به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۲۸ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب : ۶۳۸۲۴

تفکیک جنسیتی باعث پیشرفت می‌شود

گروه سياسي: رهبر معنوي گروه پايداري در واكنش به اظهارات اخير چند فعال سياسي اصلاح طلب در باره پرونده هسته اي گفت: «برخی می‌گویند ما اشتباه کردیم که در ۸ سال گذشته گفتیم انرژی هسته‌ای حق مسلم ما است و باید در برابر غرب کوتاه بیاییم».
تفکیک جنسیتی باعث پیشرفت می‌شود
آيت الله محمدتقی مصباح یزدی٬ در دیدار با «رییس و جمعی از مسوولان بسیج دانشجویی قم»٬ گفت: «غرب زده‌های جامعه ما می‌گویند که اگر می‌خواهیم به پیشرفت برسیم باید از غرب الگو برداری بکنیم و فرهنگ آن‌ها را هم به جامعه‌مان وارد کنیم در غیر این صورت به هیچ پیشرفتی دست پیدا نمی‌کنیم».
به گزارش خبرگزاری نسیم٬ مصباح‌یزدی اضافه کرد: «مسوولان فرهنگی ما اقدامی را جهت مقابله با فرهنگ غربی انجام نمی‌دهند و این به دلیل این است که خود موافق این فرهنگ هستند. رفتار و کرداربرخی از افراد با عمل آن‌ها مطابقت ندارد چون در ظاهر یک حرفی را می‌زنند که به آن اعتقاد ندارند و در عمل اندیشه ذهنی خود را دنبال می‌کنند». رییس موسسه «امام خمینی» همچنین از تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها دفاع کرد و گفت: «تفکیک جنیستی دانشگاه‌ها نه تنها مانع پیشرفت نمی‌شود بلکه سبب می‌شود تا سطح علمی دانشجویان افزایش یابد».