به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۳
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ساعت ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۱۷۱۶۶

افراطیون به فرمایشات رهبري تمكین كنند

گروه سياسي: رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: نمی‌توان نظر و خواست اکثریت را به خاطر تامین منافع اقلیت محدود نادیده گرفت.
افراطیون به فرمایشات رهبري تمكین كنند
سیدرضا اکرمی بیان کرد: اولین سفر روحانی و حضور در مجمع عمومی سازمان ملل چندین نکته مهم داشت و می‌توان گفت که توجه بسیاری از سیاستمداران داخلی و بین المللی را به خود جذب کرد. روحانی و هیئت همراهش در سفر به آمریکا به شایستگی توانستند مسائل مهم مورد نظر كشورمان را مطرح کنند و با سیاستمداری و هوشمندی فراوان پرسش‌های مطرح شده را به خوبی پاسخ بگویند.
مشاور عالی وزیر کشور، ملاقات‌های روحانی با مقامات خارجی و تلفن رئیس جمهور آمریکا در دقایق پایانی سفر روحانی را از موارد بسیار مهم در سفر رئیس جمهور به آمریکا دانست و ادامه داد: مذاکرات انجام شده و نشست گروه ۱+۵ در سطح وزرا از رویدادهای مهم این سفر بود چرا كه برای اولین بار دو طرف مذاکره، اصل را بر اعتماد گذاشتند.
اکرمی در واکنش به اقدامات افراطیون در حمله به رئیس جمهور گفت: در کشور ما هم مانند همه جای دنیا نظر‌ها و ایده‌های مختلف وجود دارد اما فصل الخطاب برای ما نظر اکثریت ملت است. ۷۳ درصد مردم در انتخابات شرکت کردند و روحانی با بیش از ۵۰ درصد آرا به ریاست جمهوری رسید و نمی‌توان نظر و خواست اکثریت را به خاطر تامین منافع اقلیت محدود نادیده گرفت. وی ادامه داد: فصل الخطاب ما نظر رهبری و حمایت‌های ایشان از دولت است و افراطیون هم اگر اعتقاد قلبی به ولایت دارند باید به فرمایشات ایشان در حمایت از دولت روحانی تمكین كنند. اکرمی در پایان تأکید کرد: همانطور که روحانی اعلام کرد با اختیار کامل در مذاکرات حاضر شد. هرچندما به نظر دیگران احترام می‌گذاریم اما نظر رهبری و اکثریت مردم برای ما مهم و تاثیرگذارتر است.

سید حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۶:۳۳
من خودم از منقدان روحانی بودم و به او رای ندادم و اتفاقا آقای شریعتمداری و رسایی رو هم تا حدودی قبول دارم اما معتقدم آقای روحانی انصافا خیلی خوب عمل کرد که اتفاقا توی سخنرانی آقای رسایی و نوشتار آقای شریعتمداری هم این موضوع آمده است و فقط انتقاد رسایی و به گونه ای دیگر آقای شریعتمداری به اینه که چرا آقای روحانی با این تماس تلفنی "بازی برد باخت به نفع ایران را به برد برد دوطرف تبدیل کرده است" که به نظرم با شرایطی که آمریکا دارد توقع اینکه آنها با موضع باخت با ما تعامل کنند کمی غیر منطقی است.
با اینحال به نظر من با توجه به اینکه الان اغلب جناحها، صدا و سیما و حتی سپاه و ائمه جمعه در کل از مواضع آقای روحانی استقبال کرده اند، اگر هیچگونه مخالفتی با ایشان صورت نگیرد به لحاظ سیاسی و امتیاز گیری از آمریکا هم که باشد مطمئنا به نفع ما نیست و این مخالفتها کفه ی امتیازی که ما بخواهیم بگیریم را میتواند سنگینتر کند و به همین خاطر با اینکه فکر میکنم رفتار آقای روحانی و تیمش کاملا درست بوده اما معتقدم میبایست مخالفین هم اظهار نظر کنند که این خود به نوعی کمک در جهت موفقیت مذاکرات خواهد بود..... (137787)
مريم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۲۱:۲۸
سيد حسن خودت فهميدي از كي حمايت كردي ،روحاني ،شريعتمداري و رسايي نتيجه حرفات چي بود ، خلاصه اينكه گروه فشار كار خوبي كرد و نبايد بهشان از گل نازكتره هم گفت .نتيجه اين بود يا من اشتباه كردم. (138113)
رای دهنده به جلیلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۱۷:۳۲
همه مسولان مردم احزاب و گروهها باید مطیع رهبری عزیز باشند و از افراط و تفریط دست بردارند و از رییس جمهور اعتدال حمایت کنند.درود بر روحانی (137873)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۲۰:۰۵
متاسفانه عملکرد عده ای اقلیت باتوم اصلاح طلبان شده بر سر دکتر جلیلی و هوادارانش اعتراض و فریاد یک عضو فقط یک عضو از اعضای ستاد اقای جلیلی با واکنش اینگونه اصلاح طلبان روبه رو شده از حوادث88و شعارها و اتش زدن بانک و اتوبوس وسطل اشعال و...تا حمله به احمدی نزاد در دانشگاه و اتش زدن عکسش را فراموش کرده اند اگرچه بنده از احمدی نزاد حمایت نمیکنم بلکه به رفتار شما معترضم. (138023)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۲۱:۲۶
اینایی که ما میبینیم نعوذباالله خدا رو هم قبول ندارند چه برسه به رهبری. (138110)
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۲۲:۳۲
این آقایان الفبای سیاست را بلد نیستند. فقط مرگ بر میگویند بدون توجه به عواقب آن!!! (138163)