمی بیند.