به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۸/۰۷ ساعت ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۱۳۹۱۱۳

سایتی برای خریدانواع کالای‌ساختمانی

در سال‌های اخیر با رشد روز افزون و همه گیر شدن اینترنت در میان کاربران ایرانی، مقوله بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شده است. اگر شرکت نوپا و کوچکی هستید، اینترنت بازارهای هدف تازه‌ای را ایجاد می‌کند و امکان رقابت با مجموعه‌های بزرگ و قدیمی را برای شما فراهم می‌کند. هزینه تبلیغات اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی بسیار کمتر است؛ در عین حال باعث رونق کسب و کار شما می‌شود.
وبسایت ساختمون یک مرجع تخصصی نیازمندی‌های صنعت ساختمان است که امکان تبلیغات در فضای مجازی را برای شما فراهم می‌کند. اگر شما صاحب کسب و کاری در زمینه کالاهای ساختمانی هستید می‌توانید از طریق وبسایت ساختمون کالا و خدمات خود را عرضه کنید و از طریق آن با مشتریان جدید مرتبط شوید. این وبسایت مختص تبلیغات انواع کالاهای ساختمانی اعم از کالاهای دکوراسیون داخلی مانند انواع پرده‌ها یا شومینه، انواع درب‌ها مانند درب ضد سرقت یا درب‌های داخلی ساختمان، انواع درب‌های اتوماتیک مانند کرکره برقی، انواع مصالح ساختمانی مانند سیمان و بتن، انواع سقف مانند سقف شیبدار یا سقف کاذب، انواع کفپوش و... است.

مجموعه ساختمون با کمک نیروهای مجرب در زمینه برنامه نویسی، سئو و بازاریابی اینترنتی دائما در تلاش هستند تا این وبسایت و کالاهای ساختمانی که در آن ارائه می‌شوند را در صفحه اول جستجوی گوگل حفظ کنند. به عنوان مثال یکی از کالاهای پربازدید این وبسایت، کفپوش‌های پارکت و لمینت است. اما نکته‌ای که در مورد این کفپوش‌های وجود دارد این است که در بازار ایران انواع کفپوش‌های چوبی به غلط پارکت نامیده می‌شوند. در صورتیکه پارکت و لمینت دو نوع کفپوش کاملا متفاوت و جدا از هم هستند.
در سال‌های اخیر استفاده از کفپوش‌های چوبی بسیار رایج شده است. کفپوش‌های چوبی ظاهر شیک و زیبایی به فضاهای داخلی می‌بخشند و در عین حال حس طبیعت را برای ببینده القا کرده و سطح انرژی ساکنین را بالا می‌برند. پارکت یکی از انواع کفپوش‌های چوبی است که از چوب طبیعی ساخته شده است. برای نصب پارکت بروی کف اتاق از چسب‌های مخصوص این کار استفاده می‌شود. در نهایت پس از اجرای کامل کفپوش، بروی آن از پرداخت‌های مخصوص مانند لاک، موم و رنگ استفاده می‌کنند تا سطح آن صاف و صیقلی شود. پارکت در برابر رطوبت حساس است و در صورت عدم نگهداری درست، امکان تورم آن وجود دارد. همچنین امکان ایجاد خراش بروی سطوح پارکت زیاد است.

 
لمینت بر خلاف پارکت بطور مستقیم از چوب طبیعی ساخته نمی‌شود. لمینت‌ها از چندین لایه تشکیل شده اند. لایه مرکزی لمینت‌ها از فشرده‌سازی الیاف و خرده‌های چوب ساخته می‌شود. لایه زیرین طوری ساخته شده است که در برابر رطوبت مقاومت خوبی داشته باشد و لایه بالایی که در معرض دید است به نحوی ساخته می‌شوند که علاوه بر مقاومت در برابر آب، در برابر ضربه و خش نیز مقاوم باشند.
بر خلاف پارکت، لمینت با استفاده از چسب بروی زمین نصب نمی‌شود. لبه‌های قطعات لمینت بصورت نر و مادگی ساخته می‌شوند تا بتوان آن‌ها را در هم چفت کرد؛ این ویژگی لمینت‌ها باعث کم شدن زمان اجرا و ساده‌تر شدن آن می‌شود. لازم به ذکر است قبل از نصب، بروی زمین فوم مخصوص این کار، قرار داده می‌شود، سپس قطعات به یکدیگر متصل می‌شوند. عدم استفاده از چسب باعث می‌شود کف اتاق آسیب نبیند. با توجه به این خاصیت لمینت، می‌توان برای ایجاد تنوع در دکوراسیون داخلی، آن‌ها را بروی سرامیک نیز نصب کرد و پس از مدتی بدون آسیب رساندن به کف زیرین، آن‌ها را جمع نمود. در نتیجه در صورت نیاز به اسباب کشی، لمینت را می‌توان از خانه‌ای به خانه دیگر نیز جابه جا کرد. لمینت در مقایسه با پارکت، در برابر آب بسیار مقاوم‌تر است و به دلیل وجود فوم در زیر آن بصورت عایق صدا و حرارت نیز عمل می‌کند. همچنین لمینت‌ها در برابر خراش‌ها بسیار مقاوم‌تر هستند. اما از معایب لمینت این است که اگر بنا به هر دلیلی بروی سطح خراش ایجاد گردد، امکان اصلاح آن وجود ندارد.




اگر قصد خرید انواع کالاهای ساختمانی به خصوص انواع کفپوش‌ها را دارید، به وبسایت ساختمون سر بزنید تا با انواع کفپوش‌ها و فعالان در این زمینه آشنا شوید و خرید درستی انجام دهید.