به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۱۶۱۵۳

مبارک: آمريکا مرا برکنار کرد، اخوان ديوانه‌اند

گروه بين‌الملل: رئيس‌جمهور اسبق مصر با تاکيد بر اينکه رئيس‌جمهور اين کشور بايد از اعضاي ارتش باشد، اعلام کرد: تحصن کنندگان در ميدان رابعه العدويه ‌شستشوي مغزي‌ شده‌ بودند.
مبارک: آمريکا مرا برکنار کرد، اخوان ديوانه‌اند
روزنامه مصري اليوم السابع با انتشار نواري صوتي منسوب به حسني مبارک، به نقل از وي اعلام کرد: پيشتر بر اين باور بودم که عبدالفتاح السيسي، وزير دفاع مصر وابسته به اخوان المسلمين است اما برايم ثابت شد که وي شخصي زيرک است.
مبارک با بيان اين که رئيس‌جمهور مصر بايد از اعضاي ارتش اين کشور باشد، عنوان داشت: حبيب العادلي، وزير کشور اسبق مصر تنها ظرف سه روز مي‌توانست اوضاع را در کشور آرام کند، در حالي که سامي عنان،رئيس سابق ستاد ارتش مصر اين توانايي را نداشت.

وي در ادامه به تجمعات اخير حاميان اخوان‌المسلمين و محمد مرسي، در ميدان‌هاي رابعه العدويه و النهضه اشاره و اعلام کرد که تحصن کنندگان در ميدان رابعه العدوية ‌شستشوي مغزي‌ شده‌ بودند. وي تاکيد کرد که محمد مرسي با اتخاذ تصميم آزادي ‌تروريست‌ها‌ باعث هرج ومرج در شبه جزيره سيناء شد.
مبارک در ادامه آمريکا را آغازگر انقلاب ژانويه سال 2005 خواند و گفت: من در سال 2010 احساس کردم که آمريکا به هر طريقي شده، قصد دارد مرا برکنار کند، آمريکايي که داستان انتقال وراثتي حکومت به پسرم جمال را مطرح کرد. وي مدعي شد: حماس سربازان مصري را در مرزهاي مصر با غزه به قتل رساند، اما غير ممکن است که مرسي در اين مورد حرفي به ميان آورد و يا درباره آن تحقيق کند؛ زيرا اين خود حماس بود که مرسي را از زندان فراري داد. مبارک در پايان اعضاي اخوان المسلمين مصر را ‌افرادي ديوانه‌ توصيف کرد که سربازان مصري را مي‌کشند و درصدد بر هم زدن نظم ارتش هستند.

(امین)
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۱۹:۴۷
و دیوانگان به اصطلاح اسلامگرا بر قدرت چنگ می زنند و آن را رها نمی کنند و نمی کردند،حتی به قیمت از دست رفتن کشور مصر تاریخی. (128408)
ایرانداد
۱۳۹۲/۰۶/۲۴ ۱۹:۵۸
حرفهایش بی چون و چرا صحیح است. (128415)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۰۰:۲۹
به احتمال زياد امين و ايرانداد جزو سبزهاي ٨٨ هستن . طرفداري از يك ديكتاتور فاسد و حمله به ريشه دار ترين گروه اپوزيسيون در مصر !
نمرديم ديديم طرفداري از حسني مبارك در كارنامه سبزها ثبت شد
ميرحسين كلاهشو بذاره بالاتر (128581)
۱۳۹۲/۰۶/۲۵ ۰۰:۰۸
یادش به خیر موقعی که داشتم واسه دوستان از خوبی های مصر می گفتم. مرا طرفدار دیکتاتوری می خواندند و میگفتن چون تو عربی طرفدار این دیکتاتورها هستی. نمیدونم دوستان من اینو خبر و این پیام رو می خونن یا نه. ولی ثابت شد با سقوط مبارک ازادی افتاد. مهد تمدن و فرهنگ خاورمیانه تبدیل به ویرانه شد
خاور میانه نیاز به دیکتاتور ازادی خواه داره. تا متحول شن. نتیجه دیکتاتوری متحول خواه رع در ترکیه دیدیم (128574)