به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۴:۱۱
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ساعت ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۲۲۰۱۶

فقط «استرداد» فروش نسبتا خوبي داشت

گروه فرهنگ وهنر: از بین ۳فیلمی که اکران عمومی‌شان از روز یکشنبه آغاز شده، تنها «استرداد» فروش نسبتا قابل‌قبولی داشته است.
فقط «استرداد» فروش نسبتا خوبي داشت
فیلم برگزیده سی‌ویکمین جشنواره فیلم فجر که به گفته تهیه‌کننده‌اش قطعا زیر 2 میلیارد تومان نخواهد فروخت با هزینه‌ای 5میلیاردی تولید شده و یکی از گران‌ترین فیلم‌های چندسال اخیر محسوب می‌شود. استرداد در 2روز اول اکران خودش، 6میلیون تومان در تهران فروخت. این فیلم برای رسیدن به رقم مورد اشاره تهیه‌کننده‌اش هنوز مسیری طولانی را درپیش دارد و فروش 2روز اولش تنها نسبت به  2فیلمی که همزمان با استرداد اکران شده‌اند، قابل قبول است.

برای ارزیابی دقیق از افتتاحیه گیشه استرداد باید کارکرد این فیلم در آخر هفته را مورد بررسی قرار داد. «تنهای تنهای تنها» پدیده جشنواره فجر پارسال نیز در 2روز اول اکرانش به رقم 3/5 میلیون تومان رسیده است. اولین ساخته احسان عبدی‌پور بازیگر شناخته‌‌شده‌ای ندارد و باید با موضوع متفاوتش مخاطب جذب کند. فیلم تنهای تنهای تنها از مدت‌ها قبل، از اکران تیزرهای طولانی تلویزیونی برخوردار شد و شاید به همین دلیل بیشتر برای مخاطب شناخته‌شده بوده که فروش‌اش از فیلم ترنج، بهتر است.ترنج به کارگردانی مجتبی راعی بین فیلم‌های تازه‌اکران‌شده کمتر از همه فروخته و این فیلم در 2 روزاکرانش فقط 2 میلیون تومان در گیشه کارکرد داشته است.

آغاز اکران نازنین از 29آبان‌ماه با 62 سینما
«نازنین» به کارگردانی مهدی گلستانه در حالی از 29آبان‌ماه اکران خود را آغاز می‌کند که قرار است حدود 62 سینما آن را روی پرده ببرند. عبدالله علیخانی، مدیر پویافیلم و مسئول پخش نازنین در این‌باره گفت: قرار است 23سینما در تهران و در کل حدود 62یا 63سینما در کشور نازنین را نمایش دهند. وی افزود: تبلیغات این فیلم کاملا آماده ‌است و تیزر‌ها نیز برای پخش در اختیار تلویزیون گذاشته شده است که پخش آنها از 27آبان‌ماه آغاز شده است.

این فیلم، یک اثر اجتماعی است که به داستان زندگی جوانانی می‌پردازد که به‌دلیل رکود اقتصادی و توقف کار کارخانه‌ها در شهرهای خود، به تهران آمده‌اند. پژمان بازغی، مجید صالحی، سحر قریشی، آتیلا پسیانی، امیرحسین آرمان، مصطفی طاری و آرش تاج در این فیلم‌سینمایی ایفای نقش کرده‌اند. نازنین در گروه عصرجدید در حالی جایگزین فیلم کم‌فروش «خاک و مرجان» می‌شود که تعداد سینماهایی که برای نمایش آن اعلام شده، بسیار بیشتر از 5 فیلم دیگر (استرداد، تنهای تنهای تنها، آسمان زرد کم‌عمق، ترنج و عملیات مهدکودک) است.
مرجع : ایسنا

اشکان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۱۲:۵۳
تاسفانه این 5 فیلم تازه اکران فیلمهای بسیار ضعیف و حتی بی ارزش هستند
دهها فیلم خوب توقیفی در انبار وزارت ارشاد خاک می خورد
امسال فقط گذشته و هیس دخترها فریاد نمی زنند و حوض نقاشی خوب بودنننند
امیدوارم از کاربدان بهار نیوز هر کسی فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند را ندیده اند حتما در این روزهای آخر اکران به سینما ازادی مراجعه کنند
سینما آزادی ساعت 23 سالن شهر قصه همچنان فیلم هیس در حال نمایش است (173388)
۱۳۹۲/۰۸/۲۹ ۱۳:۰۵
چندین ساله وقتی میریم سینما پشیمون میشیم از بس که فیلما بدرد نخور شدن. مخصوصا " فیلم چه خوبه برگشتی!!! (173400)