به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۰۹:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۷ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۴۶۱۲۵۴

کانسلو همه برنامه‌های ژاوی را خراب کرد

کانسلو همه برنامه‌های ژاوی را خراب کرد
گروه ورزشی:امشب ژاوی به دلیل غیبت ژوائو کانسلو نمی‌تواند ترکیب درخشان بازی مقابل ناپولی را تکرار کند.
به گزارش "ورزش سه"، پنج روز از پیروزی 3-1 بارسا مقابل ناپولی در شبی بسیار سخت از نظر جسمی و روحی می‌گذرد. زمان کافی بوده تا بازیکنان به خوبی ریکاوری کنند. تعطیلی قریب‌الوقوع لیگ به دلیل فیفا دی باعث شده تا بارسا دو هفته بازی نداشته باشد.

ساعتی پیش اعلام شد که ژوائو کانسلو نتوانسته به بازی امشب برسد و در نتیجه ژاوی باید تغییراتی در ترکیب ایجاد کند.اگر ژوائو فلیکس وارد ترکیب شود، به سمت چپ خط حمله خواهد رفت، جایی که رافینیا در برابر ناپولی خوش درخشید. این برزیلی می‌تواند به سمت راست برود و لواندوفسکی هم مطابق معمول به عنوان مهاجم نوک خواهد بود. بنابراین ژاوی یامال را روی نیمکت خواهد نشاند تا ابزاری مفید برای نیمه دوم باشد. ژاوی شاید تصمیمی دیگر بگیرد و رافینیا را نیمکت‌نشین کند و یامال فیکس شود.

در خط دفاعی حضور کنده، کوبارسی، آرائوخو و در میانه زمین، کریستنسن، فرمین، گوندوگان قطعی به نظر می‌رسید. البته شاید امشب سرخی روبرتو جای فرمین را در ترکیب اصلی بگیرد. مارکوس آلونسو نیز بعد از مدت‌ها امشب در دسترس است و می‌تواند به سمت چپ برود.

ترکیب احتمالی بارسا: تراشتگن، کنده، کوبارسی، آرائوخو، آلونسو، گوندوگان، فرمین، کریستنسن، یامال (رافینیا)، لواندوفسکی، فلیکس 
کریستنسن، لواندوفسکی و رومئو اگر امشب کارت بگیرند، بازی بعدی بارسا را از دست خواهند داد.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها