به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۹
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۱۳۸۸۵

آقاي روحاني، لطفا چينش كابينه‌اتان را دربست بدهيد به آقاي شريعتمداري، خلاص!

آقاي روحاني، لطفا چينش كابينه‌اتان را دربست بدهيد به آقاي شريعتمداري، خلاص!
گروه سياسي بهارنيوز: انتخاباتي برگزار شد. در مقابل پنج كانديداي اسم و رسم دار اصولگرايان، و در فضاي رقابتي كاملا نابرابر، مردم به آن يك كانديدايي راي دادند كه خود را اعتدال گرا و نزديك به اصلاح‌طلبان معرفي كرده بود. هماني كه توسط تندروهاي اصولگرا، تا قبل از اين، به لقب يكي از «ساكتين فتنه» مفتخر شده بود! حالا اين «ساكت فتنه» پس از ۴ سال توسط مردم رييس‌جمهور شده است. شايد طبيعي باشد كه سردسته‌ها و رسانه‌هاي شاخص تندروي اصولگرايان از اين ماجرا سخت ناراحت و اندوهگين باشند و البته نامتعادل. براي مثال در شوك اوليه براي ارضاي خود و هوادارانشان بنويسند و بگويند كه روحاني اصولگراست و ما برنده انتخاباتيم و اصلاح‌طلبان بازنده آن!

... چند روز كه از شوك اوليه مي‌گذرد، خيلي راحت مجددا آب به آسياب باز ميگردد و روز از نو و روزي از نو! باز هم فتنه! بازهم ساكت فتنه! باز هم فتنه‌گران! حالا دوباره سرمقاله و ته مقاله و يادداشت و ...در عرض دو هفته باز هم مملو شده است از خطر فتنه! چگونه!؟ با انتخاب رييس‌جمهور با راي مردم! يادشان هم رفت همين دو هفته پيش اين آقاي منتخب را اصولگرا ناميدند و اصلاح‌طلبان را بازنده انتخابات! چه مي‌شود كرد. كدام دسته از آدميان در فرهنگ ما «فراموشكار» ناميده مي‌شوند؟!

حالا آقاي رسانة‌هاي طيف تندروي اصولگرا و در راس آنها روزنامه کیهان و مديرمسئولش، درباره تشکیل کابینه، هر روز خط و نشان مي‌كشند. عارف معاون اول. مگر مي‌شود؟ مسجدجامعي وزير ارشاد؛ امكان ندارد! يونسي وزير كشور، وااسلاما!، تركان، جهانگيري و .... وااسلاما! و امروز هم ابراز نگراني از تصدی وزارت علوم توسط دکتر جعفر توفیقی و اين ماجرا آغاز شده است.

روزنامه‌ای که تا چندی پیش دکتر روحانی را به اصطلاح از ساکتین فتنه می نامید و يك روز پس از پيروزي‌اش او را اصولگراي واقعي قلمداد كرد حالا در اين همه تناقض‌گويي‌هايش چنان گرفتار آمده كه ناچار است حتي به اولين و بديهي‌ترين اختيارات روحاني هم، دل مشغولي و نگراني داشته باشد! آن هم پس از ۸ سال سكوت مرگبار و وحشتناك در مقابل محله برو بياي كابينه‌هاي نهم و دهم، وزيران دولت كريمه اصولگرايان، معجزه گر هزاره سوم و ...!

چه مي توان گفت و نوشت. به جز دو جمله:
۱- آقاي عارف امروز به روزنامه شرق گفته است: من جوابی نمی‌دهم. من بعضی جواب‌دادن‌ها را به قول معروف دنبال نخود سیاه رفتن می‌دانم و وقت پرداختن به این مسایل را ندارم. نگاه ما باید مثبت باشد و نگاه اخلاق‌مدارانه می‌تواند رقبا را قانع کند که به‌گونه دیگری رفتار کنند.
۲- در همين راستا پيشنهاد مي‌كنيم آقاي روحاني، اعتدال را كلا بگذارد كنار. آن فقط براي موعد انتخابات خوب بود!! لطفا بخاطر گل روي افراطيون پرادعا و بازندگان فراموشكار انتخابات اخير، چينش كابينه را دربست بدهيد به آقاي شريعتمداري، خلاص!

shariatr
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۳:۳۴
ول کن نیست این آقا.از صبخ 25 خرداد تا حالا یک بند فقط شرط و شروط میزاره و تعیین تکلیف می کنه.قسمت خبر ویژه ی این به اصطلاح روزنامه هم هر روز اختصاص داره به فتنه و نقش جرج سورس و کباده کشان فتنه ی آمریکایی - اسراییلی 88 (93757)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۷:۰۸
خیلی کیهان میخونی ها ! (93986)
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۰۰:۵۰
اینقدر گیر ندین، موقع خرید سبزی خوردن خیلی به درد می خوره، می گی نه امتحان کن..ورقه های بزرگ..پهن (94305)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۷:۱۹
بره بالا بیاد پایین عارف معاون اوله. (94004)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۷:۲۳
خیلی هم بیراه نمیگه فعلا که از معاون اولی عارف خبری نیست متاسفانه (94016)
مهناز
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۷:۲۶
همون موقع که روحانی گفت من به هیچ کس بده کار نیستم معلوم بود که ....... (94020)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۸:۱۹
این بابا رو جدی نگیرید.روزنامش که فروش نداره.حرفاشم که خریدار نداره. . . هروقت دلتون گرفت کیهان بخرین و یک دل سیر بخندین (94073)
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۰۰:۴۲
کیهان متوهم در خواب 8 سال پیش است و فکر میکنه مردم به دکتر حسن شریعتمداری !!! رای داه اند!
بابا یکی به این اقا یه سقلمکه بزنه و از خواب بیدارش کنه که مردم به توصیه هاشمی و. خاتمی به آقای روحانی رای داده اند نه شریعتمداری ! (94300)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۳:۳۹
واقعا امثال شریعتمداری از جان مردم چه میخواهند؟ (93764)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۳:۳۹
اگر آقای روحانی می خواهد کشور آباد شود باید برعکس نوشته های روزنامه کیهان عمل کند. (93765)
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۰۰:۴۸
باور کنید از روی بغض نمیگم اما هر موقع تو دکه روزنامه فروشی ها نگاهم به سر تیترهای کیهان می افته نمی دونم چرا احساس می کنم این روزنامه از سالهای 60 هنوز اینجا مونده و یا از آرشیو درش آوردند. چند دهه از مملکت عقبه. (94302)
شمس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۳:۴۳
واقعاً کابینه دولت نهم و دهم محله بروبیا بود و بس!!!!!! (93773)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۳:۴۵
خدایا خسته و درمانده شده ایم از این آقای شریعتمداری خودت راهنماییمان کن که چکار باید بکنیم !!! (93776)
حاج امين
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۳:۴۷
حضورشريعتمداري در جامعه باعث شناخت اعتدال وتفريط ميشود.هنوز اندر خم يك كوچه است... (93778)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۳:۴۹
من یک جمله دیگر هم پیشنهاد می کنم
حسین شریعتمداری از روزنامه کیهان استعفا بده و برای خودش کابینه تشکیل بده و مجازا حکومت کنه مثل خاله بازی بچه ها... (93780)
آباندخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۳:۵۱
دیگه وقتی سر دستشون میخواد دفتر ریاست جمهوری سابق بنا کنه از آفای ح.ش هم باید توقع داشت رو سر ما جا داشته باشه،البته جناب ح.ش خودش سردستا اشتباه نشه! (93784)
امین
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۳:۵۱
الان هم که آقای عارف معاون اول نمی شوند و حتی پیشنهادی هم به ایشان نمی شود چندان هم شریعتمداری ناموفق نبوده و در تعیین کابینه شرکت داشته!!! (93785)
نازنین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۳:۵۳
منم موافقم.شریعتمداری الان بیکارم هست حوصله اش هم سر رفته هر روز که نمی شه در مورد فتنه و اینا بنویسه. حداقل می شینه هی کابینه می چینه. اصلاً آقای روحانی بیاد بگه شریعتمداری رئیس جمهور خیال همه رو راحت کنه.اینقدر هم شریعتمداری حرص نمی خوره!!!!!!!! (93786)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۳:۵۳
ادعای مالکیت دارن همه جوره!وقتی جناب شجندی میگن ش باید رییس جمهور بشه این آقا هم به خودش اجازه همه مدل دخالتی میده (93787)
مهدي پور ايمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۳:۵۵
تا ديروز شرسعتمداري و همراهان طيف آقاي روحاني در پرونده هسته اي را جاسوس خوانده بودند تا جايي كه معاونش نيز زنداني شد وامروز قدرت طلبي اقتضا مي كند كه او را اصولگرا و عضو جامعه روحانيت مبارز و ... بدانند
معلوم نبود چرا اين چند سال سايه اش را تير مي زدند
خدا كند اين جريان و دامي كه براي دكتر روحاني پهن كرده و آن چيزي جز اخلاف اندازي بين او و اصلاح طلبان نيست كارساز نيفتد و گرنه انها برنامه چهارساله شان را براي دور بعدي رياست جمهوري به اجرا خواهند گذاشت
و تنها ريس جمهور چهار ساله دكتر روحاني خواهد بود
پس توصيه اي برادرانه به دكتر روحاني :
عقبه انتخاباتي خود را فراموش نكنيد و سعي كنيد صادق باشيد و استفاده ابزاري از شخصيت هايي چون خاتمي و هاشمي نكرده و ننماييد (93788)
حاجی پور
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۴:۱۰
اگررئیس جمهورمنتخب می خواهدموفق باشد ودردوربعدهم پیروز انتخابات باشدبایدبه خواست رای دهندگان توجه داشته باشد وازانها نظرخواهی کندوگرنه خدای ناکرده این رای دیگر تکرارنخواهدشدوبه سبد شخص دیگری می روداگرقرارباشدتابع اصولگرایان باشدکاندید انها ست وبااصلاح طلبان سنخیتی نداردواگراین هردو گروه کنارگذاشته شوندوباز هم شکست نصیب اومی شوداگر راه اعتدال را درپیش بگیرداصلاح طلبان دست از حمایتشان برمی دارندوباز هم به شکست منتهی می شود.بهتر ان است اصولگرایان درکابینه او جایی نداشته باشندتااز طرفدارانش کاسته نشود.البته درموردراه اعتدال بایدگفت راه خوبی است ولی دراین برهه جواب نمی دهدچون مردم به خاطر اعتدال ومیانه روی به رئیس جمهورمحترم رای نداده اندوباعث می شود که رای دهندگان کم کم از پیرامونش متفرق شوند. (93802)
جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۴:۱۵
اگر سردبیر روزنامه کیهان را وزیر ارشاد کنند کیهان نه تنها اعتراض نمی کند بلکه تعریف هم می کند (93808)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۴:۲۵
می گویند (البته طنز است) زمانی جوانی قصد داشت عازم خارج از کشور شود. از پدرش نصیحتی خواست و پدر بعد از قدری تفکر به پسر پند داد که اگر خواستی در غربت خرید کنی حتماً سر قیمت با فروشنده چانه بزن. خلاصه پسر عازم خارج می شود و روزی در خیابان باران می گیرد و پسر برای خرید چتر وارد مغازه ای می شود و سر قیمت آنقدر با فروشنده بحث می کند که فروشنده بعد از اینکه از جوانک می پرسد که اهل کجایی راضی می شود چتر را مجانی به پسر بدهد. جواب پسر اما این است که دو تا می خواهم! حالاً قضیه سپردن چینش کابینه به آقای ش. هم همین است. می ترسیم که بعدش بگوید اصلاً آقای روحانی شما تشریف بیارید پایین خودم یکی را جای شما بنشانم. (93817)
مهرداد
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۴:۳۰
بسیار هم عالی! هرکی ازین پیشنهاد استقبال میکنه لایک کنه (93824)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۴:۳۵
خلاص (93826)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۴:۳۷
چه راحت رنگ عوض می کنه . خوب یک کلام بگه آقا ما شکست خوردیم دیگه . ولی اینی که یک شبه رنگ عوض میکنه و میگه که نامزد ما و طیف ما برنده شد خیلی زشت تره (93827)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۴:۳۹
نتیجه کارهای حسین شریعتمداری چیست؟در پی چیست وبه چه چیزی میخواهد برسد؟اصلا چرا اینگونه رفتار میکند؟مگر میشود با مردم طرف شد؟
. . . (93832)
محمد
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۴:۴۳
پیشنهاد میشه رسانه ها و سایت های اصلاح طلب مثل مردم اصلاح طلب نسبت به مطالب روزنامه کیهان بی خیال بشن و واکنشی به آن نشان ندهند چون کیهان خیر و صلاح دولت جناب روحانی را ندارد پس چه بهتر اعصاب هامون را بی جهت خوردوخمیر نکنیم و بگذاریم جایی خورد بشه که در شأن آن باشد (93834)
اردبیل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۴:۴۶
من یادم رفت از نویسنده محترم بخاطر نوشته خوبشون تشکر کنم.صمیمانه سپاسگزارم... (93841)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۴:۵۶
دقت کردین لحن دوستان اصول گرا فقط چاله میدانی و دورو بازی . مرد باشید و رو حرفتون باشید آقایان ( شریعتمداری ) (93852)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۵:۰۱
آقای شریعتمداری روزهای بسیار سختی را سپری میکند درک کنید لطفا کسی که با استفاده از کاغذ یارانه ای موفق نشده است روزنامه اش را حتی به سازمانهای دولتی بفروشد (93860)
فاطيما
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۵:۰۸
جالبه كه ايشون خودشو مردم مي دونه و همش به وكالت از "مردم" تيتر مي زنه. آقا جان اين 19ميليون هم كه راي دادن به روحاني مردم بودن ناسلامتي. (93866)
رضا سالار
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۵:۰۹
من نمیدونم این آقای افراطمداری اگر فکر میکنه نظرات ایشون نظر همه مردم ایرانه
چرا خودش کاندید ریاست جمهوری نشد تا کابینه باب میلش ببنده (93870)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۵:۴۳
اینو ببینید:
http://alef.ir/vdcb0fb8grhb9sp.uiur.html?193560
از رو که نیمرن‬
‫اصلا باخت براشون معنی نداره‬
‫باید همیشه منویاتشون اجرا بشه‬
‫انگار نه انگار مردم به همشون "نه" گفتن‬!
برای مردم و دولتی که "نه" به سیاست ها و اجرائیاتشون بوده تعیین تکلیف میکنن!
به این میگن بستن شمشیر از رو! (93906)
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۰۳:۲۸
وقتی برید رای بدید طلب کار میشید که رای من چی شد وقتیم نمیرید رای بدید نماینده 20 درصد مردم براتون تصمیم میگیره و برای نماینده حداقل 51 درصد مردم ایران تکلیف مشخص میکنن . یکی از این فراکسیونی های مدعی بپرسه تو این 8 سال سرتون تو کدوم برفی بود ؟ (94345)
یه مرد
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۵:۴۳
مشکل سیاست ما همینه که کسانی که از سیاست چیزی نمیدونن تو سیاست دخالت می کنن چرا راه دور میرید؟ سال 76 چه خط و نشان هایی که برای سید اصلاحات نکشیدند چه تهدید ها که نکردند حالا هم نوبت شیخ دیپلماته به نظر من بهتره دیگه لقای ریاستو به صاحبش ببخشیم و بگذاریم که کارشو بکنه و درباره عملکرد دولت یازدهم 4 سال دیگر صحبت می کنیم نه الآن با تشکر از همه آقایون اصولگرا. یاعلی. (93908)
لاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۵:۵۳
از نویسنده این مطلب واقعا" ممنونم.حرف دل خیلی هارو زدین. خدا به زندگیتون برکت بده ان شا الله (93916)
مشرقی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۵:۵۴
اصلا کسی تو مملکت هست بگه اخه تو چکاره ای؟ (93917)
عشق ایران
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۶:۰۲
من تو جو دانشگاه وخوابگاه که بودم،نزدیک به 70درصد رای دانشجوها مال عارف بود وعارف نیز مصلحت جامه را به منصب خودش ترجیح داد و به نفع روحانی کشید کنار...فقط خواستم بگم که روحانی یادت باشه عارف باید باشه (93923)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۶:۰۷
اين اقا شوراي روستاي محلشم شركت كنه 5تا راي نمياره...رئيس جمهور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (93928)
علیرضاا
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۶:۰۹
علاوه بر سایت های اصلاح طلب پیشنهاد می شود دو سه سایت اصول گرای افراطی مثل روزنامه کیهان , جوان آنلاین و یالثارات را دم دست داشته باشید تا بیشتر بدانید آنها از چی حرص می خورند و بعد بزرگان اصلاحات هم همیشه دنبال عکس خواسته های آنها باشند . (93929)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۶:۱۷
آقای شریعتمداری کاری نکنه کفن پوشان دکتر روحانی حالشو بگیرینها! (93941)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۶:۱۷
خیلی دوست دارم اقای شریعتمداری یک بار و فقط یک بار کاندیدای انتخابات مجلس یا شورا بشن در هر شهری که دوست دارن حتی در قم... (93942)
ناشنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۶:۳۰
این شريعتمداري از اون خطرناکهاست .بنظرم تو لیست سیاه قرار بگیره بهتر (93949)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۶:۳۳
چرا فقط شما به حرفهای ایشون که به قول خودتون نه کسی بهش گوش میده نه کسی روزنامه اش رو میخونه اینقدر الرژی دارین ومرتب اژیر میکشید.فتنه فابریک شماست چرا از حقیقت خودتون اینقدر فرار میکنید؟به جای جیغ کشیدن بر طبق رسم جامعه متمدن مدنی که ادعایش را دارید شما هم نظرتان را بدهید .چرا در عمل از هر دیکتاتوری دیکتاتورتر میشوید او هم حق دارد نظرش را بدهد.منافق است که وقتی حرف میزند انسان مسحور کلامش میشود ولی عملش فاسد است. ما میمیریم برای حرف شما که من حاضرم بمیرم تا تو که مخالف منی ازادانه حرفت رو بزنی .حالا که لازم به این فداکاری هم نیست جز صدای خودتان به کسی اجازه حرف دیگر اندیشانه را نمی دهید. (93955)
محسن
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۰۰:۲۴
خوب آقای فتنه شما ما رو راهنمایی کن در مورد چی باید فکر کنیم ؟ میخایید اصلن فکر هم نکنیم ؟
شیطون بلا حسین جون خودتی دیدی شناختمت . عیب نداره عزیزم ناراحت نباش یه کم صبور باش بابا طاقت انتقاد هم که نداری مجبوری اظهار نظر کنی؟
هرکی خربزه میچوره پای لرزش هم میشینه حسین جوووووون (94290)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۶:۴۲
اقای ی افراطمداری چه قبول بکنه چه نکنه بدنه کشور با اصلاحطلبان است واسلام (93962)
محمد
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۶:۴۴
از قدیم گفتن کسی که خودش رو به خواب زده رو هیچ وقت نمیشه بیدار کرد... (93964)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۷:۰۴
حداقل در انتخابات شرکت می کرد تا می دید ایا 1% رای می اورد (93977)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۷:۰۶
میتونی آدرس یا سند " خود را نزدیک به اصلاح طلبان معرفی کرده بود " رو ارائه بدی ما هم ببینیم؟؟ (93982)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۷:۰۹
دوستان باید از روزنامه کیهان و آقای شریعتمداری تشکر کرد چون ایشان ناخواسته محبوبیت اصلاح طلبان و اعتدال گرایان را بیشتر میکنند ..... (93990)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۷:۱۱
ای بابا بهار جان ول کن دیگه خدا شاهده این آقا در حدی نیست که وقت گرانبها را برای نقد این بزاریم ولش کن بزار جک بگه ما هم بخندیم (93991)
فرداد
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۷:۱۶
حسین شریعتمداری سمبل ازادی بیان در ایران است اگر کسی را توانستید در ایران پیدا کنید که به اندازه ایشان ازادی بیان و ازادی پس از بیان داشته باشد (94000)
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۰۳:۳۳
مجسمه ی ایشونو باید بزنن تو میدون توپ خونه (سنبل آزادی پس از بیان )
البته تو خلیج فارس هم بد نیست یه مشعلم بدن دستش پوزه مجسمه ی آزادی آمریکا رو میزنه خدایی . (94349)
بدمک
Kuwait
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۷:۲۳
شما؟؟ (94015)
ساسان
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۷:۴۰
. . .
بذارید هرچی دوس داره بگه شاید آروم بشه طفلی.باختن گریه نداره که شریعتمداری. (94035)
Behnam Mehrabi
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۸:۰۱
maghaleh kheili ziba booood, hal kardam va albateh koli ham khandidammmm (94058)
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۱۸:۲۵
خدا را شکر که خود شریعتمداری شاهد بود که کاندید محبوبش جقدر جابگاه مردمی داشت و اگر من جای ایشان بودم روم نمیشد ... (94083)
قلم آبی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۳۰ ۲۰:۳۷
لطفا از این آقای شریعتمداری خبری نگذارید بگذارید او هر چه دلش می خواهد بگوید ولش کنید
. . . (94158)
رضا
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۰۱:۱۹
به نام خدا ، به عنوان یک کارشناس رسانه مطلبی را به عرض می رسانم، در دوران اصلاحات اگر یادتون باشه تمام وقت و انرژی دولتمردان صرف جواب دادن به رسانه هایی بود که مدام انتقاد می کردند و این رویه آنها بود .به نظرم یکی از دلایل شکست اصلاح طلبها همین بود و خود را درگیر این مسائل کرده بودند . (94322)
afsaneh
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۰۲:۳۸
فقط يك جمله اقاي روحاني راي 18 ميليوني و14 ميليون خاموش براي شما سرمايه ايي بس عظيم است در پشت سرتان!!شما يا علي بگوييد وجلو برويد وبراي مردم باشيد ما شما را تنها نخواهيم گذاشت چون چيزي براي از دست دادن نداريم بگذار ما كاري كنيم تا اينده گان از كرده ما خوشحال باشند ونام نيكي بماندمثل كورش مثل امير كبير مثل مصدق....اگر بنا به خوشايند شريعتمداري وگروه دوستانشان از حق مردم بگذري اين سرمايه عظيم را از دست خواهي داد ودراخر بي نامي بزرگترين دست اورد شماست (94333)
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۰۳:۴۱
آقا (بها جان ) ایشون با این ضد و نقیض گوئی ها , امروز میگه ساکت فتنه فرداش میگه اصول گای ارجینال, معلومه روزنامه ی خودشم نمیخونه , پس شما چرا ازش مطلب میزاری ؟
والا (94352)
۱۳۹۲/۰۴/۳۱ ۰۳:۴۳
انتخاب کابینه رو هم بدن به آقای شریعتمداری بازم کوتاه نمیاد.
من نمی دونم ایشون کی باید بازنشسته بشه؟! (94354)