به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۳:۱۵
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۱۱ ساعت ۱۵:۲۹
کد مطلب : ۴۷۰۷۰

اولین معاون فرماندار زن در کشور منصوب شد

گروه سياسي: "افسانه شهابی پور" به عنوان اولین معاون فرماندار زن در کشور منصوب و به عنوان معاون اداری مالی فرماندار یزد معرفی شد.
محمود شاکری شمسی، فرماندار یزد در نشست شورای اداری شهرستان یزد اظهار کرد: "افسانه شهابی پور" به عنوان معاون جدید اداری و مالی فرمانداری یزد و به عنوان اولین معاون فرماندار زن در کل کشور منصوب شده است که با توجه به سوابق نامبرده قطعاً شاهد موفقیت‌هایی خواهیم بود. وی افزود: اگر برنامه‎ریزی درستی نداشته باشیم دیگران برای ما برنامه خواهند ریخت و هنگامی که نگاه می‌کنیم، می‎بینیم کاری در خور شان مردم انجام نداده و فرصت‌ها را نیز از دست داده‎ایم. از همه بخش‌های اداری شهرستان یزد خواسته‌ایم که برنامه کاری مناسب را تدوین و اعلام کنند. بعد از ماه رمضان ارزیابی عملکردی از واحدهای مختلف داریم که اعلام خواهد شد.

شاکری شمسی گفت: کوتاه کردن فرایند اداری یکی از اولویت‎های کاری ما در شهرستان یزد است. بسیاری از فرایندها که باعث طولانی‌تر شدن مراجعات مردم می‎شود، اصلاح شده است که قطعاً رضایت‎مندی بیشتر مردم را به همراه دارد و این روند به ویژه در شهرداری‎ها پیگیری خواهد شد. رییس شورای اداری شهرستان یزد افزود: ساماندهی کوره‌های آجر پزی در اولویت بعدی قرار دارد. شاکری شمسی تصریح کرد: اخیراً بازدیدی از مناطق حاشیه شهر یزد صورت گرفت که متاسفانه وضعیت زندگی و امکانات برخی روستاهای حاشیه شهر یزد به هیچ عنوان قابل اعلام عمومی نیست و لذا برنامه‎ریزی لازم را برای ارائه خدمت بیشتر به این مناطق خواهیم داشت.
مرجع : ايسنا