به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۰۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۷ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۴۴۹۱۶۰

یک سگ کوچک، سه خرس متجاوز را فراری داد

یک سگ کوچک، سه خرس متجاوز را فراری داد
گروه فیلم: یک سگ کوچک در شهر اشویل ایالت کارولینای شمالی، وقتی سه خرس را از حیاط خود بیرون کرد، ثابت کرد که کوچک، اما توانا بودن به چه معناست.به گزارش فرارو،جری بریک صاحب این سگ که ادی نام دارد، صدای پارس او را شنیده بود، اما تا زمانی که فیلم‌های دوربین مدار بسته را بررسی نکرد، از برخورد ترسناک خبر نداشت.وی گفت: ما نمی‌توانستیم ببینیم که او برای چه چیزی پارس می‌کند. روز بعد متوجه حضور خرس‌ها در داخل حصار شدیم و دوربین‌های امنیتی را بررسی کردیم. همان موقع بود که متوجه ماجراجویی ترسناک ادی شدیم.

این ویدئو سه خرس سیاه را نشان می‌دهد که قبل از اینکه ادی به سمت آن‌ها حمله کند، در داخل منطقه حصارکشی شده پرسه می‌زنند. دو خرس موفق به پریدن از حصار می‌شوند، اما سومی با ادی روبرو می‌شود که به حمله خود ادامه می‌دهد. بعد از اینکه آخرین خرس از حصار عبور کرد، سگ کوچک را می‌توان دید که در حال دویدن به سمت خانه است.

کمیسیون منابع حیات وحش کارولینای شمالی هشدار می‌دهد که اگرچه خرس‌های سیاه خجالتی هستند، اما اگر به غذا‌های انسانی وابسته شده باشند ممکن است جسورتر شوند. این کمیسیون ساکنان را تشویق می‌کند تا از مواد غذایی و زباله‌ها خارج از منزل محافظت کنند.
...
برچسب ها: سگ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها