به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۴
 
۱۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۳۰ ساعت ۰۰:۲۸
کد مطلب : ۴۵۷۳۸
احساس خوبی نسبت به دیدار با ایتالیا ندارم!

اظهارات مايوسانه كواچ قبل از ديدار با ايتاليا

گروه ورزشي: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: احساس خوبی نسبت به مسابقه فردا (جمعه) برابر ایتالیا ندارم، زیرا می دانم این تیم چه بازیکنان قدرتمندی همراه دارد.
اظهارات مايوسانه كواچ قبل از ديدار با ايتاليا
به گزارش ایرنا، اسلوبودان کواچ روز پنج شنبه بعد از تمرین تیم ایران در گفت وگو با خبرنگاران، افزود: برای تیم ایتالیا احترام زیادی قائل هستم و سعی کردم این احساس خود را به بازیکنان انتقال دهم زیرا این تیم را نباید دست کم گرفت. وی با تاکید بر اینکه فردا در مسابقه با ایتالیا باید از دیدار با برزیل نیز بهتر بازی کنیم، خاطر نشان کرد: ایتالیا چیزی برای از دست دادن ندارد و بدون نگرانی و استرس بازی خواهد کرد. دو بازیکن پاسور و پشت خط زن این تیم از بهترین های ایتالیا هستند.

سرمربی تیم ملی والیبال، تصریح کرد: در مسابقه با ایتالیا باید در دریافت و سرویس خوب عمل کنیم تا برنده دیدار باشیم. ایتالیا حتما با سه دریافت کننده بازی خواهد کرد و سرویس موجی زیاد به کار تیم ایران نمی آید. برای برون رفت از این مشکلات اطلاعاتی داریم که در نشست آنالیز آنان را در اختیار بازیکنان قرار خواهم داد.

کواچ در باره نگرانی های مطرح شده از سوی سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا درنشست خبری در مورد رویارویی با ایران، گفت: من هم نقل و قول هایی از او در سایت های ایتالیایی خواندم. سرمربی تیم ایتالیا معتقد است تیم ایران پیشرفت خوبی داشته است و تنها برخی مواقع کنترل بازی را از دست می دهد که باید برای این مشکل نیز فکری کنیم. وی در باره استفاده از فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی والیبال در برابر ایتالیا گفت: ظریف یکی از بهترین های جهان است. او را اضافه کردیم شاید تیم ایران یک پله بهتر شود. البته این موضوع دلیلی برای زیر سئوال بردن عملکرد علیزده نیست.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این سئوال که به نظر شما تیم والیبال ایران چند امتیاز دیگر کسب کند، صعودش به مرحله نهایی لیگ جهانی قطعی خواهد شد، گفت: من تنها به مسابقه فردا با ایتالیا فکر می کنم. اگر فردا پیروز شویم به دیدار بعدی فکر می کنم. چهار دیدار خانگی دیگر داریم که می تواند در صعود ایران کمک زیادی کند به شرطی که پیروز شویم. اما شاید همین فردا پیروز میدان نباشیم. مهم در درجه اول، جنگیدن است که بازیکنان تا آخرین امتیاز مسابقه تلاش کنند.

وی تاکید کرد: من هم خیلی دوست دارم در شش تیم برتر جهان قرار گیریم، اما باید بازی به بازی پیش برویم. در حال حاضر در تیم مشکل خاصی نداریم. تیم ملی والیبال ایران در چارچوب هفته پنجم لیگ جهانی روزهای جمعه و یکشنبه 30 خردادماه و یکم تیرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی به مصاف تیم ملی والیبال ایتالیا می رود.