به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۸
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۲۱۵۸۱
لاریجانی: کمی هم در مخالفت وزیر صحبت کنید!

اظهارات نماينده فتنه‌شناس درباره گودرزي

گروه سياسي: نماینده مشهد و گروه پايداري در مجلس كه تكيه كلامش واژه «فتنه» است در بیان مخالفت خود با وزیر پیشنهادی ورزش گفت: آیا شما مي‌توانید در کابینه در مقابل برخی سران فتنه که خود را پدرخوانده و قیم رئیس‌جمهور مي‌دانند ایستادگی کنيد و از حقوق ملت دفاع نمایید؟
اظهارات نماينده فتنه‌شناس درباره  گودرزي
در جریان بررسی صلاحیت و برنامه های محمود گودرزی چهارمین وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، جواد کریمی قدوسی از نماینده‌هاي تندروي مجلس كه همواره عليه وزراي پيشنهادي روحاني موضع گيري مي‌كرد، اين بار هم به عنوان مخالف اظهار داشت: وقتی یک وزیر از مجلس رای اعتماد مي‌گیرد دارای جایگاه و حقوقی مستقل و هماهنگ با دولت است تا از حق ملت دفاع کند.

کریمی قدوسی در ادامه مخالفت خود با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: سوال اساسی اینجاست، آقای گودرزی فردی نیست که بتواند در جایی که به صلاح ملت باشد اعمال قانون کند، همانطور که در رای اعتمادهای قبلی شاهد بودیم، برخی وزرا بعد از رای آوردن و این که حساسیت مجلس نسبت به فتنه 88 را دیدند در انتصابات خود از کسانی استفاده کردند که در فتنه فعال بودند.

عضو کمیسیون امنیت ملی خاطر نشان کرد: در یک وزارتخانه تمام مدیران از فعالان فتنه انتخاب شدند و این نشانگر این است که گودرزی نمی تواند در چنین کابینه ای مستقل عمل کند. نماینده مشهد با بیان این که گودرزی باید بر اساس مشی عدالت عمل کند گفت: عدالت یعنی اینکه دو نفری که در فتنه 88 نقش داشتند و صدا و سیما نیز به خوبی مستندی را در روزهای گذشته از آن ها پخش کرد که مورد تقدیر است، از حصر خانگی خارج نشوند. متاسفانه در برخی وزارتخانه ها برخی مدیران با استفاده از جایگاه خود در جهت رفع حصر این افراد تلاش مي‌کنند.

کریمی قدوسی گفت: آقای گودرزی شما توان ایستادگی در مقابل برخی سران فتنه که خود را پدرخوانده و یا قیم رئیس جمهور مي‌دانند ندارید. شما وارد کابینه ای مي‌شوید که توان ایستادگی مقابل این افراد را ندارد. متاسفانه زمانی که رئیس جمهور آمریکا ملت ایران را تهدید مي‌کند حتی یک وزیر پیدا نمی شود که جواب وی را دهد و شان ملت ایران را حفظ کند.

کریمی قدوسی در ادامه مخالفت خود با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: شما باید به جوانان امید دهید نه این که آن ها را مایوس کنید. آیا در جایی که سخن به میان مي‌آید و مي‌گوید خزانه های کشور خالی است شما پاسخی مي‌دهید و مي‌توانید از حقوق ملت دفاع کنید؟ وزارت ورزش و جوانان فرصت خوبی برای دیپلماسی ورزشی است. از این فرصت باید استفاده کنید تا مظلومیت ملت ایران را به گوش جهانیان برسانید اما شما نمی توانید این اقدام را انجام دهید.

همچنین در خلال صحبت های کریمی قدوسی، لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به وی گفت: بهتر است شما کمی هم در مخالفت وزیر صحبت کنید. صحبت های شما بیشتر در خصوص مسائل کلی است. عضو کمیسیون امنیت ملی در ادامه مخالفت خود با وزیر پیشنهادی ورزش گفت: در جریان برگزاری کنفرانس افق 2 تعدادی ضدصهیونیست برای شرکت در این کنفرانس دعوت شدند اما برخی با این اقدام مخالفت کردند.

نماینده مشهد با بیان این که آقای گودرزی ما چگونه ما مي‌توانیم به شما اطمینان داشته باشیم گفت: وزرا نباید در دولت حاشیه سازی کنند. بنده به عنوان یک عضو کمیسیون در مجلس مي‌گویم که باید صد روز و صد روزه ها خرج خلق حماسه سیاسی شود نه اینکه فرصت را از دست بدهید. شما باید با تعامل با جوانان جهان مظلومیت ملت ما را به اطلاع جهانیان برسانید نه این که با تعامل با دنیا بخواهید مشکل جهان را حل کنید.

کریمی قدوسی گفت: آیا شما در جایی که گفته مي‌شود در انتخابات 50 درصدی که به دولت رای ندادند تندرو و اهل افراط هستند جوابی مي‌دهید؟ عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان با توجه به انتصابات اخیر در دولت گفت: برخی از وزرا که رای اعتماد از مجلس گرفتند در جلسات مختلف در کمیسیون ها قول دادند که در انتصابات خود به صورت اتوبوسی عمل نکنند اما شاهد بودیم که مدیران را به صورت اتوبوسی خانه نشین کردند و آقای عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و از دانشمندان کشورمان که هدف ترور نیز قرار گرفته بود در این دولت کنار گذاشته شد.

۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۳۵
آقای قدوسی خودت را گول نزن مردم به اعتبار همین سران فتنه به آقای روحانی رای دادند
درود بر خاتمی . . . (170770)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۲۲:۲۹
شرمم میشه نماینده شهرمونه
واقعا شرمم میشه
اقای قاضی زاده رو که نگووووووووووووو
چقدر میخندید (171445)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۳۹
خدایا ما با کیا شدیم 77 میلیون نفر این دیگه شورشو درآورده (170776)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۴۲
کی انتخابات مجلس بعدی میرسه که خودمون رو از دست اینها خلاصصصص کنیم؟؟؟ (170783)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۴:۵۰
حتما شورای محترم نگهبان هم اونجا نشسته که من و شما از دست اینا خلاص شیم! (170960)
میترسم برم کهریزک برای همین حرفی ندارم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۸:۲۷
ایول جواب قشنگی دادی.....

بخصوص اون جنتی مگه میذاره کاندید هایی ک واقعا حرف مردم رو میزنن انتخاب بشن... (171173)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۲۳:۰۳
فکر کنم دیگه به این نتیجه رسیدیم که بین بد و بدتر، بد رو انتخاب کنیم (171471)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۴۳
اینها وزیر نمی خواهند بلکه آدم خموش وبله قربان گو می خواهند . (170790)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۴۴
آیات 62 و 63 از سوره مبارکه صاد را بخوانید تا فتنه گر و اشرار را بشناسید
بهار خواهش می کنم قرآن را سانسور نکنید واین پیام را بنویسید (170789)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۲۲:۴۲
قطعاً این تهمت زنندگان این مجادله را در آن زمان خواهند داشت> (171451)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۴۶
این همون غضنفریه میگفت ما تو سوریه میجنگیم؟؟؟؟؟ (170797)
محمد حسين
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۴۶
من كه به شخصه از اين صحبتها لذت مي برم....... اين يعني حمايت ما از دكتر روحاني كاملا درست بوده و خدا رو شكر كابينه خار چشم افراطيان بي منطق است.... (170798)
م ن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۴۷
من براي اولين مرتبه بود كه راديو مجلس را گوش ميگردم . متاسفم از اينكه نماينده شهر مقدس مشهد صحبتهاي بي مورد و حاكي از تنفر را بر زبان مي آوردند. (170799)
نبي ابادي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۴۷
اقاي فتنه شناس همان اقايي که گفت مردم خس وخاشاکند بزرگترين عامل فتنه است اگر ريگي به کفش نداري وادعاي دينداري ميکني از او هم اسمي بياور (170801)
محسن خراسانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۴۸
من یک حرف اصولی از این فرد به عنوان مخالف ندیدم اگر اینها این واژه فتنه رو نداشتند واقعا نمیدونم در مورد چه چیزی می خواستند صحبت کنند و به چه چیزی گیر بدهند شاید میگفتند این وزیر نباید انتخاب شود چون . . . (170802)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۵۰
ولی عجب سخنرانیی کرده ها!!! اصلا" توجیه بوده که اونجا کجاست و واسه چی جمع شدن؟؟؟؟؟ فک کنم این همونیه که نمیدونسته تبلت چیه! (170805)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۵۱
از سوریه چه خبر برادر؟؟؟؟ (170808)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۱:۵۵
فکرمی کنم این آقا خیلی دلش میخوادوزیربشه ولی بهش حتی تعارف هم نمیشه. (170813)
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۲:۰۱
مردم مشهد زنده اند یا مرده آِیا اکثریت مردم مشهد در انتخابات به روحانی رای نداده اندپس این نماینده....... چه میگوید مگر اینها نبودند که تاکنون از احمدی نژاد و جریان انحرافی دفاع میکردند الان هم که همان . . . را تکرار میکنند . . . (170818)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۲:۰۵
ان شالله این دوره با قدرت در انتخابات مجلس شرکت می کنیم و مجلس را به تن پوش عقل گراي اصلاحات مي آراييم و مشت محكمي بر دهان اين پايداري و تمام همفكرانشان مي زنيم. يا حسين مظلوم حسين (170821)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۲:۰۵
خواهشا مشهدي ها يه همتي تو انتخابات مجلس بكنن اين نماينده پدر مردم رو درآورد (170823)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۲:۰۷
آدم وقتی شخصی مثل نماینده ماهنشان که از مهندس زنگنه با آن منطق قوی و قدرت بیان و تحلیل برجسته اش دفاع کرد رو با این نماینده ها مقایسه می کنه حسرت می خوره که واقعا اشخاصی مثل کریمی قدوسی نماینده واقعی مردم کلانشهری مثل مشهد هستند!؟ (170825)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۲:۰۸
آقای کریمی قدوسی مخالف دولت بودند مخالف وزیر پیشنهادی برای ورزش (170826)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۲:۰۹
انشاءالله تا انتخابات دوره بعدی مجلس از این افراد در مجلس نخواهیم داشت. و مردم با بصیرت بیشتری به نمایندگان مجلس رأی خواهند داد. به امید آن روز (170827)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۲:۰۹
معلوم شد که آن مستند کذائی به سفارش اقایان از سیمای میلی پخش شده!! اقای قدوسی اگر دوستان بی لیاقت شما را که نه مدیریت بلدند و نه متدین هستند( به معنای درستکار بودن وگرنه منم بلدم مهر داغ کنم روی پیشانی ام بزنم تا جایش بماند و خودم را مقدس نما جابزنم!! ) به وزارت بنشانند آنوقت دولت دولت خوبی میشود !! نه . (170828)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۲:۱۰
برنامه دیروز صدا و سیما بسیار جالب و شگفت انگیز بود و سرشت واقعی آقایون بیش از پیش برملا شد. جالب بود گزارشگره می گفت یا باید با ما باشی یا برعلیه مایی! یک طرف شمر و یزید و معاویه معرفی شد و طرف دیگه مصداق امام حسین! ملت هم طبق معمول طرفدارای ریگی و منافقین و سلطنتی ها و صهیونیسم معرفی شدند!!!!! ابهامات ملت هم در مورد انتخابات که کشک محسوب شد. چی شد ملت مسالمت جوی ملیونی تبدیل به جریانات رادیکال و شعارهای تند و فراانتخاباتی شد و ...... بررسی بی طرفانه و دو جانبه اون وقایع، دادن حق دفاع آزادانه به معترضین تبدیل به آرزویی دست نیافتنی شده! (170829)
گوران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۲:۱۶
بعضی ها زیاده صحبت می کنند.وقتی منطق وصداقت وجود ندارد همه چیز گفته می شود. (170833)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۲:۲۱
من به عنوان یک مشهدی واقعا از همه معذرت می خواهم (170834)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۲:۲۳
تقصیر خودمونه! 1000 روز میرحسین رو تو حصر نگه داشتند و 20:30 هم هر چه دلش می خواهد می گوید (یک نمونه اش دیشب)، خوب این آقا هم روش! راستنش رو بخواهید عنوان "ساکتین فتنه" به ماها خوب می چسبه (170836)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۲:۲۷
اگر منظورت ، از سر فتنه و قیم رییس جمهور سید محمد خاتمی نازنین ، است ، باید بگم تو وامثال تو ریزتر و خردتر از اینی که بخوای چنین . . . رو به کسی که محبوب دل بسیاری از جوونهاست ، نسبت بدی . من یکی از رای دادن به چنین به اصطلاح نماینده هایی اعلام تبری میکنم . (170838)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۲:۲۹
از مردم عزیز و فهیم مشهد واقعا بعید بود به این اقا که حرفاش توسط رئیس مجلس هم به تمسخر گرفته شد رای بدن!!!! (170839)
جلال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۲۳:۵۶
دوست عزیز... من به عنوان یک مشهدی از وجود چنین افرادی از هموطنان عذرخواهی می کنم. البته در مشهد ودر این دوره سیاسی کشور از نماینده مجلس گرفته تا شورای شهر و شهردار و امام جمعه همه یک دست هستند و اعتقاد دارند عالم در همه مسائل و موارد نیز می باشند. (171524)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۲:۴۶
خیلی حرف میزنی سرم درد گرفت (170846)
پارسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۲:۴۶
این آدم بره ببینه اصلا چند درصد مردم قبولش دارند بعد خودشو نمایندهی 50درصد مردم بدونه بعدم ایشون نمایندهی 3000000 میلیون تند رو هستند با این صحبت کردنشان چی می خواد می خواد خودشو وزیر کنند (170847)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۶:۴۴
چرا چرت و پرت میگی . این نماینده زمانی به مجلس اومده که , مردم غیر جناح راست , انتخابات مجلس رو تحریم کرده بودند. خیلیم که رای داشته باشه 10000 نفره . (171081)
اصلاح طلبم نه اعتدال طلب...
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۲:۵۱
خدا اشفع کل مریض الخصوص جماعت الفراطیون

خداوند کل مریض های بی مغز رو شفا بده بخصوص افراطیون .....

در ضمن ما 20 میلیونی ک رای ندادیم فعلا حامی دولت هستیم...
پس روحانی 38 میلیون حامی داره فعلا... (170848)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۳:۰۲
چه دل پری داشتند آقای نماینده! در این فرصت 15 دقیقه ای از هر دری گفتند که البته بهار مختصر کرده. ذکر چند نکته ضروری است:
1-ایشان سران فتنه را 4 نفر اعلام کردند نه دونفر! حالا بماند که ما میدونیم منظور ایشان چه کسانی هستند...
2-چه حسن تصادفی دارند ایشان_به عنوان نماینده جبهه پایداری - با صدا و سیمای ضرغامی! بدون هیچ هماهنگی حرفاشون مثل هم شده البته برای همدیگه در نوشابه هم باز می کنن!
3-یک سوال: شما چه طور کسانی که به آقایان قالیباف، رضایی، ولایتی و غرضی رای دادند را جزء شمار رای آقای جلیلی حساب می فرمایید؟
جبهه پایداری تنها یک کاندیدا داشت آن هم با 4 میلیون، حالا چه طور این رقم میشود نصف تعداد رای دهندگان! بروید از پرتقال فروش بپرسید!!!!!!!!!!!!
4-رییس جمهور سابق مورد حمایت این آقا 8تا 365 روز را به هدر داد حالا ایشون نگران هست که نکنه این صد روزه هدر رفته باشه! کجا بودی سال های گذشته؟
5- مشهدی های عزیز دور بعد بیاین پای صندوق تا یک نماینده موجه تری انتخاب بشه. (170855)
آرش
Malaysia
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۲۱:۳۲
این آقا تو همون انتخابات هم در دور اول رای لازم رو نیاورد!!! حالا از همه هم بیشتر حرف میزنه، در ضمن گروه پایداری ارزشی برای رای مردم قائل نیست و گرنه پیام مردم مشهد در انتخابات ریاست جمهوری روشن بود، ولی اینا بیشتر ازین حرفا رو دارن!!! (171368)
صالحی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۳:۰۸
جناب آقای قدوسی ، اظهار نظرها و موضعگیریهای جنابعالی بخوبی مظلومیت مردم را به جهانیان ثابت کرده است !!!! هم اینکه می بینند و می شنوند نمایندگان ما در مجلس چه اعجوبه ها و معجزاتی هستند کافی می باشد و نیازی به معرفی و شناساندن وزیر ورزش نمی باشد !! چرا که امثال حضرتعالی و دوستان ایثارگرتان در مجلس ، بخوبی مظلومیت ما را به اثبات رسانده اید و از این بابت سپاسگزاریم !!! (170858)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۳:۲۰
"""آقای عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و از دانشمندان کشورمان که هدف ترور نیز قرار گرفته بود در این دولت کنار گذاشته شد......"""
آخه چه ربطی داره این حرف من نمیدونم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (170863)
افشین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۳:۲۲
به نظر من این اقا گزینه مناسب تری نسبت به احمدی نژاد برای اداره امور جامعه جهانی است تا دیر نشده دست به کار شوید (170866)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۳:۵۳
این ها همه دلایل مخالفت با وزیر محترم بوده است یا بیان انتقادات بی مورد و بر آمده از احساسات . . .جبهه پایداری؟ (170877)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۳:۵۵
یادمان نرود زمان شاه به انقلابی ها میگفتن خرابکار . معترض بودن قانونی است ولی کسانی که مجوز ندادند غیر قانونی عمل کردند (170879)
اکبر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۴:۰۴
بعضی افراد نان اینگونه حرفها را میخورندخودشان فتنه را ایجاد کردند هنوز هم دست بر نمیدارند (170889)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۴:۲۱
ایشان از شاهکارهای جبهه پایداری در مجلس است.
سیاست خارجی چه ربطی به ورزش و جوانان داشت که ایشان عضو کمسیون امنیت ملی مجلس آنها را به هم ربط داده بود؟ (170907)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۴:۲۶
آقای قدوسی یه کم شعله آتش را کم کن تا مردم کمتر بسوزند (170916)
توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۴:۲۸
انشاا... انتخابات مجلس بعدی (170924)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۴:۳۲
آقای قدوسی با صحبتهای امروزخودش ثابت کردند که تندرو وافراطی افرادی از همفکران خودشان هستند و حرف های همشون عین هم است و هیچکدامشان منطق واستدلال ندارند (170931)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۴:۳۶
زمستان رفت و سیاهی برای زغال ماند. (170942)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۴:۴۲
مشهد مقدس و این نماینده ؟!؟ بعیده !!! (170948)
رضا
United States
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۵:۰۴
چند ماه از انتخابات گذشته این قوم شکست خورده و پس زده از طرف مردم دارند دیوانه میشوند هرچه در مجلس صحبت کرد خودش هم نفهمید چه گفته است هر شکستی مایه عبرت میشود ببینید چه اشتباهاتی کردید که مردم شماها را طرد کردند حالا در مجلس برای وزیران خط و نشان میکشید خدا شماها را به راه راست هدایت کند انشالا تا ملت از دست شما قوم فتنه گر راحت شود (170967)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۵:۳۷
اتفاقا کشور همچنین وزرایی نیاز داره نه مثل بعضیا بشن وکیل الدوله (171004)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۵:۵۳
به جاي فتنه به فكر من پدر باشيد كه نميتونم يه كيلو گوشت بخرم اقاي نماينده (171019)
کاکتوس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۶:۰۱
تو این سایت برای خودتان نوشابه باز کنید. (171032)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۷:۱۰
تو انتخابات که دیدی!!!ملت چه کسی رو انتخاب کرد؟؟ (171102)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۲۱:۲۴
شما هم برو ساندیس تو بخور (171360)
آرمان
Malaysia
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۲۱:۲۶
من بعنوان یک مشهدی، از اینکه آقای کریمی قدوسی بنام نمایندۀ شهر مقدس مشهد این موضع گیریهای ضد مردمی رو اتخاذ می کنه، شــــرمنــــــده ام! (171363)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۶:۵۴
از این قدوسی متنفرم (171087)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۱۷:۰۹
مگه داری برای وزیر اطلاعات حرف میزنی؟؟؟وزیر ورزش و جوانان اصلا نباید سیاسی باشد!! (171101)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۲۰:۵۸
به خدا صحبت های این والاگهر را باید به عنوان بی محتوا ترین مخالفت ها در کتاب خانه مجلس ثبت کنند . حالا ملت بینی و بین اله با این مفاخر انتظار حل مشکلات
را دارید ؟ ایا واقعا ایشان نماینده مردم محترم مشهد هستند یا نماینده کسی که ملت را گوسفند و بزغاله می نامد . (171331)
۱۳۹۲/۰۸/۲۶ ۲۲:۵۱
چه انتظاری داری از یک نظامی وقتی نماینده بشه .من سرهنگ نیستم . (171457)