به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : ۴۶۲۳۷۸

حمله خاص‌ترین دروازه‌بان جهان به ستاره برزیل

حمله خاص‌ترین دروازه‌بان جهان به ستاره برزیل
گروه ورزشی:چیلاورت نمایش احساسی وینیسیوس جونیور در کنفرانس مطبوعاتی را دروغین دانست و در صفحه توئیتر خود از او انتقاد کرد. اشک‌های وینیسیوس جونیور در کنفرانس مطبوعاتی واکنش‌های زیادی را در پی داشت و در حالی که بسیاری از ورزشکاران و هواداران از او حمایت کردند، برخی نیز گریه‌های او را نمایشی دانستند.

در این کنفرانس مطبوعاتی از وینیسیوس در مورد نژادپرستی و اذیت و آزارهایی که از زمان پیوستن به رئال مادرید متحمل شده پرسیده شد و این ملی‌پوش برزیلی شروع به گریه کرد و گفت: «گاهی اوقات میل به بازی را از دست می‌دهم اما می‌خواهم به مبارزه ادامه دهم.»
 
ظاهراً صحبت‌های احساسی این بازیکن ۲۳ ساله برای خوسه لوئیس چیلاورت چندان خوشایند نبود و این دروازه‌بان سابق پاراگوئه‌ای در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) نوشت: «سیرک و سرگرمی، خودش اولین کسی است که به رقبا حمله و توهین می‌کند. بزدل نباش، فوتبال متعلق به مردهاست.»

وینیسیوس بارها در اسپانیا قربانی آزارهای نژادپرستانه شده و پس از اتفاقی که در بازی برابر والنسیا در فصل گذشته رخ داد، خشم خود را در شبکه‌های اجتماعی ابراز کرد و اذعان داشت که لالیگا متعلق به نژادپرستان است. او از آن زمان متعهد شد که به مبارزه علیه نژادپرستی در اسپانیا ادامه دهد تا نسل‌های آینده با چنین آزار و اذیت‌هایی روبرو نشوند.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها