به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۰۳:۱۰
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۰۷ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب : ۲۹۷۲۳

ماجراي توقيف خودروهاي پرسپوليسي‌ها

گروه ورزشی: يکي از مسئولان باشگاه پرسپوليس به توقيف 12 خودروي بازيکنان پرسپوليس واکنش نشان داد.
ماجراي  توقيف خودروهاي پرسپوليسي‌ها
پس از ناراحتي برخي از بازيکنان پرسپوليس در تمرين امروز بابت مشکل در خصوص دريافت خودرو از باشگاه پرسپوليس در ازاي مطالبات‌شان يکي از مسئولين باشگاه پرسپوليس که نمي‌خواست نامش فاش شود، اظهار داشت: ما در قبال خريد اين خودروها پول پرداخت کرده‌ايم و فقط بخشي از آن مانده تا بتوانيم اسناد و مدارک مربوطه را بگيريم. وي افزود: ما با هماهنگي به جاي برخي مطالبات بازيکنان به آنها ماشين داديم که با حل مشکلاتي کوچک اسناد اين ماشين‌ها به بازيکنان داده خواهد شد. فقط مبلغي کوچک از هزينه خريد اين ماشين‌ها مانده که آن را پرداخت خواهيم کرد.

گفتني اينكه، در شرایطی که به 12 بازیکن پرسپولیس در قبال مطالبات‌شان خودرو تحویل شده است، این ماشین‌ها به دلیل نداشتن سند توقیف شد! وضعیت باشگاه پرسپولیس با توجه به تغییرات انجام شده این روزها در بدترین شرایط خود به سر می‌برد. اما جالب است بدانید در تمرین امروز پرسپولیس جلسه‌ای داخلی میان بازیکنان برگزار شد. در این جلسه که پیرامون ماشین‌های داده شده به بازیکنان بدون سند بود، بحث و گفت‌وگو شد.

برخی بازیکنان این موضوع را به علی دایی اعلام کردند. این در شرایطی است که به بازیکنان یک یا دو خودرو در قبال قراردادشان داده شده و این ماشین‌ها سند ندارد و طلب‌کاران حتی پای‌شان برای توقیف ماشین‌ها به درب منازل برخی بازیکنان باز شده است. بازیکنان این موضوع را با علی دایی در میان گذاشتند و از وی خواستند که هرچه سریع‌تر این موضوع را با مسئولان باشگاه در میان بگذارد. بازیکنان پرسپولیس همچنین از سرمربی تیم خود خواستند تا در خصوص مشکلات مالی نیز باشگاه را در میان بگذارند.
مرجع : فارس

همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۷ ۲۲:۲۷
این بازیکنان لیاقت کارواش این ماشین ها را ندارند
چه بسا که صاحب آن باشند (201796)
محسن کاشی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۱۱/۰۷ ۲۲:۴۴
فقط مشکل ماشیناشون حل شه . جام حذفی کیلویی چند. تو لیگم هشتم و نهم هم بشیم برا طرفدارا زیادم هست. پول بدن پنالتیام گل میشه. (201799)