به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۰۸ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۶۲۴۴۹

رامین رضاییان به جایگاهش برگشت

رامین رضاییان به جایگاهش برگشت
گروه ورزشی:مدافع راست تیم ملی ایران پس از یک مسابقه دوباره در جمع 11 نفر اصلی قرار گرفت.به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان پس از اینکه در جام ملت‌های آسیا در 6 بازی تیم ملی ایران حضور داشت، در نخستین بازی سال جدید مقابل ترکمنستان در ورزشگاه آزادی روی نیمکت نشست تا صالح حردانی تجربه قرار گرفتن در پست دفاع راست را به دست بیاورد و پاس گل بدهد، اما شب گذشته دوباره مدافع کناری سپاهان به جایگاهش برگشت.

رضاییان که جزء مهره‌های با تجربه و تاثیرگذار تیم ملی در سالیان اخیر بوده، یکی از تغییرات امیر قلعه‌نویی در دیدار برگشت مقابل ترکمنستان نسبت به بازی رفت بود که حضور 90 دقیقه‌ای در زمین داشت و در سمت راست زمین کم اشتباه و مطمئن ظاهر شد.

رامین مثل همیشه در فاز هجومی برای تیم ملی ایران مثمر ثمر کار کرد و نفوذها و ارسال‌های خوبی داشت که منجر به ایجاد موقعیت خطرناک شد و جدی‌ترین آن در لحظه آخر شکل گرفت که ضربه سر حسین کنعانی با اختلاف کم از دروازه تیم ترکمنستان به بیرون رفت و تبدیل به گل نشد.

رضاییان که انگیزه زیادی در بازگشت به ترکیب تیم ملی ایران داشت و عملکرد دفاعی خوبی هم به نمایش گذاشت، دوباره نشان داد می‌تواند مهره قابل اتکا برای قلعه‌نویی باشد و اگر کمی خوش‌شانس بود، یک شوت و ارسال‌های خطرناک او در بازی با ترکمنستان به گل می‌نشست.
برچسب ها: رامین رضاییان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها