به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۰۶ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۷۵۷۴۰
رکابزن قهرمان اینچئون:

از غذایم زدم تا به فدراسیون فشار نیاید!

گروه ورزشی: رکابزن طلایی ایران می‌گوید در مسابقات لیگ از لحاظ رکوردی یک سر و گردن از رقبا بالاتر بود، اما به دلیل کامل نبودن بدنسازی‌اش در استقامتی ضعیف ظاهر شد.
از غذایم زدم تا به فدراسیون فشار نیاید!
محمد دانشور درباره عملکرد خود در اولین مرحله لیگ برتر دوچرخه‌سواری بیا‌ن‌ کرد: فدراسیون تغییری در برنامه‌اش ایجاد نکرد و من نیز 100 درصد به آمادگی نرسیدم. البته اوج آمادگی‌ام را در مسابقاتی می گذارم که برای کسب سهمیه المپیک تاثیر داشته باشد. رکابزنی که در قهرمانی آسیا شرکت نکرده بودند زمان بیشتری داشتند که آماده شوند و من در حالی که باید حداقل سه ماه بدنسازی می کردم با دو ، سه هفته تمرین بدنسازی در مسابقات شرکت کردم و بدنسازی‌ام کامل نبود. دانشور در پاسخ به این پرسش که ر‌قابت‌ در لیگ همانند سال‌های پیش میان سه چهار دوچرخه‌سوار بود یا چهره جدیدی نیز اضافه شده بود؟ تصریح کرد: نفراتی بودند مانند مازیار فرزاد که وضعیتش بهتر شده بود البته او زمان بیشتری برای تمرین داشت.

با این وجود من از لحاظ رکوردی یک سر و گردن بهتر بودم تنها به دلیل این که بدنسازی‌ام کامل نبود، از لحاظ استقامتی ضعیف ظاهر شدم. این مسابقات داخلی بود و چندان اهمیتی نداشت اما امیدوارم برای مسابقات بعدی که بحث کسب سهمیه المپیک مطرح است بر‌نامه‌ریزی بهتر شود و از قبل خبر بدهند. البته شاید واقعا فرصت نبود که زمان مسابقات را جابجا کنند. رکابزنان طلایی ایران در مورد برنامه‌های خود جهت حضور در کاپ های جهانی گفت: بدنسایز را ادامه می‌دهم و انشا. برای کاپ های جهانی بر‌نامه‌ریزی می‌کنم فدراسیون که قرار بود اردو برگزار کند و مربی بیاورد اما حتی با من تماس هم نگرفته و نمی دانم جریان چیست؟ با هزینه شخصی نیز نمی‌توانم بروم چرا که توان مالی‌ام در آن حد نیست.

دانشور در پاسخ به این پرسش که فکر نمی‌کند در حال از دست دادن زمان است؟ گفت: این سوال را باید از فدراسیون پرسید و من نمی توانم جوابگوی آن باشم. من ورزشکار چقدر توان دارم که هم فکر مسابقه و هم پول فدراسیون باشم؟ حتی بعضی از مواقع من از غذایم زدم تا به فدراسیون فشار نیاید و سعی کردم با آنها مثل پدر خودم رفتار کنم اما فدراسیون چند وقتی است که توجهی ندارد. فدراسیون بداند هیچ کس تنها در شهر خودش تمرین کند پیشرفت نخواهد کرد چرا که دوچرخه‌سواری رشته گروهی است.
مرجع : ایسنا