به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ - ۰۶:۲۳
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ساعت ۱۴:۲۰
کد مطلب : ۱۶۷۵۸

افراطیون‌روحاني را‌تحت فشار گذاشته‌اند

گروه سياسي: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ضمن هشدار به اظهارات افراطیون داخلی در مورد دكترین سیاست خارجی روحانی، گفت: دیپلماسی خارجی اعلام شده از سوی روحانی مورد حمایت رهبری است و نباید دچار خدشه شود.
افراطیون‌روحاني را‌تحت فشار گذاشته‌اند
سید حسین نقوی حسینی ، نسبت به تندروی افراطیون اصولگرا در مورد موضع دولت روحانی در سیاست خارجی گفت: اظهارات غیرمنطقی افراطیون به دولت و منافع ملی آسیب وارد می‌كند. وی با اشاره به موضع متعادل روحانی در سیاست خارجی و انعطاف پذیری رئيس جمهور گفت: در حال حاضر دکتر روحانی از سوی افراطیون تحت فشار است و باید به نحوی عمل کند که دیپلماسی خارجی كه در پیش گرفته با حاشیه‌سازی این گروه‌ها دچار خدشه نشود. حفظ تعادل و همچنین ایجاد گفتار منطقی می‌تواند موفقیت دولت روحانی را در دیپلماسی خارجی تضمین كند. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس افزود: نباید اصولگراهای افراطی در تلاش باشند که سیاست خارجی دولت احمدی نژاد را به روحانی دیکته کنند.
نقوی حسینی واگذاری نیروگاه اتمی بوشهر به صورت موقت را به معنای تحویل مدیریتی این نیروگاه از سوی کارشناسان روسی عنوان کرد و اظهار داشت: نیروگاه اتمی بوشهر به طور دائمی به کارشناسان ایرانی تحویل داده می‌شود و به کاربردن واژه موقت به معنای این است كه اگر ایراداتی مشاهده شد كارشناسان روسی در طول این مدت ان را برطرف كنند.

کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۴:۲۲
شما را به خدا ولمان کنید!!! دیگه چی میخواهید از جونمون افراطیا (133109)
میثم
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۲۱:۵۱
روحانی به پشتیبانی ملت توی دهن این افراطی ها می زند
انشالله... (133325)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۲۲:۱۹
شریعت مداری
حسینیان
طائب
رسایی
کوچک زاده
پناهیان
حاج آقا صراف!!! (133340)
یاسین
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۴:۲۶
بارها گفتم
نیازی به دشمن خارجی نیست !
هر چه میکشیم از داخل هست و بس ... (133118)
س
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۴:۴۰
کاسه داغدار ازآش زیاد داریم. (133136)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۵:۰۰
8 سال این افراطی ها با کمک احمدی نژاد هر بلایی دلشون خواست سر کشور آوردن دیگه اجازه نمی دیم بیشتر از این آینده کشور رو تباه کنن! (133154)
شهرام
Russian Federation
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۵:۳۶
نباید به یه عده تندرو که منافعشون به با سربلندی ایران به خطر می افته اجازه ی سروصدا داد... خدا هم که باشی بازم یه عده ناراضی هستن...
با همه پشت سر دکتر روحانی هستیم..... زنده باد ایران ... زنده باد روحانی...... (133172)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۵:۵۷
این رو برید به این آقای عراقی الاصل مسئول بفرمایید که از الان شروع کرده به حمله به سیاست خارجی دولت روحانی. (133184)
حمید
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۱۹:۳۷
یعنی خدایی جمله ات حداقل هزار تا لایک داره
بابا یکی به این یارو بگه حداقل از حرف رهبر تبعیت کن (133265)
۱۳۹۲/۰۷/۰۱ ۲۳:۲۳
من نمی دونم افراطی تر از برخی از شما اصلاح طلب ها وجود داره یا نه؟اگر دور دست شما باشه خدا و پیغمبرش و قیام اما حسین رو هم زیر سوال می برید.رای واقعی مردم را تقلب می شمارید.سپاه و شورای نگهبان ونهاد رهبری را قبول ندارید.تقلید از مراجع تقلید رو نعوذباالله کار میمون میدونید .اگر قبول ندارید از امثال سروش و مهاجرانی وگنجی و امثالهم تبری بجویید که هیچ وقت این کار رو نمی کنید.بلکه از اونها دفاع هم می کنید.از دید شما اصولگراها جنایتکار و ضد مردم وآزادی وهر چیز دیگه هستند .اما خاءنین به ملت و دشمنان شناسنامه دار مردم از جمله آمریکا دوستان خوب شما هستند (133353)
۱۳۹۲/۰۷/۰۲ ۰۵:۴۵
شما که دم از خدا و پیغمبر میزنی چرا روزگار مردمو سیاه کردینو یه کوچولو به روی خودتونم نمیارین................................................... (133394)