به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۰۰
 
۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۴/۲۰ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۴۸۰۵۱
با پيروزي روحاني قفل ناامیدی‌ها شکسته شد

روحانی برای ساختن آمده نه برای ماندن

گروه سياسي: يك عضو شورای مشوراتی توسعه استان‌های کشور با بیان این مطلب که دولت روحانی برای ساختن آمده است نه برای ماندن و دل نکندن از صندلی‌ها و میز‌ها افزود: متاسفانه در دولت قبل رشد و توسعه را با یکدیگر اشتباه می‌گرفتند.
روحانی برای ساختن آمده نه برای ماندن
 جواد جمشیدی ادامه داد: در دولت گذشته با ساخت نمودار و آمار در برخی از حوزه‌ها به رشد بادکنکی رسیده بودیم که این رشد بادکنکی باعث ایجاد تورم می‌شد. وی با بیان این مطلب که در دولت گذشته مسیری که دنبال می‌شد به توسعه ختم نمی‌شد، افزود: هدف از تشکیل شورای مشورتی توسعه استان‌های کشور، دنبال کردن علمی بحث توسعه کشور است.  جمشیدی با اشاره به سخنان رییس جمهور، مبنی بر طی شدن یک چهارم از عمر دولت یازدهم و لزوم بررسی تحقق یا عدم تحقق وعده‌های دولت در حوزه‌های مختلف گفت: قبل از اینکه فضای امروز کشور راتحلیل کنیم باید فضای سال ۹۱ را بازنگری کنیم.
 
عضو شورای مشورتی توسعه استان‌های کشور فضای کشور را در دوران قبل فضایی آکنده از عوام فریبی، تزویر و ریا، سرشار از تهدیدهای خارجی و علاقمند به گداپروری دانست و افزود: متاسفانه پیش از این تحت عناوین فریبنده، زیبا و مقدسی چون عدالت و مهرورزی فضای بسیار سنگینی را در کشور حاکم کرده بودند اما خوشبختانه پس از پیروزی دکتر روحانی با کلید تدبیر، قفل ناامیدی‌ها شکسته شد، تهدیدهای خارجی در حال تبدیل شدن به فرصت است، عوام فریبی رنگ باخت و امید در جامعه رواج پیدا کرد.
 
وی این اتفاقات مثبت را پیامدهای پیروزی تفکر معقولانه و اعتدالی دکتر روحانی دانست و افزود: خاطرمان باشد قبل از انتخابات ۹۲ خیلی از آدم‌های کنونی ممنوع تصویر، ممنوع قلم و در تصور خیلی‌ها گناهکار بودند و هر کس قلم نقد در دست داشت، ممنوع تصویر و ممنوع صوت بود. جمشیدی با تاکید بر این نکته که در شرایط کنونی مملکت نیاز به آرامش دارد افزود: مردم باید لذت زندگی کردن در کشوری که سرشار از موهبت‌های الهی است و در چارچوب یکی از متعالی‌ترین نظام‌های سیاسی دنیا اداره می‌شود را در ثانیه ثانیه زندگی خود احساس و لمس کنند.
مرجع : ايلنا