به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۳:۰۳
 
۶۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۱۱ ساعت ۰۰:۴۰
کد مطلب : ۴۳۷۳۸

گاف جدید يكي از دلواپسان عليه دولت و ...!

گروه سياسي: در پی رونمایی وزارت علوم از تخلفات دولت‌های نهم و دهم در اعطای بورسیه‌های خارج از روال، یکی از حامیان احمدی‌نژاد گفت: زمانی صداقت وزارت علوم در اعلام چنین تخلفاتی برای ما ثابت می‌شود که مشخص شود چگونه در دوره اصلاحات امثال آقای فاتح به انگلستان اعزام شدند.
گاف جدید يكي از دلواپسان عليه دولت و ...!
به گزارش انصاف نیوز، این سخن مهدی کوچک‌زاده، نماینده‌ی مجلس و عضو جبهه‌ی پایداری که به جای بدهکاری به کشور، امروز طلبکار شده‌اند، حاوی غلط‌های زیادی است که به چند مورد آن اشاره می‌شود:

ا - بر خلاف ادعای آقای کوچک زاده، بورس ابوالفضل فاتح مربوط به دوره‌ی احمدی نژاد است، نه دوره‌ی اصلاحات. حال معلوم نیست چرا آقای کوچک زاده پرسشی که باید از هم فکران خود بکند از اصلاح طلبان می کند؟ ضمن آنکه با توجه به تفاوت نگاه سیاسی، قاعدتا همفکران آقای کوچک زاده در اعطای بورس به ابوالفضل فاتح سخت گیری بیشتری کرده اند و اگر از نظر معیارهای قانونی امکان جلوگیری از آن را داشتند، از هیچ کوششی برای لغو آن دریغ نمی‌کردند. البته بر عکس شواهدی هم هست که آنها در آن زمان به جهاد دانشگاهی برای اعزام سریعتر فاتح فشار آورده اند تا با رفتن فاتح به نوعی از مدیریت او بر ایسنا خلاص شوند.

2 - دکتر ابوالفضل فاتح بورس دولتی و آموزش عالی نبود بلکه بورس جهاد دانشگاهی بود. آن زمان جهاد دانشگاهی به دنبال تاسیس رشته‌ی رسانه در دانشگاه فرهنگ و هنر بود، و لذا طبق ضوابط وقت جهاد دانشگاهی این بورس در کمیته‌ی علمی جهاد به اتفاق آرا تایید شد. صلاحیت رسانه ای ابوالفضل فاتح به گونه ای بود که بسیاری از اساتید رسانه ای کشور از جمله دکتر معتمد نژاد شخصا حامی این تحصیل بود و خود مشاور تحصیلی فاتح بود. ضمن اینکه پذیرش فاتح در یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جهان خود گواه سطح علمی و سوابق اوست. این در حالی است که بسیاری از نورچشمی های هم فکر آقای کوچک زاده در دانشگاه هایی در خارج کشور تحصیل کرده یا می کنند که دارای کمترین تراز علمی است.

به نظر می‌رسد که کوچک زاده‌ها این روزها نگران افشای تخلفات دوره‌ی گذشته از جمله بورسیه‌های خارج از روالی هستند که می‌تواند پای آنها را از مجلس آتی قطع کند وگرنه چرا وقتی چوب حراج به کشور می‌زدند، نگران و دلواپس نشدند؟