به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۱۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۴ ساعت ۲۳:۲۰
کد مطلب : ۲۰۱۹۹

شماره ۱۰ پرسپوليس از اصفهان مي​آيد؟

گروه ورزشي: مديرعامل ذوب آهن موافقت شفاهي خود را با جدايي كاپيتان تيم اميد از تيمش اعلام كرده و به احتمال فراوان وي صاحب جديد شماره ۱۰ پرسپوليس خواهد شد.
شماره ۱۰ پرسپوليس از اصفهان مي​آيد؟
چند هفته اي است كه بحث حضور محسن مسلمان در پرسپوليس شنيده مي شود. ابتدا ماجراي معاوضه به ميان آمد. به اين شكل كه مسلمان به پرسپوليس بيايد و خانزاده و غريبي به ذوب بروند. دو بازيكن پرسپوليس اما با اين انتقال مخالفت كردند. در اين بين غريبي، كمي تمايل نشان داد. البته به شرطي كه ذوب آهن بتواند خواسته هاي او را برآورده كند. بحث اين معاوضه هنوز ادامه دارد. شايد غريبي به ذوب رود اما نكته اينجاست كه به احتمال قطع به يقين، مسلمان پرسپوليسي مي شود.

صحبت هاي سعيد آذري در برنامه ۹۰، موافقت شفاهي ذوب با اين انتقال را نشان داد. حتي گفته مي شود اگر پرسپوليس هم به ذوب بازيكن ندهد، رضايت نامه مسلمان براي پرسپوليس صادر خواهد شد تا او به دوست صميمي خود، پيام صادقيان بپيوندد. اين وسط تنها مشكل، مشكل رضايت نامه و نوع صدور آن است. مسلمان و باشگاه پرسپوليس، رضايت نامه قطعي مي خواهند اما ذوب علاقمند است تا مسلمان را قرضي در اختيار پرسپوليس قرار دهد.

البته اين مشكل هم در حال برطرف شدن است. به طوري كه خيلي ها مي گويند كار مسلمان با پرسپوليس، بعد از بازي جام حذفي ذوب آهن تمام خواهد شد و او لباس پرسپوليس را در ۲۲ سالگي به تن خواهد كرد. حتي گفته مي شود شماره پيراهن مسلمان هم مشخص شده. او شماره ۱۰ را به تن خواهد كرد. شماره اي كه سال ها بر تن غلامرضا رضايي بود اما حالا و با جدايي قطعي او در نيم فصل، به محسن مسلمان مي رسد. بازيكني كه كاپيتان تيم زير ۲۲ سال است و البته يكي از بازيكنان مورد علاقه كارلوس كي روش.
مرجع : گل