به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۹
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۱۴۰۵۱
محمدرضا خباز:

نمی‌گذارند حسینیان باگوجه واردمجلس شود

گروه سياسي: يك نماینده ادوار مجلس ، به اظهارات یکی از نمایندگان درباره استقبال از جک استراو وزیر خارجه سابق انگلیس در مراسم تحلیف دکتر حسن روحانی واکنش نشان داد و با بیان اینکه ایشان جلوی در مجلس کنترل شده و جلوی ایشان را می‌گیرند و نمی‌گذارند با گوجه وارد مجلس شود، گفت: من به این آقایان می‌گویم که اگر در فکر هستند که گوجه فرنگی و این طور چیز‌ها را تهیه کنند، ابتدا یک بازنگری درباره عملکرد ۸ سال گذشته‌شان داشته باشند و از رفتارهایی که باعث شد این بلا‌ها را به سر کشور آورد، توبه کنند.
نمی‌گذارند حسینیان باگوجه واردمجلس شود
محمدرضا خباز در گفت‌و‌گو با ایلنا، با اشاره به ابراز تمایل آقای جک استروا وزیر خارجه سابق انگلیس برای حضور در مراسم تحلیف دکتر حسن روحانی و اظهارات اخیر حسینیان مبنی بر اینکه «در صورت حضور جک استراو در مراسم تحلیف دکتر حسن روحانی رئیس جمهور منتخب، من با گوجه از او پذیرایی می‌کنم»، اظهار داشت: من خیلی تعجب کردم وقتی از یک روحانی که لباس پیامبر (ص) بر تن دارد این چنین شنیدم که بگوید که من با گوجه از او پذیرایی می‌کنم.
وی افزود: البته حضور آقای جک استراو در مراسم تحلیف قطعی نشده است، اما باید به ایشان یادآوری کرد که پیامبر اسلام (ص) فرمودند میهمان را گرامی بداریم اگرچه کافر باشد، حال آنکه آقای جک استروا مسیحی و اهل کتاب است.

این نماینده سابق مجلس گفت: البته مثل اینکه آقایان فراموش کرده‌اند که گوجه پرت کردن کار یک سری افراد خاص کوچه و خیابان است و اصولا کسی
اصلا اجازه ورود چیزهای خوراکی را به مجلس نمی‌دهند و ورود مواد خواراکی به داخل مجلس ممنوع است و از این رو جلوی ایشان را می‌گیرند و نمی‌گذارند با گوجه وارد مجلس شود
که لباس پیامبر بر تن دارد، طبیعتا باید حداقل در ظاهر، با منش پیامبر (ص) و با اخلاق حسنه و نیکو برخورد کند. خباز گفت: همچنین اصلا اجازه ورود چیزهای خوراکی را به مجلس نمی‌دهند و ورود مواد خواراکی به داخل مجلس ممنوع است و از این رو جلوی ایشان را می‌گیرند و نمی‌گذارند با گوجه وارد مجلس شود. وی در ادامه سخنان خود، گفت:این افراد باید بدانند با این فضایی که در کشور به وجود آمده، باید آقایان خدا رو شکر کنند که با این اقبال مردم، مملکت بیمه شد و از این طرف اقبالی از طرف دنیا برای کشور ما به وجود می‌آید.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: برای اینکه خرابکاری آقایان را در ۸ سال گذشته و گرفتن ۴ قطعنامه علیه جمهوری اسلامی حل کنیم، راهش این است که با کشورهای دنیا تعاملمان را بیشتر کرده و با کشورهایی که عضو اصلی شورای امنیت هستند ارتباط بیشتری داشته باشیم. خباز خاطرنشان کرد: به علاوه، آن‌ها که بی‌دعوت به کشور ما نمی‌آیند؛ جمهوری اسلامی از برخی کشورهای دنیا دعوت کرده تا در مراسم تحلیف شرکت کنند؛ از این رو من معتقدم نه تنها نباید گوجه بزنند و نمی‌توانند بزنند، بلکه باید استقبال هم کنند چرا که با درخواست خودشان می‌خواهند بیایند و به ملت ایران تبریک بگویند.

وی در ادامه سخنان خود یادآور شد:
آقایان اگر در فکر هستند که گوجه فرنگی و این طور چیز‌ها را تهیه کنند، ابتدا یک بازنگری نسبت به عملکرد ۸ سال گذشته‌شان داشته باشند و از رفتارهایی که باعث شد این بلا‌ها را به سر کشور آورد، توبه کنند
آن ابتدایی که دولت آقای احمدی‌نژاد روی کار آمده بود، یکی از کهنه کاران سیاست آمریکا گفته بود اصلا نیازی به درگیری دولت آمریکا با این دولت آقای احمدی‌نژاد نیست، چون این دولت خودش به دست خودش و با رفتاری که داشت، اروپایی‌ها را، که از ما جدا شده بود، در کنار آمریکا قرار داد؛ یعنی رفتار دولت احمدی‌نژاد به گونه‌ای بود که این دو را در کنار هم قرار داد. نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم، افزود: همچنین گفتند، سال‌ها بود بین اعضای شورای خلیج فارس و اعراب اختلاف بود اما رفتار آقای احمدی‌نژاد باعث شد که آن‌ها همه با هم متحد شوند و در مقابل ایران ید واحده شدند.

خباز تصریح کرد: من به این آقایان می‌گویم که اگر در فکر هستند که گوجه فرنگی و این طور چیز‌ها را تهیه کنند، ابتدا یک بازنگری نسبت به عملکرد ۸ سال گذشته‌شان داشته باشند و از رفتارهایی که باعث شد این بلا‌ها را به سر کشور آورد، توبه کنند. وی گفت: واقعا ماه رمضان است و ماه توبه است؛ یا قبول ندارند این گرفتاری‌هایی که در بعد داخلی و خارجی وجود دارد و مردم را رنج می‌دهد و یا اگر قبول دارند که باید بدانند خود این‌ها باعث آن بودند؛ و الا احمدی‌نژاد یک نفر بود و به تنهایی که نمی‌توانست این همه گرفتاری برای کشور درست کند. آقایان دست به حمایت‌های بی‌دریغ زدند و این همه گرفتاری برای کشور درست کردند.

۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۵:۴۳
..... یواشکی میاره تو (96448)
سينا صفوي
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۳۷
نماينده نما!!! خداييش برازنده است اين لغت...

توي اين مورد كاملا يك لغت جامع و مانع محسوب ميشه! (96522)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۷:۴۷
راستی گوجه گرونه باید بره از محله آقای احمدی نژاد تهیه کنه . (96603)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۷:۴۶
من نمیدونم چرا توی قم دنبال افراد خودسر میگردن؟
اینا که توی مجلسن! (96601)
ایرانی
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۲۱:۴۹
اگه اسمها توو گزارش مجلس از حادثه قم خونده میشد متوجه میشدی که اونا هم همینا هستن!!! (96758)
نسل دوم
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۵:۵۹
این آقای خباز حسینیان رو خیلی دست کم گرفته ! حنما که نباید داخل مراسم بزنه میتونه دم در منتظر بایسته وقتی اومد پرتاب کنه! البته آقای حسینیان باید از همین الان تمرینات اختصاصی و نشانه گیری رو تمرین کنه که خدای نکرده یه وقت گوجه به کسی دیگه نخوره!!! راستی آقای بروجردی کجاست ؟ خبری ازش نیست! (96469)
سينا صفوي
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۳۲
رفته مالزي!! (96508)
ایوب
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۰۱
بابا این چه کاریه؟!!
گوجه به این گرونی! بیار بدین بچه ها یه املت دورهم بزنند به بدن حالشو ببرن! (96471)
حسین
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۰۴
مسیحی و اهل کتاب با کافر حربی و اولیا کفر تفاوت دارد (96474)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۲۵
من منفي دادم چون مشخص نكردي منظورت از اولياي كفر چه كسي است ؟ (96499)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۴۷
اولیا کفر چیه بابا

استراو شد اولیا کفر؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (96543)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۰۶
از آقای صدیقی خواهش می کنیم در مورد چیزی اظهار نظر بکنن که در محدوده ی تخصصشون هست. در مورد اوضاع دانشگاهها خیلی خیلی آدم های مطلع تر از ایشون داریم که اوضاع رو اسفبار توصیف می کنن نه اونجوری که ایشون می گن گل و بلبل!! (96479)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۲۷
چه ربطي به اين خبر داره ؟ كامنتت رو در جاي خودش بنويس !!!
در ضمن مثبت هم دادم برو حال كن !!! (96504)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۴۰
جای کامنت نداشت. (96528)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۴۸
خب بهار جان اجازه نمیده تو اون خبر نظر بذاریم (96544)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۳۴
کم کم دارن شروع میکنن ...از کیهان شروع شد رسید به فراکسیون اصولگرا و بعد خطبه های نماز جمعه.... قطعا میخوان سنگ اندازی کنن واسه انتخاب وزرا....اقا مرد باشه روحانی اگه خواستن مانع بشن شرافتا بیاد بگه مردم مشکل اینه شما انتخاب کردین ولی اونا نمیذارن...استعفا شو بذار رو میز...جلوی ملت... (96513)
محمدی
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۴۲
داداش این مصاحبه خبازه نه صدیقی.واقعا واسه ایران خیلی زشته که با مهمانانش این رفتار را میکنه والله امام علی ع با ابن ملجم هم این رفتار رو نمیکرد (96536)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۵۶
اتفاقا همینجا باس در مورد مصاحبه صدیقی کامنت گذاشت به دو دلیل:
اولا که زیر اون خبر دوستان کامنت رو بستن
در ثانی حرفای حسینیان و صدیقی شباهت های جالبی به هم دارن... (96558)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۱۱
همین حرف ها رو زدن که دیگه آبرو و احترامی برای ما تو دنیا نگذاشتن!
در گذشته ایرانی ها به مهمان نوازی شناخته می شدن، آقای حسینیان که این حرف ها رو بدون هیچ ملاحظه ای به زبون می آرن می دونن الان ما تو دنیا به چی شناخته می شیم؟! (96483)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۲۵
اگه آقای حسینیان به دنبال معروف شدن به هر قیمتی است حتی به قیمت معروف شدن با صدمه زدن به منافع ملی به ایشان بفرمایید شما و دوستانتان در این 8ساله بسیار معروف شده اید و شما را از اواخر دهه70 با چاپ سخنرانیتان در روزنامه صبح امروز که والله یک من زمانی قا...بودم می شناسیم (96502)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۳۰
و الا احمدی‌نژاد یک نفر بود و به تنهایی که نمی‌توانست این همه گرفتاری برای کشور درست کند! برا خرابکاری هوای همو داشتن...

ضمنا گوجه فرنگی خوردنش تو مجلس ممنوع هستش و فک نکنم کوبیدن گوجه به سروکله مهمان خارجی تو این مجلس مانعی داشته باشه!!!!!!!!!! (96507)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۳۷
ایوب جان میره از نارمک میخره تا ارزون تموم بشه . (96520)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۴۰
این حضرات به هاشمی ، حسن خمینی و علی لاریجانی رحم نکردند ، میخواهی به جک استراو رحم کنند (96530)
محمد
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۴۶
این همه پولی که ازملت می خورند باید اضافی اش را گوجه بخرند و به مهمانان منتخب مردم بزنند (96541)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۴۹
اگر حریف حسینیان نمی شید حداقل به جک بگین اونم گوجه با خودش بیاره ، به هر حال ذفاع از خوده ،ببین چی می شه. (96547)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۲۳:۴۶
دفاع از خود رو خوب اومدی !!!! (96816)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۶:۵۵
......... والا بخدا اینها نماینده ما نیستند (96555)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۷:۱۱
آقای حسینیان کدوم گوجه !؟ گوجه ای که با بی کفایتی امثال شما رسید به کیلویی 5000 تومان؟ آره همون گوجه؟ (96575)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۷:۱۵
امثال شما تعامل نمیدونن چیه، نارنجکم دستشون بیفته میزنن تو سر مردم دنیا. چه برسه به گوجه فرنگی (96577)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۷:۳۵
آقا منظورش اين بود به خاطر گروني گوشت و مرغ و اينا، گوجه سرخ كرده براي ناهار مياره (96591)
اصلاح طلب بافقی لردی
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۸:۰۵
منطق گوجه ای.یعنی مانند یک گوجه له می شود (96619)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۸:۲۲
حسینیان ارزش تو فقط همین چیزهای است که میگی شخصیت تو در همین حد است که از خودت نشون میدی لیاقت تو همین است .. . . (96632)
عشق ایران
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۱۸:۴۷
ان کسی که ادعا کرده با گوجه فرنگی استقبال میکند،به خدا قسم میخورم که حتی ذره ای هوش ودرایت سیاسی ندارد. . . . ،به اون شخص خبر بدهید ایا میدانی هر روز چند میلیون نفر تو ایران با شکم گرسنه میخوابند؟؟؟بگویید باعث وبانی اینها ادم هایی مثل شما هستند (96653)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۲۰:۱۳
اصلا یکی نیست بپرسه تو این گرونی گوجه از کجا میاره؟!!! (96712)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۲۳:۱۵
بیاین محله ی ما بخرین ارزونه! (96808)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۲۰:۵۰
آقا يه سوال بهار. . . :

اين حسينيان همون نيست كه ميگن گرين كارت آمريكا داره و برا گرفتنش بايد قسم بخوري تا از منافع آمريكا دفاع كني ؟ (96732)
۱۳۹۲/۰۵/۰۴ ۲۲:۱۰
‏(زمان پیامبر هم افراطیون بودند و پیامبر از آنان ضربه خورد تو جنگ صفین‏)‏ (96766)