به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۳۱
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۷/۱۶ ساعت ۲۳:۴۴
کد مطلب : ۵۷۲۱۲

صادقيان: بي صبرانه منتظر 24 مهر هستم

گروه ورزشي: در حالي که تنها چند روز به پايان محروميت پيام صادقيان باقي مانده، اين بازيکن از انگيزه بالايش براي بازگشت به ترکيب پرسپوليس خبر داده است.
بعد از درگيري بازيکن جوان پرسپوليس با داور که منجر به محروميت او شد، صادقيان از هفته بعد با پايان دوران محروميت‌اش مي‌تواند براي پرسپوليس به ميدان برود. صادقيان در گفت و گو با سايت "ورزش3" درباره شرايط اردوي تيمش در کيش اينطور گفت: با توجه به تعطيلي ليگ اين اردو کاملا به موقع بود و اينجا تمرينات پرفشار و خوبي را زير نظر کادرفني پشت سر مي‌گذاريم که در نهايت مي‌تواند به آمادگي تيم در کوران مسابقات کمک کند.

وي ادامه داد: بچه‌ها همه انگيزه بالايي دارند و تمرينات خوبي انجام مي‌دهيم. اين اردو به نظرم براي تيم خيلي مثمرثمر خواهد بود و در ادامه ليگ ثمرات آن را خواهيد ديد. صادقيان درباره شرايط خودش در اين اردو گفت: از نظر بدني که شرايط خوبي دارم و کاملا آماده هستم. در اين مدت که محروم بودم تمرينات را رها نکردم و درس‌هايي زيادي نيز ياد گرفتم و تجربه بزرگي برايم بود. اين تجربه با توجه به اينکه سن و سال زيادي ندارم در آينده کاملا به نفعم خواهد بود و از آن براي ادامه فوتبالم استفاده خواهم کرد.

شماره 11 پرسپوليس با ابراز خوشنودي از نزديک شدن به پايان دوران محروميت‌اش گفت: 24 مهرماه بازخواهم گشت و براي آن روز بي‌صبرانه لحظه‌شماري مي‌کنم. مي‌خواهم در اولين بازي‌ام بعد از پايان محروميت هواداران را خوشنود کنم. صادقيان درباره شرايط پرسپوليس در ادامه مسابقات و شانس قهرماني‌شان گفت: درست است که ليگ را بد شروع کرديم و با صدر فاصله داريم اما با توجه به پتانسيلي که در تيم مي‌بينم به نظرم در ادامه مي‌توانيم خودمان را به صدر نزديک کنيم.

وي ادامه داد: با هواداراني که داريم و آنهايي که هيچ وقت پشت تيم را خالي نکردند بايد به صدر برسيم. صادقيان در پايان افزود: ليگ يک تورنمنت ماراتن گونه است که هنوز زود است درباره پايان آن و تيم صدرنشين حرف زد. ما پرسپوليس هستيم و تا روز آخر مي‌جنگيم.