به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۲۲:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۲/۲۳ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۷۷۶۸۴
قهرمان تیروکمان اینچئون:

از خودم بیشتر انتظار داشتم

گروه ورزشی: عضو تیم ‌ملی کامپوند از عملکردش در مسابقات جهانی تیروکمان چین راضی به نظر نمی‌رسد.
از خودم بیشتر انتظار داشتم
اسماعیل عبادی در ارزیابی با ر‌قابت‌های تیر‌و‌کمان در شانگهای چین، اظها‌ر کرد: این ر‌قابت‌ها مرحله اول کاپ جهانی و نسبت به ر‌قابت‌های تایلند از سطح بسیار بالا و سنگینی برخوردار بود. اکثر قهرمانان مدال آور و مطرح تیر‌و‌کمان در این مسابقات حضور داشتند و انتظار کسب مدال تا حدودی سخت و غیر ممکن بود. قهرمان بازی‌های آسیایی اینچئون افزود: در این تورنمنت با توجه به بر‌نامه‌ریزی مربیان ما برای کسب مدال راهی چین نشده بودیم،‌ بلکه هدف اصلی محک و آماده سازی خود برای حضور هر چه قوی‌تر در مسابقات جهانی دانمارک بود. البته این جام شروع خوبی برای کمانداران بود تا با ارتقا آمادگی خود و شناسایی حریفان قدر جهانی خود در شرایط بهتری در ر‌قابت‌های جا‌م جها‌نی ترکیه که مرحله دوم (WORD CUP) است شرکت کنند.

عبادی خاطر‌ نشان کرد: هر چند سطح مسابقات نسبت به تایلند سخت‌تر بود و من در حد انتظار ظاهر نشدم، اما این که توانستیم هند را شکست دهیم و به فینال راه پیدا کنیم برای ما ارزشمند بود. وی در ارزیابی از عملکرد خود در این جام نسبت به جا‌م جها‌نی تایلند گفت: در این تورنمنت از نظر بدنی و رکوردی نسبت به تایلند شرایط بهتری داشتم و توانستم به نتایج خوبی نیز دست پیدا کنم اما به هر صورت سطح مسابقات چین خیلی بالاتر از تایلند بود و تمام کمانداران با آمادگی خوبی شرکت کرده بودند.

وی ا‌ضافه‌ کرد‌: با آمادگی خوبی که از مسابقات چین کسب کردم یقین دارم در جا‌م جها‌نی ترکیه که خرداد ماه راهی این مسابقات خواهیم شد شرایطم بهتر از چین خواهد بود و تلاش خواهم کرد رکوردم را نسبت به چین افزایش دهم و خود را به مدال نزدیک کنم. عبادی در پایان تصریح کرد: چون هدف اصلی من مسابقات جهانی دانمارک و کسب مدال در این مسابقات است تورنمنت های جا‌م جها‌نی چین و ترکیه برای من تنها حکم تدارکات و آماده سازی خود برای حضور قوی‌تر در دانمارک است و به هیچ عنوان در این جام‌ها به دنبال افزایش رکورد یا کسب مدال نیستم، اما به هر صورت سعی خواهم کرد در ترکیه عملکرد موفق تری نسبت به چین داشته باشم.
مرجع : ایسنا