به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ - ۲۱:۱۳
 
۱۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب : ۱۷۳۸۹
«بنگاه خبرپراکنی»، سايتي با رويكرد طنز آمد

انهدام‌دیش‌باتانک‌به‌صرفه‌نیست، خمپاره‌بزنيد!

گروه جامعه: سایت "بنگاه خبرپراکنی" با رويكرد طنز راه اندازی شد.
انهدام‌دیش‌باتانک‌به‌صرفه‌نیست، خمپاره‌بزنيد!
اين سايت که اخبار روز رو با نگاه طنزآمیز نویسندگانش پوشش می‌دهد و به آدرس: http://www.khabarparakani.ir در فضاي مجازي حضور دارد. به گفته مدير اين سايت، در خبرپراکنی هر خبری ممکن است مورد تحریف و دستکاری قرار گیرد؛ هرچند اشخاص از این تحریف و دستکاری ها در امان خواهند بود. همچنین علاوه بر اخبار روز، در خبرپراکنی با جدیدترین تحلیل ها، گفتگوها، شعرها و ... که صدالبته همگی بافته ذهن خلاق نویسندگان آن است مواجه خواهید شد. دو مطلب اين سايت نوپا را در زير بخوانيد:

انهدام دیش با تانک به صرفه نیست، خمپاره بزنيد!

جلسه نقد و بررسی طرح انهدام ماهواره ها با تانک، با ارائه پیشنهاد جدیدی در راستای انهدام دیش ها مواجه شد. یک فرد حاضر در این جلسه در گفتگو با خبرنگار سرویس ابتکارات و اختراعات خبرپراکنی گفت: در این جلسه طرح انهدام دیش های ماهواره توسط تانک که اخیرا به اجرا در آمد مورد بررسی قرار گرفت. جمع بندی اعضا این بود که طرح بسیار خوبی است اما ممکن است در دراز مدت تکراری شود و هیجانش را از دست بدهد. ضمن اینکه جمع کردن تعداد زیادی دیش از پشت بام و حیاط و تراس خانه ها برای له کردن زیر تانک نیاز به عملیات تکاوری و راپل و هزار جور جنگولک بازی دارد که به صرفه نیست.

وی افزود: به همین دلیل اعضا پیشنهاد کردند از این به بعد به جای استفاده از تانک، بنا بر شرایط و خوش آمد منهدم کنندگان از خمپاره یا RPG استفاده شود و دیش ها مستقیما در پشت بام هدف قرار بگیرند تا دیگر نیازی به جمع آوری دیش ها نباشد و هیجان برنامه هم تضمین شود. همچنین با اجرای این طرح می توان امیدوار بود که مردم به صورت خودجوش دیش هایشان را تحویل بدهند. این مقام در پایان ابراز امیدواری کرد مردم همیشه خودجوش با انهدام دیش های احتمالی همسایگان به هر وسیله ای که صلاح می دانند نسبت به رسانه های صهیونیستی و بیگانگان اعلام موضع نمایند.

از پرتاب لنگه کفش به سمت رئیس جمهور ناراحتم

یک مقام آگاه گفت: از پرتاب لنگه کفش به سمت رئیس جمهور ناراحتم. وی در گفتگو با خبرنگار سرویس اعتدال خبرپراکنی گفت: متاسفانه در زمان ورود رئیس جمهور به کشور، تعدادی مانع عبور اتومبیل ایشان شدند و شعارهایی سر دادند که زیاد به من ربطی ندارد؛ ولی آن چیزی که قلب من را به درد آورد این بود که فردی در آن میان یک لنگه کفش را به سمت رئیس جمهور پرتاب کرد.
این مقام آگاه افزود: من می خواهم از این فرد بپرسم که شما اگر به این کفش نیاز داشتی، چرا پرتابش کردی؟ اگر هم نیاز نداشتی و هستند افرادی که به جای این کفش برایت ده تا کفش می خرند، پس چرا هر دو لنگه اش را پرتاب نکردی که به درد یک نفر بخورد؟ هان؟ جدا چرا؟ این مقام آگاه در پاسخ به سوال خبرنگار ما که پرسیده بود شما دقیقا از چه چیزی آگاهید، گفت: از قیمت ها.

۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۰۸:۱۴
خوب بود. (140406)
جعفر
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۰۹:۴۱
ظاهراً بخش وسيعي از نيروي انتظامي و نهادهاي مرتبط صداي مردم در انتخابات را نشنيده اند! (140420)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۷:۵۳
شنیدن برادر خوبم شنیدن. ولی انحصارطلبی تکبر وخود رومالک دین و دنیای مردم دونستن نمیذلره اون یذره عقلی اگر باشه کارکنه.ولی به امید خدا درست مبشه. (140685)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۰۹:۴۵
از پيشنهاد پرتاب خمپاره حمايت ميكنم.اگه امكاناتش مهيا بشه با موشك اميد هم ميشه يه كارهايي كرد. (140416)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۰۹:۴۶
من پیشنهاد میکنم تک تیر انداز بذارن ال ام بی هارو منهدم کنن تا صاحبش بخواد یه ال ام بی دیگه بذاره چند روز طول میکشه از دیدن چند قسمت سریالهای حریم سلطان یا شمیم عشق و خبر شصت دقیقه بی بی سی تحلیل های افق که فتنه گران در ان تحلیل های فتنه انگیز میکنن باز می مونن و چند روز دیرتر منحرف میشن (140417)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۶:۵۹
ایده جالبیه ! اما امیدوارم با این تفنگ بادیهای هاتسان ۱۲۵ نباشه ! چون خیلی خیلی خطرناکه و البته پر قدرت ، در حد قناصه ! چون توی این سریال شاهکار ماتادور ، تروریست فراری بی تربیت از همون نوع تفنگ بادی برای ترور استفاده کرد !!!!!!!!! شاهکاری مشترک از صدا و سیما و نیروی انتظامی !!!!! (140665)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۲:۴۴
. . . از همه اینها صدا و سیماست که خبر نگارش گزارش میده که در فضای مجازی همه با برخورد با ماهواره موافقند !!!!!! اما با نحوه برخورد موافق نیستند !!!! فکر کنم فضای مجازی حاج ضرغام با ما ملت فرق داره ، چرا ؟ چون ما که در این فضای مجازی خودمون کسی رو موافق برخورد و یا جمع آوری ماهواره ندیدیم !! . . . (140498)
۱۳۹۲/۰۷/۱۱ ۱۵:۰۳
عملیات انتهاری انفجاری که خیلی بهتر است

هم دیشها منهدم می شوند هم ما از دست ...... (140606)