به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۴۶۱۴۰۶

رکورد شگفت‌انگیز:105 شکست ناپذیری با محرم!

رکورد شگفت‌انگیز:105 شکست ناپذیری با محرم!
گروه ورزشی:مس رفسنجان تيم متحول شده محرم نويدكيا حالا به ركورد ۱۰۵ روز شکست ناپذیری رسیده و همچنان این روند را دنبال می‌کند.به گزارش "ورزش سه"، نارنجی‌ها در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ با ۸ شکست و‌ مجموع ۲۲ گل خورده به باخت‌های پیاپی عادت کرده بودند و  حتی برخی این تیم را یکی از مدعیان سقوط می‌خواندند.

مس رفسنجان سوم دی در بازی مقابل استقلال خوزستان و در هفته چهاردهم با نتیجه دو بر یک آخرین شکست خود را در اهواز پذیرا شدند. مس بعد از این شکست در هفت بازی پیاپی لیگ شکست نخورد و در جام حذفی هم استقلال را مغلوب کرد.تیم نویدکیا با توجه به برنامه لیگ، هجدهم فروردین اولین بازی سال ۱۴۰۳ را مقابل استقلال تهران برگزار خواهد کرد که بر این اساس شکست ناپذیری مس در این فصل به مجموع ۱۰۵ روز می‌رسد.

نکته جالب توجه این است که شاگردان نویدکیا در این مدت کمتر از حریفان خود عقب افتادند و در دو بازی مقابل تراکتور و ذوب آهن هم گل‌های خورده را  با اعتماد بنفس جبران کردند و حتی پس از تساوی به دنبال کسب پیروزی بودند.

گذشته از تحول فنی سبک بازی مس در دو ماه پایانی سال به نظر می‌رسد شخصیت نباختن در این تیم با تلاش محرم شکل گرفته با بازیکنانی که حالا باور دارند در هیچ مسابقه‌ای نباید مغلوب شوند و حتی دو گل دریافتی در ده دقیقه اول بازی را با خونسردی و تمرکز جبران می‌کنند تا همچنان شکست ناپذیر باقی بمانند.
برچسب ها: محرم نویدکیا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها