به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۵:۲۹
 
۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۶ ساعت ۱۸:۵۵
کد مطلب : ۴۲۱۲۹
جام جهانی کشتی فرنگی - تهران؛

تماشاگران،کشتی‌گيران‌امریکا‌را تشویق کردند

گروه ورزشي: تیم ملی کشتی فرنگی آمریکا که عنوان نهمی پیکارهای جام جهانی سال 2014 کشتی فرنگی در تهران را کسب کرد، از سوی تماشاگران حاضر در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر تهران تشویق شد!
تماشاگران،کشتی‌گيران‌امریکا‌را تشویق کردند
به گزارش ایرنا، کشتی گیران آمریکایی که بعد از عنوان نهمی و در حالی که با لباس گرمکن قصد داشتند از کنار تشک به محل استقرار خود بروند، با تشویق های بی امان تماشاگران حاضر در سالن ورزشی شهدای هفتم تیر تهران مواجه شده و این مساله باعث شد که آنان در سالن بمانند و به ابراز احساسات تماشاگران کشورمان پاسخ دهند.
تماشاگران کشتی دوست ایرانی در ابتدا، «روبرت اسمیت» کشتی گیر وزن 130 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی آمریکا را مورد تشویق قرار دادند که وی مجبور شد به روی تشک بیاید و به دنبال او، سایر اعضای تیم ملی کشتی فرنگی آمریکا نیز به روی تشک آمده و مورد تشویق حاضران در سالن قرار گرفتند.

کشتی گیران تیم ملی آمریکا که از این همه شور و اشتیاق تماشاگران ایرانی متعجب شده بودند، به همه آنان ادای احترام کرده و پس از گرفتن عکس یادگاری به محل استقرار خود رفتند. تیم ملی کشتی فرنگی آمریکا بعدازظهر امروز (جمعه) و لحظاتی پیش با شکست تیم ارمنستان، عنوان نهمی مسابقه های جام جهانی سال 2014 کشتی فرنگی در تهران را کسب کرد. به همراه تیم ملی کشتی فرنگی آمریکا، رییس فدراسیون کشتی این کشور و همچنین خانم «باروک» سرپرست این تیم به ایران سفر کرده اند.