به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۱ - ۲۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۱/۱۷ ساعت ۰۱:۱۳
کد مطلب : ۳۹۶۰۰۴
ادعا علیه سرمربی اخراج‌ شده

ستاره‌های چلسی پاتر را در حد این تیم نمی‌دانستند!

ستاره‌های چلسی پاتر را در حد این تیم نمی‌دانستند!
گروه ورزشی: گراهام پاتر بعد از کمتر از هفت ماه حضور در استمفوردبریج از سمت خود به عنوان سرمربی چلسی اخراج شد. سایت اتلتیک در گزارشی می‌گوید پاتر با معضلاتی مثل تعداد زیادی بازیکنان خریداری شده توسط مالکیت جدید مواجه بود، اما نتوانست حتی اعتماد بازیکنانش را به دست بیاورد.
در این گزارش اشاره شده که گراهام پاتر با بازیکنانی پرتعداد در تیمش مواجه بود که کار را برای او سخت کرده بود. تا جایی که در جلسات فنی گراهام پاتر جای کافی برای حضور همه بازیکنان وجود نداشت و عده‌ای از بازیکنان چلسی مجبور بودند برای گوش دادن به صحبت‌های سرمربی‌شان روی زمین بنشینند. در بخشی از گزارش اتلتیک اشاره شده که گاهی هم بازیکنان چلسی مجبور بودند پیش از شروع تمرین به دلیل کمبود فضا در راهروها لباس عوض کنند.
1807967
تاد بولی تابستان گذشته مالکیت چلسی را در اختیار گرفت و تا این لحظه برای خرید بازیکنان جدید بیش از 600 میلیون یورو هزینه کرده است. گراهام پاتر از زمان ورود به استمفوردبریج نتوانست راه‌ حلی برای حل مشکل تعداد بالای بازیکنان پیدا کند و همین باعث شد او کم کم اعتماد ستاره‌های اصلی را از دست بدهد.
اتلتیک در گزارش خود می‌گوید چندین نفر از ستاره‌های بزرگ چلسی معتقد بودند گراهام پاتر در حد و اندازه هدایت این تیم نیست. به این ترتیب مشخص شد که تنها مشکل پاتر با مدیریت باشگاه نبوده بلکه گروهی از بازیکنان هم خواهان اخراج هر چه سریع‌تر او بوده‌اند.
امروز خبرهایی در رسانه‌های انگلیس مطرح شد مبنی بر اینکه چلسی قصد دارد تا پایان فصل از فرانک لمپارد، اسطوره این باشگاه، به عنوان سرمربی موقت استفاده کند. حضور او بدون شک مشکل دودستگی در رختکن را حل کرده و بازیکنان را متحد خواهد کرد.
1837839
برچسب ها: چلسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها