به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۵/۱۹ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۱۳۴۹۰۴

توریستگاه،‌راهکاری‌هوشمندانه‌برای‌سفر‌کردن

قطعا سفر یکی از بهترین گزینه ها برای پرکردن اوقات فراغت است و بعد از گذراندن روز ها و ماه های سخت کاری، بهترین گزینه برای کاهش فشارهای زندگی روزمره است. اما برای لذت بردن از یک سفر رویایی و لذت بخش رعایت یک سری آداب آن نیاز است. اگر خواسته باشیم به برخی از این موارد اشاره کنیم می توانیم بگوییم:

انتخاب مقصد و مسیر رفت و برگشت، نوع وسیله حمل و نقل، مدت اقامت، انتخاب تور و شرکت مسافرتی معتبر، سبک سفر کردن و خودداری از برداشتن وسایل های اضافه، انتخاب همراهان، اجتناب از بگو مگو در سفر و مشارکت دسته جمعی در امور، انتخاب درست اماکن تفریحی، رستوران ها و مراکز خرید و...

 

پس قبل از بستن چمدان ‌ها و آماده شدن برای رفتن به مسافرت باید برنامه‌ریزی های لازم را انجام داد. اما چطور؟ پاسخ ساده است، می توانید در شبکه های اجتماعی تجارب دیگران را دنبال کنید، در موتورهای جستجو اطلاعات مربوط به مقصد را جستجو کنید و در نهایت یکی از بهترین راهکارها استفاده از سایت ها و اپلیکیشن های مرتبط با سفر است.
امروز قصد داریم به شما عزیزان سایت و اپلیکیشن توریستگاه را معرفی کنیم که تمامی اطلاعات مقصد مورد نظرتان را ارائه می دهد و همچنین امکان رزرو و خرید بهترین و ارزانترین تورهای ویژه و لحظه آخری نظیر تور آنتالیا را برایتان فراهم کرده است.

 

وب سایت توریستگاه در وهله اول یک راهنمای سفر بسیار جامع می باشد که تمامی اطلاعات مربوط به مقصد مورد نظر مانند، کشور، شهر، مراکز دیدنی، مراکز خرید، رستوران ها، هتل ها، سرگرمی و فعالیت ها و نصیحت های شهرها در آن با جزییات قرار گرفته است.
از طرفی دیگر، در حال حاضر مسافران برای پیدا کردن تور مورد نظر خود با بودجه مشخص باید به روش قدیمی روزنامه ها را چک کرده و یا در موتورهای جستجو ، ساعت ها جستجو کرده تا تور مورد نظر با بودجه مشخص خود را از بین سایت های آگهی تور و یا سایت آژانس های مختلف پیدا کنند و در ساعات کاری آژانس ها با آنها تماس گرفته تا تحقیقات خود را تکمیل و در نهایت تور مورد نظر خود را از یک آژانس انتخاب و پس از تماس های طولانی و یا حضور در محل آژانس آن را رزرو می کنند.

در اینجاست که توریستگاه به کمک مسافران می آید تا با صرف کمترین زمان تور لحظه آخری یا ویژه مورد نظر خود را با بهترین نرخ قیمت (از میان آژانس های همکار و معتبر) در هر ساعت از شبانه روز انتخاب و ظرف تنها چند دقیقه رزرو و خرید آنلاین تور را انجام دهید. برای مسافران پیدا کردن تور ویژه ای که به صورت پکیج از قبل مشخص شده باشد یک لذت دلنشین است، چرا که در این تورها که تاریخ مشخصی دارد از قبل، هواپیما توسط آژانس چارتر شده و همچنین اتاق های هتل رزرو شده است. در نتیجه قیمت های تور شکسته و همچنین خدمات بیشتری مانند ترانسفر، بیمه، ویزا، گشت شهری، صبحانه، سیم کارت رایگان و غیره به صورت پکیج به آن اضافه می گردد. تورهای لحظه آخری هم که با قیمت فوق العاده به علت نزدیکی به زمان پرواز، طرفداران پر و پا قرص خودش را دارد.

پس اگر قصد سفر دارید و دنبال تور مسافرتی ویژه یا لحظه آخری با بهترین قیمت برای مقصد مورد نظر خود هستید و یا می خواهید با راهنمای سفر شهر مورد نظر خود آشنا شوید، حتما از توریستگاه به نشانی  www.touristgah.com دیدن کنید.