به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۱۶:۵۷
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۱ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب : ۱۸۰۷۳

مذاکره با شیطان در ته جهنم آري، گفتگوی روحانی -اوباما توطئه صهیونیست‌هاست!

گروه سياسي- رسانه‌ها: محمدجواد لاریجانی که همین یک سال قبل و در دوره احمدی‌نژاد گفته بود، «اگر منافع نظام ایجاب کند، با آمریکا و حتی در قعر جهنم هم با همه مذاکره مي‌کنیم»، دیروز در سخنان عجیبی مدعی شد گفتگوی تلفني اوباما و روحانی توطئه صهیونیست‌ها بود و اگر من جای ظریف بودم هیچ دلیلی برای مذاکره با غرب نمي‌دیدم.
به گزارش «آینده»، وي كه زمین‌هاي ورامینش، سوژه مناسبی برای هجمه جریان احمدی‌نژاد به روسای قوه مجریه و مقننه شد و هنوز هم پرونده زمین‌هایش مفتوح است، البته بعید است همچون بسیاری از هموطنانمان مشکل اقتصادی داشته باشد و شاید از همین رو گفته، اگر من جای ظریف بودم هیچ دلیلی برای مذاکره با غرب نمي‌دیدم. 

جناب لاریجانی که معمولا علاقه دارد حرف‌هاي عجیب و منحصر به فرد بزند، در بیان استدلال خود برای توطئه صهیونیسم خواندن تماس اوباما و روحانی، گفته: اگر این گفت وگو اتفاق نمي‌افتاد، حمایت وسیع تری از رئیس جمهور انجام مي‌شد. آیا با این گونه استدلال ایشان، نمي‌توان نتیجه گرفت کسانی که به این تماس ایراد گرفتند و مانع حمایت وسیع تر از رئیس جمهور شدند، هم در نقشه صهیونیست‌ها عمل کردند؟ به راستی اگر این تحلیل صحیح است، چرا جلوی این ایراد گیرندگان که بسیاری از آنها هم حکومتی هستند و با بودجه بیت المال عمل مي‌کنند، گرفته نشد؟

به علاوه، چگونه مي‌توان پذیرفت اقدامی که باعث این همه عصبانیت سران رژیم اسرائیل شد و نتانیاهو را نگران به واشنگتن کشاند تا ادامه این روند میان آمریکا را متوقف کند، خود توطئه صهیونیست‌ها باشد و چرا آنان باید این قدر از انجام توطئه شان افسرده و نگران باشند؟ البته جناب آقا جواد که افشای مذاکره‌اش با نیک براون، در آستانه انتخابات دوم خرداد 76، و کد دادن به این سیاستمدار انگلیسی در امور داخلی، علاوه بر زیان به منافع ملی، به زیان جریان اصولگرا تمام شد، در سخنرانی اخیر، پالس‌هاي مثبتی هم به دولت جدید داده، از جمله این که ادبیات روحانی بهتر از احمدی‌نژاد است و نباید زحمات دولت را فراموش کرد. از همین رو این سوال به وجود آمده که آیا جناب لاریجانی هم به دنبال آن است که در دولت جدید جایگاه جدیدی بگیرد و او هم از این خوان نعمت بی نصیب نماند؟