به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۰۹:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۱۳۰۷۶۹

فروش 3 میلیاردی «نهنگ عنبر 2»

گروه فرهنگي: «نهنگ عنبر 2» در دومین هفته اکران 3 میلیارد تومان فروخت.
 فیلم سینمایی «نهنگ عنبر2- سلکشن رویا» ساخته سامان مقدم با گذشت 15 روز از آغاز اکران خود توانسته به فروش خیره کننده ای دست یابد. این فیلم سینمایی تا به امروز بنا به گفته مدیر فروش «فیلمیران» 6 میلیارد و 500 میلیون تومان فروش کرده است. این فیلم سینمایی حتی در زمان انتخابات ریاست جمهوری و برگزاری مناظره ها هم فروش بسیار بالایی از خود به ثبت رساند.دومین قسمت از فیلم «نهنگ عنبر» این روزها با استقبال بسیار چشمگیری از سوی مخاطبان مواجه شده است. در این فیلم سینمایی رضا عطاران، مهناز افشار، ویشکا آسایش، حسام نواب صفوی و... به ایفای نقش می پردازند.
 
با آغاز اکران «نهنگ عنبر 2» بسیاری گمان می کردند که این فیلم به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری در اوایل نمایش خود نتواند با استقبال مخاطبان مواجه شود، اما فیلم سامان مقدم در روزی که آخرین مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری هم برگزار شد توانست 500 میلیون تومان درآمد کسب کند و جمعه هفته گذشته هم، همزمان با روز رای گیری 550 میلیون تومان فروش کرد.اما این فیلم تا چهارشنبه هفته گذشته، در مجموع 3 میلیارد و 600 میلیون تومان فروش کرده بود. اما حالا این فیلم توانسته درآمد خود را به رقم 6 میلیارد و 500 میلیون تومان برساند.
 
 یعنی در هفت روز گذشته «نهنگ عنبر 2» توانسته نزدیک به 3 میلیارد تومان فروش کند. پیش بینی می شود با آغاز ماه رمضان و اکران فیلم های سینمایی تا پاسی از شب، «نهنگ عنبر 2» به فروش بالای خود در سینماهای کشور ادامه دهد و حتی به رکورد فیلم «گشت 2» به عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران نزدیک شود.