به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۲۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۸/۱۸ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب : ۶۰۱۷۷

گزینه احتمالی وزارت علوم از نظر زیباکلام

گروه سياسي: صادق زیباکلام، عضو هیات علمی دانشگاه و تحلیل‌گر سیاسی با تاکید بر اینکه گزینه بعدی وزارت علوم گرایش کمتری به اصلاح طلبان و گرایش بیشتری به اصولگرایان خواهد داشت، احتمال داد که این فرد «علی عباسپور تهرانی فرد» باشد.
گزینه احتمالی وزارت علوم از نظر زیباکلام
صادق زیباکلام با تاکید بر این که دولت در گزینه بعدی سعی خواهد کرد که با شیوخ مجلس رایزنی های بیشتری داشته باشد، افزود: این معرفی کردن های وزیر پیشنهادی و رای نیاوردن ها زیبنده مجلس نیست چون گزینه ها را دولتی معرفی می کند که در انتخابات 18.5 میلیون رای کسب کرده است. همچنین این روند، برای دولت هم زیبنده نیست که هر چند ماه بخواهد یک نفر را به عنوان گزینه پیشنهادی به مجلس معرفی کند و آن فرد نتواند رای اعتماد بگیرد. زیباکلام افزود: دولت در گزینه بعدی سعی می کند فردی را معرفی کند که کمتر در اردوگاه اصلاح طلبان وجود داشته و توافق بیشتری با اصولگرایان داشته است.

وی افزود: در این ارتباط یکی از گزینه ها علی عباسپور تهرانی فرد ر ئیس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی است که این فرد سالها رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بوده و هر بار که به مجلس راه یافته، به عنوان یک اصولگرا انتخاب شده است. این تحلیل گر سیاسی ادامه داد: دکتر عباسپور به هیچ وجه یک اصولگرای تندرو و افراطی نیست و در دوران دکتر جاسبی و میرزاده در دانشگاه آزاد مسوولیت داشته است.
مرجع : ايسکا نيوز