به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۲۳ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۹۸۶۶۸

پیروزی ارزشمندی را از دست دادیم

گروه ورزشی: سرمربی هلندی منچستریونایتد اعلام کرد تیمش یک پیروزی ارزشمند را از دست داده است.
پیروزی ارزشمندی را از دست دادیم
نتایج ضعیف و ناامید کننده منچستریونایتد با لوییس فان خال همچنان ادامه دارد. شیاطین سرخ در هفته بیست و یکم لیگ برتر انگلیس در سنت جیمز پارک به مصاف نیوکاسل رفتند و با وجود آنکه دو بار از حریف پیش افتادند اما در نهایت به تساوی سه بر سه رضایت داده و دو امتیاز حساس دیگر را هم از دست دادند.فان خال در مورد این تساوی گفت: پیروزی ارزشمندی را از دست دادیم. به راحتی می توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم و حتی پیروزی پر گل خارج از خانه‌ای را هم تجربه کنیم اما بخت با ما یار نبود. داور ضربه پنالتی مشکوکی برای حریف گرفت. حتی صحنه آهسته را هم دیدم و برخوردی بین کریس اسمالینگ و الکساندر میترویچ به وجود نیامد. وقتی دو بازیکن، حرکت مشابهی را انجام می دهند، نباید خطای یکی را گرفت و از دیگری چشم پوشید. با این حال باید بگویم تنها داور مسئول از دست رفتن دو امتیاز ما نبود. البته خودمان هم مقصر بودیم.

 

سرمربی هلندی منچستریونایتد ادامه داد: بازی موفقیت آمیزی را پشت سر نگذاشتیم. دو امتیاز حساس را از دست دادیم و این واقعا ناراحت کننده است. بد شانس بودیم. اگر آن توپ به اسمالینگ برخورد نمی کرد، دخیا می توانست آن را مهار کند. قبل از گل هم بی جهت به بازی دفاعی روی آوردیم و نباید چنین کاری انجام می دادیم. از علمکرد بازیکنان به هیچ وجه راضی نیستم. آنها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند. با این تساوی شرایط بسیار سخت شد.

 

فان خال در ادامه سخنانش از فرصت های زیادی که تیمش از دست داد سخن به میان آورد و گفت: رونی هم در نیمه نخست یک فرصت خوب را از دست داد. می توانستیم در این دیدار 6 گل به ثمر برسانیم. فرصت های زیادی از دست دادیم. آنچه که رخ داد، نتیجه اشتباهات فردی ما بود. وقتی در چنین دیداری دو امتیاز از دست میدهید، طبیعی است که بسیار ناراحت باشید. من هم اینگونه هستم. به خاطر داور و یا بازی خوب حریف، دو امتیاز از دست ندادیم بلکه به خاطر اشتباهات خودمان بود که امتیازهای کامل را نگرفتیم.

 

منچستریونایتد در دیدار بعدی باید به مصاف لیورپول برود. فان خال درباره این دیدار که قرار است در آنفیلد برگزار شود نیز گفت: بازی منچستریونایتد با لیورپول همیشه سخت بوده است. هنوز ناراحت از دست دادن این دو امتیاز هستم. واقعا باید اعتراف کنم که هم خشمگین هستم و هم ناراحت اما به هر حال باید این دیدار را فراموش کنیم و خودمان را برای دیدار حساس برابر لیورپول آماده کنیم.

مرجع : ایسنا