به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۱
 
۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ساعت ۱۹:۳۸
کد مطلب : ۱۷۰۹۱
سخنگوی‌کمیسیون قضایی: افراطیون در لباس دانشجو به نظام ضربه می‌زنند

قوه قضاييه با افراطیون‌ دانشجونما برخورد کند

گروه سياسي: سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با بیان اینکه رفتار افراطیون خودسر در مراسم استقبال از رئیس جمهور ضربه به نظام بود، گفت: دستگاه قضا با اقدامات خودسرانه برخورد جدی کند.
محمدعلی اسفنانی در گفت وگو با خانه ملت، با انتقاد از اظهارات و اقدامات برخی گروه های افراطی و خودسر در مراسم استقبال از رئیس جمهور، گفت: رئیس جمهور در سفرهای خود نماد و نماینده جمهوری اسلامی ایران است، از این رو اقدامات دولت در هفته اخیر در بحث سیاست خارجی، مباحث مربوط به پرونده هسته ای و موضوع مذاکره با کشورهای غربی به ویژه آمریکا بعد از 35 سال، ناگهانی نبود.

سئوال روز: اين فرد خودسر كه امروز اينگونه آزادانه به خودروي رييس‌جمهور حمله كرد، كيست؟
دانشجو است؟ دانشجوي كدام دانشگاه؟ ماموران نيروي انتظامي در اين صحنه كجايند؟؟


نماینده فریدن، فریدونشهر و چادگان در مجلس با اعلام اینکه مذاکره تلفنی روحانی با اوباما و نشست نیم ساعته محمدجواد ظریف با وزیر امور خارجه آمریکا در راستای حفظ مصالح و ارزش های نظام بوده است، افزود: به طور یقین تصمیم گیری در موارد مهم از سوی رهبر معظم انقلاب اتخاذ مي‌شود.

وی با بیان اینکه رفتار خودسرانه برخی افراد و اظهارات و مطالب برخی سایت ها در زیر سؤال بردن دستاوردهای سفر نیویورک و اقدامات
افرادی که دستاوردهای سفر نیویورک دولت را به زیر سؤال مي‌برند دلسوز نظام نیستند بلکه از نام بسیجی و دانشجو، برای ضربه زدن به نظام سوءاستفاده مي‌کنند
دکتر روحانی به طور حتم تضعیف نظام بود، تصریح کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره نرمش قهرمانانه، دستگاه دیپلماسی و تیم مذاکره کننده با کشورهای غربی باید با حفظ اصول و آرمان های انقلاب در جهت تغییر روش ها و تاکتیک ها برنامه ریزی کنند، که این موضوع خوشبختانه در اقدامات و اظهارات رئیس جمهور در نیویورک مشهود بود. اسفنانی با تأکید بر اینکه متأسفانه در چند سال اخیر اقدامات خودسرانه و افراطی گری بارها به جایگاه نظام و انقلاب ضربه زده است، یادآور شد: در شرایط کنونی با توجه به دستاوردهای دولت یازدهم در سفر به نیویورک برخورد با متخلفان و افراطیون ضروری است، تا در آینده شاهد این گونه اقدامات نباشیم.

این نماینده مجلس نهم، ادامه داد: به طور حتم همیشه رهبر معظم انقلاب مخالف اقدامات افراطی بوده اند، از این رو فرق نمی کند این گونه اقدامات از سوی چه افرادی رخ مي‌دهد بنابراین مشخص مي‌شود افرادی که دستاوردهای سفر نیویورک دولت را به زیر سؤال مي‌برند دلسوز نظام نیستند بلکه از نام بسیجی و دانشجو، برای ضربه زدن به نظام سوءاستفاده مي‌کنند. سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، با اشاره به حمایت تمام طیف های سیاسی به ویژه جناح های اصولگرا از اقدامات رئیس جمهور در نیویورک، تصریح کرد: اقدامات خودسرانه برخی افراد افراطی به هیچ وجه قابل قبول نبوده و مسئولان مربوطه باید بر اساس قانون با این دست اقدامات برخورد کنند.

جوادی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۹:۴۷
چشم بهار جوون

به صادق میگیم پدرشان را در بیاورد

روحانی مچکیرم (137022)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۱:۵۲
تو دوران احمدی نژاد اگه با دانشجو نما ها برخورد میشد که در تضاد با مبانی حقوق بشر بود الان خودتون دارید مروج همون فرهنگ میشید.
راستی از احمد باطبی چه خبر؟ (137308)
علي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۷:۰۰
باهاش برخورد نشود البته در موارد مشابه هم ! (137325)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۹:۵۰
معلومه اون فرد کیه. شعبون بی مخ 92 (137024)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۹:۵۱
متاسفانه عدم برخورد مناسب با افراطیون کار رو به جایی رسونده که به خود اجازه چنین بی حرمتی میدهند.
شکی نیست که رفتار این جور افراد برگرفته از عدم توانایی والدین در تربیتشان میباشد اما بهر حال ایران با تمدن چند هزار ساله نباید امروز پذیرای اینگونه ناهنجاریها باشد.
امیدست دستگاههای زیربط با نهایت دقت و ریشه یابی سعی بر جلوگیری و حتی پیشگیری از چنین رفتارهای زشت وزننده را داشته باشند . (137025)
میرحسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۹:۵۵
اصولگرایانی که در زمان خاتمی از این خودسران بی بصیرت حمایت کردند ، فکری به حال این افراطیون بکنند (137026)
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۰:۰۱
این گروه خود را قیم مردم می دانند و عبور از رهبری برایشان کار چندان سختی نیست (همچنان که امروز انجام دادند) حداقل 100 عکس از آنها منتشر شده و وقتی با بلندگو و تجهیزات می آیند شناسایی آنها سخت نیست یکی از آنها می گفت دانشجوی دانشگاه امیر کبیر است ولی سران آنها یک روحانی به اضافه آن سخران اصفهانی بودند که البته در سخنان قبل از ورود دکتر حسن دائما از پرسشگری حرف می زد و می گفت به دنبال تنش نیستیم (137030)
معمـــــار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۰:۰۳
این مذاکره کوتاه تلفنی نتونست بازار رو تکون بده. چون دلالان و سود جویان بازار رو دچار چسبندگی کردند...!
انشالله فرجی بشه و بتونیم خوب و خوش زندگی کنیم و از گرونی ها تنمون نلرزه. (137031)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۰:۰۴
در 8 سال دوره احمدی نژاد با ان همه اقدامات. . . که انجام شد ما نه سمت ماشین رئیس جمهور کفش پرتاب کردیم نه کفن پوشیدیم در تمام طول 8 سال هم فتنه گر و بی بصیرت معرفی شدیم اگر هم کسی از ما این کار را می کرد احتمالا میرفت انجا که عرب نی انداخت ولی اینها ازادانه به منتخب یک ملت حمله میکنند و توهین میکنند بدون اینکه از عواقبش ترسی داشته باشند و بدون اینکه متهم به فتنه شوند (137032)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۰:۱۱
رفتار این افراد همگام با اسرائیل و در تضاد با خواست ملت فهیم ایران است و اگر هر فردی به خود اجازه چنین رفتاری دهد و نیروی انتظامی مانند چند مورد دیگر نظاره گر باشد باید فاتحه قانون را خواند و اگر قانون با این افراد برخورد نکند ملت باید ریشه این خود سریها را برای همیشه بخشکاند (137034)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۰:۱۴
اگه این افراد پشتوانه نداشته باشند چنی کاری نمی توانند بکنند حتما پشتشان به جایی گرم است. همه هم می دانیم به کجا. (137040)
متین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۰:۱۴
روحانی توروهم مثل خاتمی تنهانخواهیم گذاشت... (137041)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۰:۱۷
واقعا ما با کیا میشیم ملت ایران! جای بسی تاسف داره ابروی کشور رو بردن از قتل عمد هم بدتره (137044)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۰:۲۳
بابا این سن آقاجون منو داره کجاش شبیه دانشجوهاست ؟! شما هم هر کیو می بینین جوگیره می گین دانشجو ! (137049)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۰:۲۳
اینها دست پرورده سرکرده همان گروهکی هستند که رئیس جمهور محترم و دومین شخصیت نظام(حسن روحانی) را به شورش و انتقام گیری در همان اوایل ریاست جمهوری آقای روحانی تهدید کرده بود.
یکی نیست که به این گروهک هایی که امروز دم از حمایت از نظام می زنند اما درواقع از منافقین خلق در اوایل انقلاب هم بدتر هستند،بگوید چرا در زمان ریاست محموت نسبت به این همه بی قانونی و اختلاس و تورم چیزی نگفتید که امروز که به امید خدا وضع کشور در حال بهبود است،دست به اردوکشی خیابانی می زنید؟
اگر به اینها رو داده شود خدایی نکرده ممکن است همانند منافقین اوایل انقلاب که دست به اقدام مسلحانه برضد نظام زدند،دست به اعمال خشونت آفرین بزنند کمااینکه فردی در همین اول کار کفش خود را پرت کرده است. (137050)
فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۰:۳۱
موافقم (137056)
درياچه اروميه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۰:۳۶
بارالهي تورا قسم به عزت و شوكتت به جواني اين مردم رحم كن و شفاي لازمه را مبذول بفرما.
همه روشنفكرها بگن آميييييييييييييييييييييييييييييين!! (137060)
درياچه اروميه2
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۰:۴۱
خدا را شكر كه اين ا..كرمها و باباكرمها و امثال اينها دارن مي فهمن كه دارن نفسهاي آخرشونو ميكشن.
مرگ بر تمام بدخواهان ايران و ايراني و ضد انسانيت و آزادي.
ناگفته نماند كه اين آقايون از حرص اينكه ديگه درآمدشون از كجا بايد بياد و دشمن رو اينبار كي معرفي كنيم و از اين حرفا ناراحتن و بدونن كه ما داريم به اين حالشون مي خنديم . (137064)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۰:۴۵
دیوانه‌ای است هدایت شده یا عاقلی است توجیه شده

او کیست؟؟؟ (137069)
Qeysar
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۰:۵۲
اینان "شعبان بی مخ"های امروز ایران هستند..! (137074)
شیر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۰:۵۸
مردم منتظر اقدام قوه قضاییه هستند (137078)
محسن کاشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۱:۰۴
اینا کسایی هستند که نمی خوان یه آب خنک از گلوی ملت پایین بره. اینا کسایی هستند شکم سیر که فکر می کنند نونشان در خطر است. (137083)
ایرانیان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۱:۰۵
مردم
تو انتخابات 94 مجلس با اونا برخورد خاهند کرد . . . (137085)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۱:۱۷
به نظرم درست نیست که شکایتی از طرف طرفداران روحانی مطرح بشه باید نشون بدیم که مامثل اونها نیستیم ما با تمام وجود از وجود مخالفان در صحنه حتی به هم ریزان نظم تا جای که موجب مشکلات عدیده (ضرب و جرح و آسیب به اموال عمومی) نشدند حمایت می کنیم (137095)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۱:۵۷
برادر من اینها دفعه اولشون نیست، اگر با اینها برخورد نشود باز هم شاهد اینگونه رفتار ها خواهیم بود به عنوان نمونه عرض میکنم : حمله به جناب آقای لاریجانی و پرتاب مهر و کفش _ حمله به سفارت انگلستان و بسته شدن سفارت کانادا و انگلیس در ایران و به دنبال آن افزایش تحریم ها _ قطع کردن سخنرانی نوه امام خمینی (ره) با سر دادن شعار های پوچ و توخالی و... . در دین اسلام برای کسانی که چندین بار یک کار حرام را انجام دهند مجازات های سنگینی وجود دارد، مثلا یک شرآب خوار بار اول و دوم شلاق میخورد ولی بار سوم حکمش اعدام است. از ریاست محترم قوه قضائیه می خواهیم با اینگونه افراد برخورد جدی کند.با تشکر (137310)
مريم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۱:۱۷
اين شخص دانشجوي دانشگاه احمدي نژاد است, واقعآ از شوخي گذشته خجالت آور نيست براي مردمي كه در بهت وحيرت اين حركت زشت مانده اند چنين سوالي را پرسيدن؟ براي من سوال است چرا ماشين رئيس جمهور محبوب سرزمينم بدون اسكورت است نيروي انتظامي در اين مملكت چه وظيفه اي دارد چرا اين افراد آنقدر آزاد و جسور باشجاعتي وقيحانه وبي ترس هر كاري دلشان ميخواهد ميكنند ؟ آيا نبايد افرادي مشابه اين آقا الان در بازداشگاه براي اداي توضيحات باشند اين آقا الان كجاست؟ حالا شما پاسخ دهيد. (137096)
رضا
United States
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۱:۲۹
مردم ایران باید تا کی خسارت افراطیون را بدهند ،مگر گفتگو برای ایجاد تفاهم و اعتدال مشگلی وجود دارد ، آیا نیروهای انتظامی که حقوق از بیت المال دریافت میکنند در این مواقع کجا حضور دارند !!؟؟ (137107)
ایرانداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۴:۰۷
اسکورت رییس جمهور که مسئله مهمی نیست قربان!!! همه رفتند به گشت ارشاد که وظیفه بسیار خطیریست!!! (137322)
جمشید بسم اله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۱:۳۴
دلار های عزیزش ارزان شده (137110)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۱:۴۳
حذف مخالفان توسط مدعیان ازادی بیان و عقیده به سبک بهار نیوز (137119)
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۱:۵۷
بچه های تهران، همه آماده باشید برای استقبال با شکوه از وزیر خندان ایران، محمد جواد ظریف (137144)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۱:۵۷
اینان به مثابه خوارج اند ...
لعنت بر این بی بصیرتان کور ...
که حکم در موردشان همان حکم مولایمان حضرت علی (ع) است . (137146)
نيما
United States
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۲:۰۰
اين تصاوير من و ياد روزهاي صبر و استقامت ميندازه
كه الان ورق كاملا برگشته
منتظر همچين روزهايي بودم
قبلن ما هدف و رهبري مشخص داشتيم بيشمار بوديم
اما اينها چي؟؟؟ (137154)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۲:۰۱
باید به شدت ارشاد شود، چون برخورد تو ذات ما نیست، نباید زور باشه. (137155)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۲:۲۷
از دستاوردهای سفر آقای روحانی سه دسته ناراحتند، اسرائیلی ها، منافقین و عده داخل کشور، آیا ان دوستان داخلی نباید به چرائی همسو بودن خودشان با دو دسته دیگر فکر کنند؟ یادم هست که وقتی آقای خاتمی هم به بهبود روابط با دنیا اهتمام داشت و در این زمینه موفقیتی کسب میکرد همین سه گروه ناراحت بودند! دوستان داخلی، چرا ناراحتید که بر خلاف هشت سال گذشته، قطعنامه ای به نفع اسرائیل صادر نشد؟؟؟ (137177)
مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۲:۵۲
خدايا صد سال كاراته كار كردم براي چي؟ اي كاش من امروز اونجا بودم تا كاملا با ملايمت يه درسي به اين اقا مي دادم كه ديگه جرات نكنه به ماشين رءيس جمهور حمله كنه افرادي مثل ايشون كارشون از حرف گذشته دارن رو اعصاب مردم راه ميرن.خيلي حرف هارو نميشه زد چون يا بهار تاييد نمي كنه يا اگر بكنه فيلتر ميشه.اگه يك ذره درگ بكنيد در عكس خيلي چيزا ميتونين بفهمين (137195)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۰:۲۶
داداش من. اگه از گل نازکتر بهش می گفتی "اونوقت" مامورا سر می رسیدن !!! و به جرم اخلال در آزادی بیان !!! ممکن بود سر از نا کجا آباد در بیاری.
بذار چهره واقعیشون رو نشون بدن. (137265)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۳:۱۲
آقاي روحاني عزيز
من به عنوان يك هوادار عرض مي كنم خطر بسياري از طرفداران اينترنتي ( يا طرفدارنما هاي پر توقع و پر رويي كه ممكنه اصلاً به شما راي نداده باشن ولي صداشون خيلي بلنده ) از اين افراطي هاي خودسر و خودجوش! بيشتره . در اين پنج روز استقرار شما در نيويورك به اسم انتقاد فحشي نبود كه به شما نداده باشن . تهمتي نبود كه نزده باشن . حالا هم كه با مكالمه تلفني برگشتي ميگن فشار و برهان قوي ! ما بود كه روحاني اين كار را كرد .
شيخ !
اگه افراطي هاي راست توي روز روشن به ماشينت حمله مي كنن بدون كه بعضي از طرفدار نماهاي فرصت طلب ، بي تحليل و جوزده ات با دكمه هاي كيبورد از پشت خنجر ميكنن توي كمرت . اگه رصد كرده باشي ديدي كه توي اين دو ماه صدبار عاشقت شدن صدبار ازت مايوس شدن . اينا خيلي خطرناكن حسن ! ... رفيق راه نيستن سر بزنگاه تنهات ميذارن .
پيشنهاد مي كنم بهشون تكيه نده .

بهار سانسور نكن حرف بدي نزدم (137207)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۳:۱۴
مرگ بر افراطیون. (137209)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۳:۴۶
مرگ نه........ما مثه اونا نیستیم...........
زنده باد مخالف من (137245)
امیر اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۰:۱۶
کسی شعار مرگ نده... (137264)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۳:۱۵
با این افراد برخورد شدید شود. (137210)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۳:۱۵
عناصر خودسر! آدم رو یاد قتل های زنجیره ای میندازه. (137212)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۳:۱۵
یقینا اگر دستگاه قضایی یکبارم شده یکی از این عوامل افراطی را به اشد مجازات برساند دیگر این مسایل تکرار نخواهد شد (137215)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۳:۱۶
اگه در دوره قبلي ما برا اعتراض به احمدي ن‍زاد رفته بوديم به هزار اتهام گرفته بودنمون .و به جرم محاربه دادگاهي شده بوديم ..حالا ميرن اعتراض هيچي ،حمله هم ميكنن ،هيچي هم نميشه ..به نظرتون چرا؟ (137216)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۰:۰۶
با شما فتنه گر ها بیشتر از این تندروها مماشات شده لطفا ساکت (137261)
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۱:۱۵
وقتی تو دانشگاه موقع سخنرانیش عکسش رو آتیش زدند کی داد گاهی شد؟ (137284)
kaveh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۳:۲۰
این عوامل خودسر چه کسانی هستند مردم ایران را چی فرض کرده اند دروغ تا کی (137220)
peyman
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۳:۳۰
واقعا باید بریم از خجالت سرمونو روی سنگ بزاریم ما ایرانیا.....حقمون همون احمدی نژاد و جلیلی بود .
اینه دستمزد اقای روحانی و اقای ظریف.......
بنده خدا اقای ظریف که از وقت خواب واستراحتشون برای رفع مشکلای منو شما زده بود...... (137226)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۳:۴۴
پيمان
فكر مي كنم شما هم جزو اونايي بودي كه تو اين چها پنج روز روحاني رو فحش بارون كردن . (137244)
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۳:۳۲
دوستان يادتون نره روحاني گفت عرصه سياست خارجي و ديپلماسي عرصه كف و سوت و تكبير نيست . يعني چي ؟
يعني اين ذوق زدگي ها هم اشتباه است . اين هورا كشيدن ها دولت را در مذاكرات تضعيف ميكنه. از ما گفتن بود (137229)
حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۲۳:۵۲
برادران نیروی انتظامی در خیابانهای تهران مراقب موی خانمها بودند که خدای ناخواسته به نظام لطمه ای وارد نشود امنیت رییس جمهور مهم نیست (137249)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۰:۰۸
کار نیروی انتظامی هم طبق معمول ، معلومه دیگه چیه ، نمیگم دیگه... (137263)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۰:۲۷
خس و خاشاک واقعی دقیقا همین عده اندک هستند (137266)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۰:۳۷
در آمریکا منافقین معترض بودند. در ایران گروه های خودسر. (137270)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۰:۳۹
سوال اینجاست که در این 8 سال گذشته با مخالفین احمدی نژاد چگونه رفتار شد و اکنون با این جماعت رفتار می شود؟اگر آقای جلیلی رئیس جمهور می شدند باز هم کسی جرات چنین توهین بزرگی را به او داشت؟گستاخی این جماعت افراطی هم باید حدی داشته باشد و از محفل های خودمانی خودشان نباید فراتر رود و همانطور که آقای روحانی گفتند باید افراطیون منزوی شوند. (137271)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۱:۳۱
سنگ دستشه ( به عکس با دقت نگاه کنید) یعنی با هدف شکستن شیشه ماشین رئیس جمهور آمده و شاید در صورت شکسته شدن شیشه به جان ایشان هم تجاوز می کرد! (137301)
سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۲:۳۲
قوه قضاییه سریعا برخورد مناسب نماید (137314)
۱۳۹۲/۰۷/۰۷ ۰۳:۰۷
بس کنید پرونده سازی رو (137320)