به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۳:۵۲
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۰۵/۲۵ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۸۷۹۸۶

حمایت از توافق در شهرهای ‎بزرگ‎ جهان

گروه سیاسی: شرکت کنندگان در مراسمی که تحت نام 'روز جهانی صلح برای ایران' در برلین برگزار شد، ضمن حمایت از توافقنامه هسته ای ایران، اعلام کردند، این توافقنامه باعث ترویج صلح جهانی می شود.
حمایت از توافق در شهرهای ‎بزرگ‎ جهان
طرفداران توافقنامه صلح ایران که روز شنبه در منطقه 'برندبرگ گیت' برلین تجمع کردند و دست نوشته هایی در حمایت از این توافقنامه حمل می کردند، شعار 'شجاع باشید و صلح را انتخاب کنید' سردادند.
هزاران نفر در شهرهای بزرگ سراسر جهان نیز در حمایت از صلح و جلوگیری از وقوع جنگی دیگر در خاورمیانه تجمع کردند. این حمایت جهانی از توافقنامه هسته ای ایران در حالی صورت گرفت که لابی صهیونیست به شدت برای نابودی این توافقنامه و چشم انداز صلح پایدار در تلاش است.

گروهی با نام "حمایت از توافق هسته ای" با تعیین روز 15 اوت (24 مرداد) به عنوان روز جهانی صلح برای ایران در فضای مجازی اعلام کرد: عصر شنبه در بیش از 70 شهر جهان تجمعی برگزار می کند. این گروه در پایگاه اینترنتی خود تاکید کرد: ما از توافق هسته ای ایران حمایت می کنیم نه بخاطر اینکه مشکل این کشور حل شده است، بلکه این توافق مرحله ای رو به جلو است. ایرانی ها سالها در سایه جنگ و اقتصاد تحریم شده زندگی کرده اند.

توافق هسته ای، ایران را از جنگ و فشار تحریم ها دور می کند. همچنین این توافق اهمیت عدم اشاعه هسته ای را تایید کرد و این فرصت را در اختیار ما قرارداد تا از همه قدرتهای هسته ای بخواهیم سلاح های خود را از بین ببرند. ما در 15 اوت ( 24 مرداد) روز جهانی صلح برای ایران را در 70 شهر بزرگ دنیا جشن می گیریم تا از صلح حمایت و از جنگی دیگر جلوگیری کنیم.
مرجع : ایرنا