به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۴
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۵ ساعت ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۳۹۴۶۰

حضور «جانی دپ» در یک کمدی موزیکال

گروه فرهنگ و هنر: «جانی دپ» در نقش یک دلال آثار هنری در یک کمدی موزیکال بازی می‌کند.
حضور «جانی دپ» در یک کمدی موزیکال
«جانی دپ» بازیگر، تهیه‌کننده، موسیقی‌دان و کارگردان آمریکایی‌ به همراه «گوئینت پالترو»، «ایوان مک‌گرگور»، «پل بتانی» و «اولیویا مان» در یک کمدی موزیکال حضور می‌یابد. به گزارش هالیوود ریپورتر، در این فیلم که «مردخای» نام گرفته و کارگردانی آن بر عهده« دیوید کوپ» است، دپ در نقش یک دلال آثار هنری ظاهر می‌شود که بدنبال یک نقاشی دزدیده شده توسط نازی‌ها در سالهای جنگ جهانی دوم است که گفته می‌شود در آن کد مرموز و محرمانه‌ای وجود دارد که می‌تواند محل اختفای مقدار زیادی طلا، مربوط به دوران آلمان نازی را آشکار کند.

فیلمنامه مردخای که اقتباسی سینمایی از یک نمایش موفق برادویی است توسط اریک آرونسون و پیتر بینهام نوشته شده و در تاریخ ششم فوریه 2015اکران جهانی می‌شود. جانی دپ که تا کنون فیلمهایش نزدیک به 8 میلیارد دلار فروش جهانی داشته است، تاکنون توانسته‌ جایزهٔ گلدن گلوب و جایزهٔ انجمن بازیگران نمایش را برای بهترین بازیگر مرد از آن خود کند. آغاز موفقیت‌های او به دههٔ ۱۹۸۰ میلادی و مجموعهٔ تلویزیونی «خیابان جامپ شمارهٔ ۲۱» باز می‌گردد.

پس از آن در سال ۱۹۹۰ در فیلم «ادوارد دست‌قیچی» بازی کرد و بعد با فیلم‌هایی مانند «چارلی و کارخانهٔ شکلات‌سازی»، «سری دزدان دریایی کارائیب»، «سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت» و «آلیس در سرزمین عجایب» به موفّقیت‌های بزرگی در گیشه دست یافت.
مرجع : ايسنا