به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ساعت ۰۱:۱۵
کد مطلب : ۱۳۶۹۵
فرهاد توحیدی: ارشاد حق پلمپ كردن ندارد

خانه‌ سینما پلمپ‌ شد؛ شمقدري: چيز جديدي نيست!

گروه هنري: در ادامه مخالفت‌هاي تيم سينمايي ارشاد با مديران فعلي خانه سينما، ساختمان تشكل صنفي «خانه سینما» دوشنبه‌شب پلمپ شد!
خانه‌ سینما پلمپ‌ شد؛ شمقدري: چيز جديدي نيست!
رئیس هیات مدیره و سخنگوی خانه سینما در گفتگو با ایلنا با اعلام این مطلب گفت: یک پلمپ به در خانه سینما زده شده است در حالی که ارشاد حق پلمپ ندارد. فرهاد توحیدی ادامه داد: درب ورودی خانه سینما را پلمپ کردند ولی در پارگینک باز است و سه نفر از نمایندگان ارشاد در خانه سینما حضور دارند و از نظر ما تصرف عدوانی صورت گرفته است و در حال پیگیری کار هستیم. توحیدی درحالی این خبر را اعلام کرده است که جواد شمقدری می گوید: خانه سینما پیش از این نیز پلمپ بوده است. شمقدری در گفتگو با ایلنا اعلام کرد: خانه سینما پلمپ بوده؛ این خانه در سالهای اخیر پلمپ بوده است و مسئله جدیدی نیست.

گفتني اينكه رئيس هيئت مديره خانه سينما ظهر دوشنبه در مصاحبه‌ با خبرنگاران در خصوص اقدامات اخير "شمقدري" و تشكيل خانه سينما ۲ واکنش نشان داد. "فرهاد توحيدي"در خصوص اتفاقات اخير خانه سينما گفت: خانه سينما ۲ و تشكيل مجمع عمومي بدون رعايت تشريفات قانوني برگزار شده و غير ‌قانوني است. من از تاييد اين مجمع توسط مشاور حقوقي خانه سينما تعجب مي‌كنم زيرا گويا او تفاوت بين برگزاري مجمع عمومي عادي با مجمع عمومي فوق‌العاده را نمي‌داند. توحيدي ادامه داد: با وجود برگزار اين مجمع به عنوان يك مجمع عمومي عادي اما اساس نامه در آن تصويب شده كه يكي از كارهاي مجمع‌ عمومي فوق‌العاده است.

۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۰۳:۰۱
خدايا كي كابينه جديد معرفي ميشه پس ! داريم زجر ميكشيم خدا ! (91095)
فردوس توسی
۱۳۹۲/۰۴/۲۵ ۰۷:۱۵
انشاا... در دولت جدید فک پلمپ میشود (91126)