به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۷:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۳۹۸۰۹۱

حضور بولی و اقبالی در رختکن: صبر چلسی تمام شد

حضور بولی و اقبالی در رختکن: صبر چلسی تمام شد
گروه ورزشی: چلسی روز گذشته هم نتوانست نوار شکست‌هایش را پاره کند و این بار برابر برایتون و در ورزشگاه استفموردبریج طعم شکست را تجربه کرد. 

به نظر می‌رسد که برکناری گراهام پاتر و حضور فرانک لمپارد هم نتوانسته شرایط را برای این تیم بهبود ببخشد و به بازیکنان برای تغییر این وضعیت کمک کند و حالا آنها عملا در میانه یک بحران جدی هستند. 

این تیم باید روز سه‌شنبه در همین ورزشگاه میزبان رئال مادرید در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشد و شانس زیادی برای جبران شکست 0-2 بازی رفت نخواهد داشت. 

مانو سانچر، خبرنگار اسپانیایی، ساعاتی پیش خبر داد که بولی و اقبالی پس از شکست برابر برایتون تصمیم گرفتند در رختکن چلسی حاضر شوند و نزدیک به یک ساعت مشغول صحبت با بازیکنان این تیم باشند. 
1852969
آنها پیش از این هزینه بسیاری برای جذب ستاره‌های جدید و بازیکنان مورد نیاز این تیم انجام دادند و با دو بار تغییر مربی سعی کردند شرایط خوبی را برای بازیکنان فراهم کنند اما همچنان موفق نشدند بهترین بازی را از آنها بگیرند. 
1852970
هنوز مشخص نیست که این دو مالک باشگاه چلسی در رختکن چه صحبتی با بازیکنان داشته‌اند اما بولی که پیش از ورود به رختکن بسیار خشمگین بود و حتی از روی سکوها به بحث با هواداران هم مشغول بود. 
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها