به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۷ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۵۵۱۹

اعلام زمان اکران فیلم‌های جدید اسپیلبرگ»

گروه فرهنگ و هنر: دو فیلم جدید «استیون اسپیلبرگ»، کارگردان نامدار سینمای جهان در سال 2015 و 2016 میلادی راهی سینماهای جهان می‌شود.
اعلام زمان اکران فیلم‌های جدید اسپیلبرگ»
یک فیلم جنگی با بازی «تام هنکس» و همچنین فیلم «BFG» با اقتباس از کتابی نوشته «رول دال»، دو پروژه جدید سینمایی استیون اسپیلبرگ خواهند بود که به ترتیب از 16 اکتبر 2015 و اول جولای 2016 اکران خود را در سینماهای آمریکا و جهان آغاز خواهد کرد. کمپانی «دریم ورکز» چندی پیش اعلام کرد، فیلم جدید اسپیلبرگ با نقش‌آفرینی «تام هنکس» درباره جنگ سرد با فیلمنامه‌ای از «جوئل» و «اتان کوئن»، از مطرح‌ترین فیلمنامه‌نویسان و البته کارگردانان جهان راهی سینما خواهد داشت.

این فیلم که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است، روایتگر داستان واقعی «جیمز داناوان»، یک وکیل است که پس از اتفاقاتی در بحبوحه جنگ سرد قرار می‌گیرد و برای آزادی «کری پاورز»، خلبان هواپیمای جاسوسی آمریکا وارد مذاکره با «KGB» می‌شود. فیلم «BFG» نیز با اقتباس از کتابی با همین نام نوشته «رولد دال» متعلق به ادبیات کودک توسط کمپانی «دریم ورکز» ساخته خواهد شد. «اسپیلبرگ»، کارگردان سرشناس سینمای جهان، در حالی ساخت این دو فیلم را پیش رو دارد که سال گذشته از ساخت فیلم «تک تیرانداز آمریکایی» کناره‌گیری کرد و آن را به «کلینت ایستوود» سپرد و از سال 2012 تاکنون که فیلم «لنیکلن» را مقابل دوربین برد فیلمی نساخته است.
مرجع : ايسنا