به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : ۱۳۸۴۲
بواس و انریکه، گزینه های جانشینی تیتو

تیتو ویلانووا: بدرود بارساي محبوب من!

بيماري حاد، مربي آرام بارسا را مجبور به رفتن كرد
گروه ورزشي: با تشديد بيماري تیتو ویلانووا سرمربي بارسا، و اعلام قطعي استعفاي او از اين مسئوليت كه ساعتي پيش در مصاحبه روسل مدير باشگاه بارسلونا رسما رسانة‌اي شد، حالا تيم محبوب كاتولونيا به دنبال گزینه مناسبی برای جانشینی او هستند.
تیتو ویلانووا: بدرود بارساي محبوب من!
ساندرو روسل و آندونی سوبی سارتا،رئیس باشگاه کاتالان و مدیرورزشی بارسا ساعتي قبل با تلخ‌كامي و ناراحتي وارد سالن شدند و منشی برگزاری جلسه اعلام کرد که پرسش و پاسخی درکار نیست. و ساندرو روسل گفت: یک خبر را به شما اعلام می‌کنم که هیچ وقت درزندگی ام دوست نداشتم چنین خبری بدهم؛ بعد از بررسی تست‌های پزشکی تیتو، مشخص شد که روند درمانی بیماری تیتو به نحوی است که او قادر نخواهد بود که از حالا به بعد سرمربی اصلی باشگاه باشد.
روسل خيلي مختصر گفت: زندگی ادامه دارد. این ضربه سختی برای بارسلوناست ولی بارسا ضربات زیادی دریافت کرده و از پس آنها برآمده و این هم استثنا نخواهد بود. همين.

برخلاف چند ماه پیش که تیتو برای انجام شیمی درمانی به نیویورک سفر کرده بود و دستیارش جوردی رورا به صورت موقت هدایت بارسا را در دست داشت، این بار سران باشگاه کاتالونیایی، به دنبال یک مربی خارج از خانه شان هستند. تیتو در بدترین زمان ممکن سران باشگاه بارسا را در جریان تصمیم فردی اش قرار داده؛ چرا که حالاودرحال حاضر اکثر سرمربیان بزرگ دنیای فوتبال هدایت تیم هایی را در دست دارند و به علاوه اردوهای پیش فصل هم شروع شده است.

در گذشته، آندونی سوبی سارتا مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا یک برنامه «بی» مدنظر داشت تا اگر تیتو نتوانست به دلیل بیماری اش به همکاری با تیم کاتالان ادامه دهد، ارنستو والورده را به نوکمپ بیاورد ولی حالا او جانشین مارسلو بیه لسا در اتلتیک بیلبائو شده است. گزینه مدنظر ساندرو روسل درآن زمان، لوئیس انریکه، سرمربی اسبق بارسای بی و رم بود که تا چند هفته پیش منتظر تماس سران بارسا مانده بود ولی در نهایت با سلتاویگو قرارداد بست ولی حالا و دراین شرایط حتی این امکان وجود دارد که سران بارسا تلاش کنند تا با متقاعد کردن سران باشگاه سلتا، این مربی را به بارسلونا بازگردانند.

دیگر گزینه پیش رو، آندره ویلاس بواس، سرمربی پرتغالی تاتنهام است که در بند قراردادش با این باشگاه انگلیسی یک بند دیده می شود که در صورت دریافت پیشنهاد از بارسا، بتواند آزادانه از تیم لندنی جدا شود. به همین خاطر هم بود که بعد از جدایی آنچلوتی، پیشنهاد پاری سن ژرمن را رد کرد. مبلغ ذکر شده در بند جدایی زودهنگام او ۱۴ میلیون یورو است. گزینه هایی مانند مارسلو بیه لسا که اخیرا از اتلتیک بیلبائو جدا شده و مذاکراتی بی سرانجام هم با باشگاه سانتوس داشته و لوئیس کارراس، که تا پیش از این هدایت تیم سابادل را برعهده داشته نیز مطرح شده است.

۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۰۱:۲۹
اي پدرت بسوزه سرطان!
هرچي ميكشيم از توي نامرده (93108)
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۰۲:۱۳
انشاءالله هر چه زودتر سلامتیش رابدست آورد و به دنیای فوتبال بازگردد. آمین! (93120)
مهربان توسی
۱۳۹۲/۰۴/۲۹ ۰۳:۴۷
خدا شفاش بده حیف شد (93135)