به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ - ۱۱:۳۶
 
۲۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۴/۰۲ ساعت ۰۱:۱۴
کد مطلب : ۸۱۷۴۹

ترکان: گمان نکنند، اگر داد بزنند یا بی‌ادبی کنند، رییس‌جمهور عقب‌نشینی می‌کند

گروه سياسي: مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور تاکید کرد: عصبانیت برخی گروه های بازنده انتخابات ریاست جمهوری، باعث عدول دکتر روحانی از محورهای مطرح شده نمی شود.
اکبر ترکان در گفتگو با ایرنا با بیان اینکه آنچه در گروه های سیاسی داخلی می بینم نوعی عصبانیت است، خاطرنشان کرد: بازندگان انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم اصرار دارند که دکتر روحانی از محورهای اصلی خود عقب نشینی کند و به مسیر بازندگان آن انتخابات بیاید. ترکان افزود: این گروههای سیاسی باید بپذیرند که دکتر روحانی از ابتدا سه محور رونق اقتصادی، احیای اخلاق و تعامل با جهان را مطرح کرد که از آنها عقب نشینی نمی کند.

وی افزود: اگر عده ای محورهای دیگر مدنظرشان است گمان نکنند، اگر داد بزنند یا بی ادبی کنند، باعث می‌شود رییس جمهوری از محورهایش عقب بنشیند. وی با بیان اینکه در هیچ یک از این سه محور کار نصفه و نیمه قابل قبول نیست، ادامه داد: رونق نیمی از اقتصاد، احیای نصف اخلاق و تعامل با نصف جهان مباحثی است که مسیر را مخدوش می کند. دکتر روحانی رییس جمهوری ، از ابتدا با این سه محور وارد انتخابات شد و مردم نیز به این محورها رای دادند.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور افزود: دولت از سه محور رونق اقتصادی، احیای اخلاق و تعامل با جهان که مردم به آنها رای داده اند عدول نمی کند. اکبر ترکان روز دوشنبه به منظور ساماندهی و بازدید از روند کار سازمان نظام مهندسی استان به سمنان سفر کرده است. چهار هزار نفر در گرایش های هفتگانه سازمان نظام مهندسی استان سمنان عضویت دارند.