به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۳۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۳۷۶۷۴۸
بوندس‌لیگا دیرتر از همه و بعد از کریسمس استارت می‌خورد

تاریخ شروع دوباره لیگ‌های معتبر اروپایی

تاریخ شروع دوباره لیگ‌های معتبر اروپایی
گروه ورزشی: برخلاف لیگ برتر ایران و برخی کشورهای دیگر، سطح اول لیگ های معتبر اروپایی بعد از پایان جام جهانی هنوز شروع نشده اند. این مسابقات یک هفته پیش از جام جهانی 2022 تعطیل شدند و قرار  است به مرور طی هفته های آینده از سر گرفته شوند.
طبق معمول همیشه لیگ برتر انگلیس سریع‌تر از همه لیگ ها کلید خواهد خورد. این لیگ از دوشنبه هفته آینده، یعنی کمتر از یک هفته دیگر آغاز می شود. لیگ یک فرانسه نیز دو روز بعد از لیگ جزیره از سر گرفته خواهد شد. به این ترتیب این دو لیگ را باید تنها لیگ های معتبری بدانیم که در ایام کریسمس به کار خود ادامه می دهند.
1783881
هواداران فوتبال اسپانیا به ویژه طرفداران رئال و بارسا نیز کمتر از دو هفته دیگر می توانند دوباره شاهد بازی های تیم های محبوب خود باشند. لالیگا از روز پنج‌شنبه هشتم دی ماه دوباره شروع به کار می کند. تیم های حاضر در این لیگ تنها در روزهای نخست سال نوی میلادی تعطیل هستند.
یک هفته بعد از سال جدید میلادی و از چهارشنبه، چهاردهم دی ماه نیز شاهد شروع دوباره سری A خواهیم بود. تیم های حاضر در این لیگ چند روز بیشتر از لالیگایی ها تعطیلات سال نو خواهند داشت. لیگ هلند با دور تاخیر نسبت به ایتالیا شروع می شود و بیشترین وقفه در مقطع فعلی را در لیگ آلمان شاهد خواهیم بود. بوندس‌لیگا طبق رسم همیشه به استقبال تعطیلات طولانی مدت سال نو رفته و بازی های آن حدود یک ماه بعد و از سی‌ام دی ماه آغاز خواهد شد.
1783880
برچسب ها: فوتبال اروپا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها