به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۰۹:۱۸
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب : ۲۳۰۹۳

حاشیه‌های سفر روحانی به مناطق زلزله‌زده

گروه سياسي: بعد از ورود رئیس‌جمهور به بیمارستان جهت سرکشی از مصدومان حادثه زلزله، مردم که علاقه​مند دیدار و گفت و گو با رئیس جمهور بودند به سمت وی رفتند اما...
حاشیه‌های سفر روحانی به مناطق زلزله‌زده
سایت خبری «سپاس» كه اخبار استان بوشهر را پوشش مي‌دهد نوشت: بعد از ورود رئیس جمهور به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر؛جهت سرکشی از مصدومان حادثه زلزله، مردم که علاقه​مند دیدار و گفت و گو با رئیس جمهور بودند به سمت وی رفتند اما در این بین تیم حفاظتی رئیس جمهور با برخورد شدید از نزدیک شدن مردم به ریس جمهور جلوگیری به عمل آوردند. از لحظه ورود رئیس جمهور به بوشهر تدابیر شدید امنیتی برقرار شد و از همین رو ماشین رئیس جمهور قبل از رسیدن به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر تعویض شد. بعد از ورود رئیس‌جمهور به بیمارستان جهت سرکشی از مصدومان حادثه زلزله، مردم که علاقه مند دیدار و گفت و گو با آقاي روحاني بودند به سمت وی رفتند اما در این بین تیم حفاظتی رئیس جمهور با برخورد شدید از نزدیک شدن مردم به او جلوگیری به عمل آوردند.

همین موضوع باعث شد تا سید مهدی موسوی‌نژاد، نماینده دشتستان در مجلس دخالت کرده و نسبت به رفتار ماموران اعتراض نماید. این اعتراض حتي به برخورد فیزیکی بین موسویی‌نژاد و یکی از محافظان منجر شد. این درگیری با دخالت نیروهای امنیتی پایان یافت و رئیس‌جمهور توسط تیم حفاظتی وی به سرعت از بین مردم خارج شد و بصورت زمینی به سمت مناطق زلزله زده دشتستان حرکت داده شد. چند دقیقه بعد از حرکت کاروان همراه رئیس جمهور، ماشین‌ها در طول مسیر توقف کرده و مسیر با ترافیک سنگینی رو به رو شد. در همین لحظه نماینده دشتستان مجددا از ماشین پیاده شده و دوباره با تیم امنیتی درگیر که این بار نیز کار به یقه گیری کشید ولی موضوع ختم به خیر شد!

۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۱۸:۳۷
رفت تا داغشون رو تازه کنه

خودش میدونه چی میگم (180286)
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۱۸:۵۰
عوام فریبی دولتمردان ایران . بجای در بین مردم رفتن و دست تکان دادن و ابراز احساسات مردم ، مسئوولانه و با دانش مدیریت مثل بقیه دنیا به رفع امور و مشکلات مردم رسیدگی کنید . مردم خودشان میفهمند کی به حالشان مفید بوده کی نبود ه . بسه دیگه (180293)
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۱۹:۱۲
اقاى موسوى نژاد خواسته خودى نشون بده ،؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اما ازنوع افراطيون (180311)
لهراسب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۱۹:۲۲
احمدی نژاد سنت غلطی را گذاشت که ادامه آن برای رجالی همچون آقای روحانی که سابقه شان به اندازه عمر انقلاب است خظرناک خواهد بود.قطعا برای دیدارهای مردمی نظم و ترتیبی باشد گرچه دیدار چهره به چهره هزاران تن غیرممکن و مدعی آن صرفا شعار می دهد. (180318)
حسن
United States
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۱۹:۳۸
اگر حقیقت داشته باشد جای ناراحتی دارد شاید اقای رییس جمهور از این عمل خبر نداشته باشد ولی واقعا این محافضین گندش را دراوردند (180329)
مسلمان ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۱۹:۴۷
سلام،صرف نظرازانجام وظیفه این اطرافیان کاسه ازآش داغ ،اگربرنامه ریزی وآمادگی لازم با توجه واحترام مسؤلین توأم باشد(حداقل به اندازه ای که درتبلیغات انتخاباتی به مردم نزدیک می شوند)؛شایددیگرشاهداین برخوردهای ناخوشایندنباشیم. (180334)
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۲۰:۳۲
این دومین باری هست که اخبار بد در مورد محافظان آقای روحانی گفته میشه پس حتما این حرفا درسته بهتره تا بیشتر مایه دل آزاری مردم نشدن یا رفتارشون درست بشه و تذکر بگیرن یا عوض بشن. یادشون نره که با رای همین مردمی که به طرفشون میان به اینجا رسیدن (180364)
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۲۱:۱۴
ایول نماینده با پشتکار (180388)
بابک
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۲۲:۳۸
قابل توجه جناب آقای دکتر(!)احمدی نژاد
تو زلزله ورزقان ککشون هم نگزید
انگار که آذربایجان جزو جمهوری اسلامی نبود!!!!!!!!!!!! (180452)
ارشام
United States
۱۳۹۲/۰۹/۰۹ ۲۳:۳۷
من بوشهریم ازریس جمهور متشکرم.آقای موسوی نژادجزءگروه پایداریه این کاراش بازیه. (180467)