به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۶۲۶۶۴

رنار:آماده حضور در جام جهانی 2026 هستم

رنار:آماده حضور در جام جهانی 2026 هستم
گروه ورزشی:هروه رنار، سرمربی مشهور فرانسوی، از تمایل خود برای حضور مجدد در یکی از تیم‌های ملی مردان برای حضور در جام جهانی 2026 خبر داد.به گزارش ورزش سه، هروه رنار، سرمربی تیم ملی زنان فرانسه، روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: جام جهانی 2026 مردان در ذهن من است و امیدوارم سومین تجربه خود را به عنوان سرمربی در طول این مسابقات داشته باشم.

رنار که مدتی قبل اعلام کرده بود در پایان ماه آگوست به کار خود در تیم زنان فرانسه پایان می‌دهد، در این باره گفت: اینها تصمیمات شخصی من هستند، اما فقط احمق‌ها هستند که نظر خود را تغییر نمی‌دهند.
این مربی فرانسوی در ادامه عنوان کرد: در زندگی هرگز نمی‌توان فهمید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. من تلاش می‌کنم بهترین کار را انجام بدهم و روز به روز شرایط بهتری رقم بزنم.

وی در پایان با اشاره به المپیک گفت: بیایید از آمادگی برای بازی‌های المپیک لذت ببریم. خواهیم دید که چه پیش می‌آید.رنار در جام جهانی 2018 روسیه هدایت تیم ملی مراکش را برعهده داشت و در جام جهانی 2022 قطر با عربستان در مسابقات شرکت کرد و توانست در مرحله گروهی با پیروزی 2-1 مقابل آرژانتین شگفتی جام را رقم بزند.
سرمربی فرانسوی پس از جام جهانی تیم ملی عربستان را ترک کرد و هدایت تیم ملی زنان فرانسه را در جام جهانی 2023 بر عهده گرفت.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها