به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۲ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : ۳۹۹۲۳۴

رانگنیک: این انتقال قلب من را به درد می‌آورد!

رانگنیک: این انتقال قلب من را به درد می‌آورد!
گروه ورزشی: رالف رانگنیک، سرمربی سابق لایپزیش در ارزیابی کوبنده ای از سیاست نقل و انتقالات آبی ها به این نتیجه رسیده است که کریستوفر انکونکو با انتقال 63 میلیون پوندی خود به چلسی در تابستان امسال "خیلی زود" موافقت کرد.
انکونکو ستاره لایپزیگ که با 17 گل تاثیرگذارترین بازیکن لایپزیش در تمامی رقابت‌ها بوده است، در دسامبر پیش قراردادی برای پیوستن به چلسی در پایان فصل امضا کرد.
1855172
این اقدام بازیکن فرانسوی تحت نظر گراهام پاتر، مربی وقت، امضا شد و قبل از یک پنجره ژانویه با هزینه های سنگین از سوی مالک تاد بولی، که در عرض یک ماه 323 میلیون پوند برای خریدهای جدید از جمله انزو فرناندز، بنوا بادیاشیل و میخایلو مودریک خرج کرد، همراه شد‌. علیرغم بازسازی اواسط فصل، چلسی همچنان در زمین بازی رنج می‌برد. 
آبی‌ها که هفته گذشته توسط رئال مادرید از چمپیونزلیگ حذف شدند، در رده یازدهم لیگ برتر ایستاده‌اند و از اوایل ماه مارس تاکنون در هیچ رقابتی پیروز نشده‌اند.

1855173
رانگنیک پس از امضای این بازیکن فرانسوی با لایپزیگ در سال 2019، رابطه نزدیکی با انکونکو داشت. او از طریق روزنامه آلمانی Bild گفت: "در حال حاضر، مهم نیست چه کسی به عنوان مربی می آید، شما واقعا نمی توانید به کسی توصیه کنید که به آنجا (به چلسی) برود. اولین کاری که باید انجام دهید این است که نوعی استراتژی ایجاد کنید و اهداف  تیم را به اندازه معقولی کاهش دهید که هر مربی بتواند با آن کار کند. من همچنین به بازیکنی فکر می کنم که حداقل کمی در تعهدش به لایپزیش بودم - کریستوفر انکونکو - برای من یکی از بهترین هافبک های تهاجمی موجود در حال حاضر است. و به نظر من که خیلی زود تصمیم گرفت به چلسی برود. تصور کنید او به باشگاهی می آید که در وضعیت فعلی است. چنین بازیکن برجسته ای این به شخصه قلب من را به درد می آورد. اگر من مشاور یا پدرش بودم، الان خیلی نگران بودم.
چلسی از زمان حضور بولی در استمفوردبریج، 17 بازیکن را به مبلغ تقریبی 530 میلیون پوند به خدمت گرفته است، اما پس از اخراج پاتر در اوایل آوریل، همچنان در جستجوی یک سرمربی جدید است.
1855174
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها